Finnairin lisäpalvelut, varokaa!

Hki-Nice

Finnairilta voi lisähintaan varata paikan etukäteen, vaikkapa koneen etuosaan: "Osta etukäteen paikka, niin saat sen paikan minkä haluat." Tästä huolimatta matkustaja voidaan laittaa muualle koneeseen, esim taaemmas. Maksua ei palauteta. Näin kävi meille. Luulet saavasi tietyn paikan, maksat siitä, saatkin mitä tahansa. Huijausta vai petosta? Myös muiden maksullisten lisäpalvelujen osalta: "Jos palvelua ei pystytä toimittamaan, maksua ei palauteta."

15

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satusetäsatuilee

      Ihan varmasti joo. Mistä kopioit tuon "Jos palvelua ei pystytä toimittamaan, maksua ei palauteta."?

    • oikeusKutsuu

      Voi poloista, joka vuosi tuhannet pettyy kun ei saa varoitusta ajoissa. Älkää ottako finnairin lentoa, vaikka sen ilmaiseksi saisikin!

      Mustalla listalla oleva yhtiö, tuhansia oikeusjuttuja vireillä..

      Itse 36 lentoa finnairilla ennenkuin opin, että oikeasti huonoin lentoyhtiö maailmassa!
      Edes lapsiperheitä ei kunnioiteta, vauvat heitteille, valehtelemalla..todisteet esitän kohta oikeudessa..

      • oolax

        Sossun mies ei lennä 36 lentoa. Paskaa jauhat niin että pussit heiluu.


      • täyttävaletta

        Vai että tuhansia oikeusjuttuja ja heitteille jätettyjä vauvoja. Saatko suurtakin tyydytystä ja sisältöä elämääsi tällaisesta VALEHTELUSTA? Eikö sinua päästetty koneeseen juopumuksen vuoksi?


      • katsopeiliin

        Kerran siirrettiin kaksi humalaista naista pois hätäuloskäynnin kohdalta kaikkien turvallisuuden takia. Tuskin saivat mitään korvauksia


    • heihalooo

      Onko se ihan kamalaa jos joutuu taaemmas istumaan?

      • Ahdastaon

        On kun ei tahdo mahtua, polvet hajoo pitemmällä lennolla.


      • Sillipylly
        Ahdastaon kirjoitti:

        On kun ei tahdo mahtua, polvet hajoo pitemmällä lennolla.

        Laihduta. Polvet kovilla kun on 180 kg kannettavana.


      • Katsoslapsonen
        Sillipylly kirjoitti:

        Laihduta. Polvet kovilla kun on 180 kg kannettavana.

        Pituus... se vaikuttaa pers-polvi mittaan ja säären pituuteen, joten ei taivu edes penkin alle. Toki riisitautinen mahtuu kapoisempaan väliin kuin samanmittainen mies.


    • Tulipavainmieleen

      Olikohan kyse esimerkiksi varauloskäyntien vieressä olevista eli exit-paikoista, joilta siirrettiin muualle? Niiden vieressä istuvien pitää tarpeen tullen pystyä avustamaan muita matkustajia... Me on joskus miehen kanssa kotimaan lennolla istuttu exit-paikoilla ja lentoemäntä selitti ennen lähtöä, mitä pitää tietää. Minä sanoin, että mies on kyllä ammattilainen = tarkoittaa pelastusalan ammattilainen.

      • ikijuoppotaasliikkeellä

        Niillä paikoilla ei voi jurrissa istua ja siitä taitaakin olla juuri aloittajalla kyse että taas ollaan oltu pelti kiinni reissussa.


      • Exiteikaikille

        Exit käytävällä ei tosiaan voi olla kännikala, ei läski eikä edes 65-v. Itse olen aina nuorenpana saanut noin 10-13 lentoa niiltä paikoilta, mutta ollut nuori vetree tyttönen noin 20-25-v :) Nykyään en edes havittelle semmosille paikoille joissa en voisi edes auttaa 100% muita matkustajia.


      • pulisonkipaavo

        "Sori, sä oot niin läski ja muutenki ruma ettei me sua pelasteta."


    • justttt

      Konetyyppi voinut vaihtua isompaan tai pienenmpään ja rivejä siksi enemmän/vähemmän paikka voi vastaa ihan samaa, mutta sijaitsee vain eri rivillä koska konetyypin vaihtuminen. Tämä on tavallista lentoyhtiöillä.

    • HalpalentojenPohjasakkaa

      Tyyppiesimerkkejä Finnairin asiallisista trolleista ja vastaajista.
      "sinä siis olet läski". Elä lennä Finnairilla, ei ne ole tarkoitettu normaaleille ajatteleville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe