PIIRRETTY HUKASSA! PELOTTAVA...

Ookhei

Muistan pienenä(2000-luvulla) nähneeni televisiossa animaation, jonka tapahtumat on syöpynyt mun verkkokalvoille, mutta yhtäkään repliikkiä tai nimee en siitä muista..

Siinä oli perhe, jossa oli kaksi lasta:tyttö ja poika ja perheen isä oli merimies ja hän lähti kohti merta ja muistan kuinka tie oli sumussa ja rannassa hän kohtaa hevosen, aasin tai jonkun muun kavioeläimen. Muistan kuinka hevonen suostutteli tän isän sen kyytiin ja sitten laukkasi merelle eikä isä koskaan palannut. Sitten on vähä hämärää mutta se perhe jatko elämäänsä ja muistan sitä kuinka ne lapset ei saanu mennä pihassa olevan pihlajapuun toiselle puolelle koska ne ei olis enää turvassa siellä.Mutta siellä tais olla joku jänis jota se tyttö, joka oli pienempi lähti seuraan sinne pihlajapuun toiselle puolelle. Ja sit se hevonen ilmesty, mutta se poika tuli paikalle ja jotenki sai siltä huijattua suitset pois. Poika sitten juoksi kohti pihlajapuuta, mutta se hevonen muuttu lohikäärmeeks tai joksin muuks demoniolennoks ja jahtas sitä poikaa. No se poika mjuistaakseni heitti ne suitset sinne pihlajapuun toiselle puolelle ja se demoniolento tuhoutu. En kyllä muista palasko se isä kuitenkaan...

Huomioita:
-Perhe ei asunut missään kylässä vaan mökissäeikä muita hahmoja muistaakseni ollut
-se olento oli muistaakseni violehdihtava
-Olento oli pelottava, ainakin pienenä..
-tuli muistaakseni mtv:ltä

Pliis auttakaa mua oon miettiny tätä kohta kymmennen vuotta eikä kukaan kelle oon kertonu oo edes tunnistanu... Mun sielu ei saa rauhaa ennen kun selvitän tän :D

4

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uppisupsidedown

      Aargh tiedän kuinka häiritsevää tollanen on, jossei millään saa päähän jotaki juttua ja se vaivaa... xd Mutta kyllä sä varmasti vielä keksit sen jostaki! :) Vaikka sitten kysyt mtv.ltä xD
      No, ehkei.

    • Nik0025

      Joo mustan jotain tollasta minun mielestäni toi kuului sellaisiin moni osaiseen satu hetki sarjaan ja oli yksi sen osista mutta en muista nimee.

      • Ookhei

        Kiitos, nyt ainakin tiedän mitä etsiä:)


      • entiiäenkäkeksi

        Voisikohan se olla 2004 vuonna tullut H. C. Andersenin Satuaarteet-niminen lastenohjelma?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe