HUA HIN on Rauhaa rakastavien lomakohde....

2589631477

... Jossa kuitenkaan en ole kenenkään koskaan kuolleen ikävään, mutta tietysti jos
kovasti tahtoo ryypätä rellestää lomafiiliksen saavuttamisksi on valinnut väärän kohteen. Yleensä suositellaan aina ennen matkaa tutustumaan tarkemmin tarjontaan
siitä sopii sitten valita , monessa arvostelussa on todettu jotta halutessaan päänsä
sekaisin kannattaa valita kokonaan eri maanosa. Thaimaastakin toki löytyy mestat
joissa yöelämä riemuineen on pääosassa . Jos itse valitsee väärän paikan lienee
peiliin katsomisen paikka

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paholaistenpaikka

      Valitettavasti nämä Hua Hinin kehujat ovat kaikkea muuta, kuin rauhaa rakastavia.
      Resup... on useimmiten käyttämiään sanoja, joten kaikki ymmärtävät kohteen olevan muille, kuin tavallisille rauhaisaa matkaa kaipaaville.

      • 999999999999

        Kuules nyt " Paholaisenpaikka " montako mainitsemaasi " Resup..... " sanaa löysit tuosta kirjoituksesta. Jos ei paholaiselta parempaa vastausta irtoa niin antais olla
        sönkkäämättä. Ainakaan kaltaisillesi ei Hua Hin sovi, matkusta ihan minne mielit.


    • Eiväitellätotuudesta

      Kyllä Hua Hinin puolustajilla on tuo Resup...., valitettavasti useimmiten käytetty sana.
      Totuudesta ei kannata väitellä...

    • siihenjoukkoon

      Hua hun on paras matkakohde koko Thaimaassa jos haluat rauhaa mene cha amiin, jos et tule hua hiniin täällä on kaikkea mutta ei liian näkyvästi, sopii erityisesti lapsi perheille.

      • tietoahunneistalisää

        siihenjoukkoon kertoo oman mielipiteensä asiaan, täällä on kyllä valtaisa joukko ollut aivan eri mieltä asiasta, joten uskon näitä asiassa, jotka eivät ole Resup... kirjoittajia, kuten paikan puolustajista lähes kaikki ovat.
        Toki täytynee myöntää, että tuo Hua hun saattaisi olla mielnkiintoinen kohde, koska se on minulle täysin tuntematon, lieneekö entinen Attilan valtakunta?


      • HuaHinTodellisuutta

        Mene Hua Hiniin ja tule hakatuksi sairaala kuntoon!


      • 656546456456

        Onko sinut piesty täällä minua ei koskaan, resuperse


      • 22222233333344444
        656546456456 kirjoitti:

        Onko sinut piesty täällä minua ei koskaan, resuperse

        Alkuun on todettava, vaikkei kysymys koskettanutkaan kovin lähelle, ettei ole koskaan hakattu , ei Suomessa eikä Hua Hinissä, mutta enpä ole riitaakaan haastanut. En myöskään komppaa kirjoittajaa joka Vietnamin sotaa haluaa
        kommentoida palaten ajassa vuosikymmeniä taakspäin, Taantuma tuntuu vaivaavan
        kaveria jonka mielestä Hua Hin on huonoimpia paikkoja joista on kuullut kerrottavan.
        " Värden är so stor so stor Lasse Lasse liten. "
        "Maailmassa monta on ihmeelistä asia, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.."


      • KyräilevätLahkolaiset

        Hua Hin palstalla saa hämmästellä lahkolaisten paatosta ja valheellisia kirjoituksia Pattayasta.


      • 000000000000000
        KyräilevätLahkolaiset kirjoitti:

        Hua Hin palstalla saa hämmästellä lahkolaisten paatosta ja valheellisia kirjoituksia Pattayasta.

        Tämäkö ei " kyräle " .... huh, huh,, asian vierestä kuitenkin kirjoittaa, missäs tuossa
        puhutaan Pattyasta... Sama sälli lienee kyseessä joka aloituskirjoituksessa tietää
        Hua Hin in huonoimmaksi paikaksi, nähtyään ja koettuaan kaikki koko maailman
        IHMEET , tai ainakin pitäisi olla nähnyt kub noin radikaaleja mielipiteitä esittää.
        Minusta Hua Hin kuuluu parhaimpiin paikkoihin , enkä edes mihinkään " lahkoon "
        lukeudu. Hämmastellä täytyy esimerkkinä tuo edellinen ....


      • turpaansaareppanat
        HuaHinTodellisuutta kirjoitti:

        Mene Hua Hiniin ja tule hakatuksi sairaala kuntoon!

        Nössöt läskit saa pataan vaikka Stockan kassalla. Laihduta sika.


    • kaleonhullu

      Ainoa vika hua hinnisssä on suomalaiset jotka kuvitelevat olevansa jotain sankareita.Muuten ihan mukava 1-2 viikon pistäytymis paikka.
      Jos siellä ei olisi näitä vakio asukkaita joiden läheltä normaalin ihmisen on pakko poistua vierailisin siellä paljon enemmänkin.Nykyään vietän paljon aikaa pohjois thaimaassa.Välillä siellä on vaan liian viileetä.

      • 0000000000

        Ainoa vika siis " hullunkalen" mielestä onkin suomalaiset Hua Hinissä . Ei sinun ole
        pakkoa siellä vierailla tiesitkö että sinullakin on valinnanvapaus On muuten
        arveluttavaa kertoa mielipiteenään Hua Hin on maailman HUONOIN paikka. Varmasti tuon väitteen takana seisoo sankari joka on käynyt KAIKISSA maissa ympäri maailman. Melkoinen asiantuntija -siis.


      • yksimielisyys
        0000000000 kirjoitti:

        Ainoa vika siis " hullunkalen" mielestä onkin suomalaiset Hua Hinissä . Ei sinun ole
        pakkoa siellä vierailla tiesitkö että sinullakin on valinnanvapaus On muuten
        arveluttavaa kertoa mielipiteenään Hua Hin on maailman HUONOIN paikka. Varmasti tuon väitteen takana seisoo sankari joka on käynyt KAIKISSA maissa ympäri maailman. Melkoinen asiantuntija -siis.

        Minä kyllä olen samaa mieltä, että Hua Hin on maailman huonoin paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe