Suosituksia mukavista ja helläkätisistä gynekologeista Tampereella? Esim. Terveystalossa tai Dextrassa?
Gynekologeista kokemuksia Tampere
3
1370
Vastaukset
- Roosanauha
"Helläkätisistä", ja tietenkin sen pitäisi sulle olla nainen, eikö vain? Siinä vaiheessa, kun joudut sairaalaan polille etkä voi lääkäriä valita, se sun "helläkätises" on pelkkä toive. Sitten kun sulla on toimenpiteessä lääkäri, joka runnoo menemään, vaikka huudat suoraa huutoa kivusta, niin tule sitten tänne inisemään "helläkätisestä". Mulla on ollut kohdunkaulan syöpä, joten tiedän asian tai kaksi tutkimuksista ja hoidoista.
Mene Vihtahousulle Koskiklinikalle, tyhmempää gynekologia voi hetken hakea. Akalla kesti iät ajat erikoistuminenkin. Onneksi olen aikapäiviä sen akan vaihtanut Taysissa minut leikanneeseen lääkäriin ja hänen jäätyään eläkkeelle, seuraavakin tulee olemaan Taysin lääkäri.- Ruiskanukka
Niin että jos sinulla on ollut kokemuksia kovakouraisista gynekologeista, ei täällä saisi kukaan kysellä helläkätisen gynen perään? Mielenkiintoinen logiikka.
- Vjfessagjk
Kävin Koskiklinikalla semmosella kuin Leena Vasara, oli tosi mukava! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741