Skodisti kiusasi ja kyykytti pysäköinninvalvojaa!

Papparainen_

Skodan kuljettaja oli pysäköinyt rötjäkkeensä väärin ja yksityisen parkkifirman parkkiliisa antoi virhemaksun kiinnittäen sen skodukan venäläisen tuulilasinpyyhkijän ja venäläisen tuulilasin väliin napakasti paikoilleen.

Seurasin huvittuneena tapahtumaa, eläkeläinen kun olen ja aikaa on. Sen jälkeen alkoi tapahtua. Punakka, lippispäinen epämääräisessä farkkutakissa ja farmari housuissa sonnustautunut skodisti ryntäsi paikalle ja alkoi nuppi punaisena rähjäämään parkkiliisalle. Käytti aika törkeää kieltä, ja repäisi sakon auton tuulilasista ja otti muovista, repi, ja heitti palaset tämän eukon päälle, ja samalla tönäisi eukkoa niin että tämä horjahti. Eukko soitti 112:een ja pyysi virkavallan apua, kyseessähän on lievä tai normaali pahoinpitely. Skodisti tämän huomatessaan kapusi ripeästi itäkabiiniinsa ja kaasutti paikalta pois. Skoda Oktaavi vaan huojui ja pomputti, ja sankka savu tuli pakoputkesta. Tais konekin olla aika lopussa. Pakoon lähti, onneksi parkkiliisa sai normi valokuvat autosta rekkareineen.

26

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomaton_tyyppi

      normi käytöstä skoodistilta,tuo parkkivalvojahan teki vain työtään,toivottavasti virkavalta otti puhutteluun ja nuhteluun aggressiivisen itäautoilijan.

    • jäikö-tukevasti-kiinni

      Se vain jäi ihmetyttämään että miten se parkkipirkko sai sen lapun niin napakasti kiinni tuulilasiin, skodissa kun noi pyyhkijät harittaa miten sattuu,samoin kuin xenonit niissä paremmissa varustelutasoissa????

    • äaöslsöaäåspäsöaslsdoröh

      Juu. Mielenvikainen satujen sepittäjä iski jälleen.

    • mahotonta_menoa

      Rikollista käytöstä taas kerran skodisteilta. Kyykyttäväthän nuo rekkojakin. Ja takseja.

      • AutoKyyk

        Eikö Skodalla kyykytä vain itsensä?


      • kylläkylläDa
        AutoKyyk kirjoitti:

        Eikö Skodalla kyykytä vain itsensä?

        Skeidakuski on kyykyttänyt itsensä jo skodakaupassa. Sen jälkeen sikakiikulla röhnöttää huojuen.


    • itäbompulajaruma

      Tuollaisia nuo heikko-osaiset skodamöllit on. Aina jäävät kiinnikin noista typeristä touhuistaan. Luultavasti vaan pikkulusikalla annettu sillekin skeidakuskille.

      • kuinkassitten

        Muuten hyvä, mutta koko tarinointi vaikuttaa yhden kahelin kirjoittelulta ja muistelee omia törttöilyjään- kun muuhunkaan ei kykene!


    • kyykkykakalla

      Onhan näitä skodisteja nähty jopa teitten varsilla kakalla.

      Silleen kyykyssä...

      Joten eipä toi aloitus enää hämmästytä.

      • skeidaus_kallista_lystiä

        Kyykkyasento lienee luonnollinen asento skodaajilla.


      • halpa_lämmitys_terolla
        skeidaus_kallista_lystiä kirjoitti:

        Kyykkyasento lienee luonnollinen asento skodaajilla.

        Tojo-Tero kakkaa seisaaltaan. Housut jalassa. Lämmittää mukavasti, jos vielä pissaa samalla kertaa.


    • paskanärhet

      Jännä juttu olemme myös bonganneet näitä tien varressa kakkivia skodisteja. Kyykyssä ja häpeissään. Niille tulee skodan pomputuksessa kova kakkahätä, ripuli ja tien varteen pärähtää kaiketi oikein iso varpusparvi

    • politrukin_hymy

      Skodien kuljettajilla on vaikeuksia sosiaalisissa taidoissa. Onhan niillä naamakin aina happamassa sitruunairvistyksessä. Ja kaalikipan keulassa irvistää se hirveä maski....

    • syy-seuraussuhde

      Skodistit on keskimäärin aika aggressiivista porukkaa. Siitähän ne kiukkuisia ovat, kun joutuvat ikävällä itäkippanalla ajelemaan, häpeä ja rahanmeno tuottaa harmia. Skoda nimihän tarkoittaakin harmia (tsekki)

      • Skeidaa_pukkaa

        Työttömät skodahönöt oksentelee palstalla päivät ja nukkuu yöt
        Parempi onki n pysyä pois liikenteestä


    • Pierevätkin

      Olen huomannut että skodistit pukeutuu todella huonosti. Mauttomasti ja halvasti, skodan linjan mukaisesti

    • Kiusaavat rehellisen työn tekijöitä kuten taksareita ja rekkakuskeja. "kyykyttämällä" näitä. On kyllä skodisti lapsellinen......

    • Dacia_Rules

      Itse asfalttimiehenä huomaan jokapäivä skodistien aiheuttavat ongelmat. nopeusrajoitukset joudutaan laskemaan jopa 30kmh moottoritiellä, että skodisti ymmärtäisi edes ajaa sitä 100. Taitaa aina olla hirveä kiire? Kerran laitoimme poikien kanssa betonivalua siltaan ja kas kummaa aamulla betonissa irvisti musta vRS ja kalju jumppis yritti naama näkkärillä saada sikakiikkuan irti. Käräjäoikeudessa asiaa tahkottua skodisti tuomittiin 40 päiväsakkoon, joka teki hänen tuloillaan 3 kaliaa ja yhden kannun Motox-moottoriöljyä.

      • Larvanto

        Trolli elää kaalilla, koska Venäjä?


      • Jounii

        Neuvostoliiton aikana kävin Viipurissa. Kyllä nauratti kun laittoivat asfalttia lumen päälle. Olitko työelämässä jo -80 luvuilla?
        Satuitko jopa olemaan mukana tuossa neukkulan asfaltti porukassa?


      • Gariniemi
        Jounii kirjoitti:

        Neuvostoliiton aikana kävin Viipurissa. Kyllä nauratti kun laittoivat asfalttia lumen päälle. Olitko työelämässä jo -80 luvuilla?
        Satuitko jopa olemaan mukana tuossa neukkulan asfaltti porukassa?

        Tottatoki olin. Olin silloin jo ylpeä skodisti, mutta tänäpäivänä skodistit ovat menneet niin mielivaltaisen puolelle, että en enää uskalla itseäni skodistiksi kutsua.


    • Maanteiden sikailijat ovat suurilta osin skodailijoita nykyään.

      • Eikaunistellaei

        Eiku kaikki. Kaikki maanteiden sikailijat ovat skodailijoita nykyään. Ei siellä muita olekaan. No, pari muuta Volkkaria ja yks Tojo maakunnassa...


    • Anonyymi

      Pusäköinninvalvojat tekevät tärkeää työtä, skootailijooden on ihan turha purkaa heihin kiukkuaan.

      • Anonyymi

        Keskittyisivät valvontaan eivätkä käyttäisi aikaansa lappujen kirjoittamiseen ja kansalaisten autojen hiplaamiseen. Maaseudulta voisi löytyä käytöstä poistuneita sähköpaimenia, joilla autoilijat voisivat varustaa ajokkinsa.


    • Anonyymi

      Minä tekisin aivan samoin, jos omistaisin auton - minkämerkkisen tahansa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe