Antovat ahoselle älyttömiä tyylipisteitä viimeisestä mäkiviikon hypystä.
Virheetön lentoasento ja loistava alastulo.Ja tyylipisteistä suurin osa 18 tais olla yksi 19 , mutta olisi pitänyt antaa 19,5 kuten muille kin annettiin.
Ahosella mielsetäni tyylikkäin lentoasento jacub jandaa lukuunottamatta.
Mikä tuomareita vaivaa?
5
460
Vastaukset
- Joki
Ettei vain olis Funakilla tyylikkäin lentoasento? Naama suksien alla. Varsinkin muutama vuosi sitten. Ja Kasailla toiseksi tyylikkäin.
Ahonen ei osaa tehdä kaunista alastuloa, varsinkaan vähänkään pidempiin hyppyihin. Vanhoina hyvinä aikoina, kun esim. Funaki oli kunnossa, teki hän täydellisen telemarkin vaikka mäkiennätyshyppyyn, joka kerta.- Kakaroille tietoa
Vanhat "hyvät"ajat on takana.. Nykyään mäkiennätykset on niin pitkiä ettei sinne enää mitään alastuloa voi tehdä. Hyvä kun selviää hengissä.
- hah
Kakaroille tietoa kirjoitti:
Vanhat "hyvät"ajat on takana.. Nykyään mäkiennätykset on niin pitkiä ettei sinne enää mitään alastuloa voi tehdä. Hyvä kun selviää hengissä.
vauvaikäinen!
- Jaa-a
Kakaroille tietoa kirjoitti:
Mun mielestä Ahonen teki äskeiseen 152-metriseensä ihan kelpo alastulon, Ahosenkin mittapuulla. Vähän se toinen jalka siirtyi eteen myöhemmin kuin normaalihypyssä.
Ja toinen tämän kauden mäkiennätys eli Iton torstainen hyppy oli vieläkin kauniimpi alastuloltaan.
Eli mäkiennätystason hyppyyn voi tehdä ja myös tehdään hyvä alastulo, ainakin tämän kauden perusteella.
Sanokaa mitä sanotte, mutta Ahosen alastulot eivät ole parhaimmillaankaan yhtä kauniita kuin useiden painoltaan paljon kevyempien hyppääjien tekemät. Nykysääntöjen mukaisia ne kyllä ovat, mutta on minusta ihan oikein, että vielä nätimmästä saa Ahosta 0,5-1,0 pistettä enemmän.
Ilmalentohan on Ahosella tyyliltään ihan riittävä eli kohtuullista kärkiluokkaa. - Ekitalo
Jaa-a kirjoitti:
Mun mielestä Ahonen teki äskeiseen 152-metriseensä ihan kelpo alastulon, Ahosenkin mittapuulla. Vähän se toinen jalka siirtyi eteen myöhemmin kuin normaalihypyssä.
Ja toinen tämän kauden mäkiennätys eli Iton torstainen hyppy oli vieläkin kauniimpi alastuloltaan.
Eli mäkiennätystason hyppyyn voi tehdä ja myös tehdään hyvä alastulo, ainakin tämän kauden perusteella.
Sanokaa mitä sanotte, mutta Ahosen alastulot eivät ole parhaimmillaankaan yhtä kauniita kuin useiden painoltaan paljon kevyempien hyppääjien tekemät. Nykysääntöjen mukaisia ne kyllä ovat, mutta on minusta ihan oikein, että vielä nätimmästä saa Ahosta 0,5-1,0 pistettä enemmän.
Ilmalentohan on Ahosella tyyliltään ihan riittävä eli kohtuullista kärkiluokkaa.Tämän päivän hyppy joka kantoi HUOM:155.5 metriä oli todella kaunis lähes täydellinen ei lennä,muuten noin pitkälle ja silti Suomalaistuomari antoi vain 17,5 onneksi muut antoivat enemmän, jotta Janne voitti.Kyllä Jannea sorretaan raskaasti on pakko hypätä pitkälle,että pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013