KEMERAtuki pikku piireille?

LuottaakkoKeneenkään

Onko kemeratuki tarkoitettu vain pienen piirin (miljonäärien, Sipilän yms) tueksi?

Kyselin jo viimevuonna uutena metsänomistajana MHY:ltä kemeratuista tulevalle hakkuulle ja hoidoille. Vastaus epämääräinen että haetaan sitten myöhemmin ..sama vastaus 4/2016 asti kun kymmeniä kertoja kyselin. Nyt tänään tutkin tarkemmin itse, niin selvisi että mm. kantokäsittelytuki olisi pitänyt hakea 18.4. mennessä.

Luotinko vääriin miehiin ja saan nyt noin 1000eur tappiot itselleni?
Onko muille käynyt samoin? Ehkä pienet metsät(vajaa 3000m3 hakkuu ajankohtainen) kannattaa suomessa antaa märäntyä? Kartellit kukoistaa, taas?

Kepu pettää aina..

9

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MhyOnYstäväsiAp

      Riippuu varmaan MHY:stä ja yksittäisistä henkilöistä tuo palvelun laatu. Omalla metsänomistajan alkutaipaleella sain todella hyvää palvelua kahdesta eri MHY:stä. Nyt on mo:n vuosia sen verran takana, että omien tilusten osalta en enää palveluita tarvitse enkä kuulu enää ko. "järjestöön". Nykyisin voi valita mihin Mhy:n kuuluu, joten äänestä jaloillasi.

    • metsätilallinen

      Kyllä se Kemera tuki kuuluu kaikille tukeen oikeutetuille, ei siinä mitään jäsenkijaa kysellä. Mistähän Mhy:stä olet asiaa kysellyt? Olisit saannut suoraan tiedon vaikkapa googlettamalla, että mihin ja miten olet Kemera-tukiin oikeutettu.
      Itse äänestin jaloillani Mhy:n jäsenyydestä, kun se oli mahdollista.

    • TeeValitus

      Kyllä minulla on hyvät kokemukset MHY:n palveluista Kemera-tukien haussa ja monissa muissakin asiassa. Turha mollata koko järjestöä yhden henkilön tai tapauksen perusteella. Jos kokee saaneensa huonoa palvelua, kannattaa ottaa yhteyttä henkilön esimieheen. Siitä se lähtee.

    • mäntytukkionvahva
      • outoYhdistys

        Itse joudun maksamaan, noin 700eur, kun mhy ei pyynnöstäni huolimatta edes hakenut tukea..


    • mciamcme

      Kemera -tuki kuuluu kaikille kuten Suomikin. Sitä vaan ei makseta. Kohta vuosi täynnä tukien odottelussa ja mitään ei tapahdu.

    • ryöstetty

      Keskisuomessa ei mhy edes vastaa tiedusteluihin. Mm. Metsäarviosta maksettiin n.1000eur, nyt selvisi että se on hatusta vedetty, täysin paikkaansa pitämätön sepustus.

      Metsäkartellin jäsen? Ei varmaan kannata mitään rahaa antaa..


      Taitaa olla tietämättömien mm. Vanhusten ryöstöön tarkoitettu yhdistys?

      • loppuuvalivalivali

        Myy mettäs ukko


    • mafia_alike

      pellervolaisten julkisten rahojen ohjantamekanismit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe