Itse olen tutkiskellut hylättyjä taloja vasta melko vähän aikaa minkä takia en ole ehtinyt käydä vielä kovin monessa paikassa, joten kysyisin tietääkö joku jotain kiinnostavia paikkoja, joissa kannattaa käydä? Netissä olen törmännyt myös monenlaisiin mainintoihin tunneleista, joita on Helsingin alla, mutta sivustoilla on myös sanottu, että suuri osa tunneliden sisäänkäynneistä on suljettu. Minusta näitä olisi myös mielenkiintoista tutkia...
Urbaani Löytöretkeily (UE) Pääkaupunkiseudulla
2
164
Vastaukset
- Pyyntökaikille
En osaa kysymykseesi vastata mutta yhtä pyydän jokaisen löytöretkeiliän kohdalla eli "autiotalot" jos ovi on lukossa niin kunnioittakaa sitä älkääkä tunkeutuko väkisin ikkunasta tai murtautumalla. Valitettavasti tätäkin tapahtuu..
- Jeetusisi
Aikaansa jämähtänyt tehdas kiehtoo löytöretkeilijää. Porvoo. Vanhan sellutehtaan päärakennuksen ovessa lukee pääsy kielletty – hengenvaara. Selvä, mutta tällä kertaa kielto ei koske meitä. Lattialankkuja puuttuu. Kameraa kantava Tanja kehottaa levittäytymään laajemmalle lattia-alalle. Autiorakennusten löytäminen ja kuvaaminen on sydämenasia. He ovat niin sanottuja urbaaneja löytöretkeilijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425