Nyt on jo 2016, ja kun tossa testasin vanhaa Panasonikin quintrix 32 tuumaista putkitelkkaria (ennen ns roskiin menoa), niin hiukan hämmästyin kun kuvanlaatu näytästi olevan reilusti tarkempi ja parempi kuin omassa samsungin uhd 48 tuumaisessa :D.
Joko littuelkkarit pärjää putkitelkkarille?
6
122
Vastaukset
- qewrcqerc
Sulla ei ole samsunkin teräväpiirtoviritin käytössä, laita se päälle. Meilläkin on putkitoosa mökillä, sielä ihmetellään pientä ja epäselvää kuvaa, ja lisäksi se tarvii digiboksin. Onneksi ei ole analogisia lähetyksiä, kehuisit varmaan niitäkin.
- SCART_huonontaa
Kuva on tietenkin epäselvä, jos (1) katsot digiboksista ei-HD-kanavaa eli SD-kanavaa ja (2) olet kytkenyt digiboksin SCART-kaapelilla televisioon. Kuva siirtyy SCART-kaapelissa analogisena ja kuva näkyy suttuisena ja epäselvänä.
- höpöhöpö12
Ei scart tee kuvasta epäselvää tai suttuista. Täytyy olla kaapelissa tai laitteessa vikaa jos noin paljon huonontaa.
- seikänäköhäntäson
Vikahan on silmälaseissa oste uudet ja tarkat silmälasit a vot johan näkyy.
- SilmälasejaEiTarvita
Uudet litteät telkkarit kuluttavat ainakin sähköä vähemmän kuin samankokoiset vanhat putkitelkat. Kokonaan toinen juttu on että sähkönkulutus saattaa lisääntyä, jos hankit isomman televiion kuin ennen. Minäkin siirryin 14 tuumaisesta 32 tuumaiseen...
- qerevqwer
"""Kokonaan toinen juttu on että sähkönkulutus saattaa lisääntyä, jos hankit isomman television kuin ennen.""""
Meidän 28 tuumanen laajakuva putkitoosa vei 80 wattia, ja nykyinen uudehko littu 46 tuumaa vie 50-60 wattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991140Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755