Mihin kannattaa viedä auto huoltoon, jos ei halua maksaa merkkihuollon hintoja?
Autohuolto
70
6403
Vastaukset
- järkihinnat
m.polvinen kylmälle!
- K.Okeillut
KAMA
- Entinenasiakas
Ne ei ainakaan. Aina menee jotain pieleen. Harrastekorjaamo ja sen kyllä huomaa. Täältä ääni Konehuolto Seppäselle tai K&k:lle
- Syst
Edelleen KAMA. ei mitään ongelmaa ollut koskaan ja aikoja saa millo haluaa.. Seppänenkin on hyvä.
- tuiiiija
KAMAlla mekin käytetään. Paras paikka tähän mennessä
- Sepposeponseppo111
Pari eri autoa siellä käyttäneenä en voi suositella. Joka kerta pitää autoa käyttää uudestaan kun joku meni mönkään tai jotain unohtui.
Hinnaltaan myös kallis. - HalpaaJaHyvää
Telakan Auto Oy, Riitetie 8, Kajaani.
http://telakan.com/telakanauto
Edullinen ja osaava. Hankkii tarvittaessa purkuosia tai voit viedä osat mukanasi itse, jos osaat oikeat kikaleet hommata.
Pieni paja, pari ukkoa, matala kulurakenne, ei kuseta. Suosittelen! - sdasdasdasdasdad
Syst kirjoitti:
Edelleen KAMA. ei mitään ongelmaa ollut koskaan ja aikoja saa millo haluaa.. Seppänenkin on hyvä.
Se että aikoja saa milloin haluaa ei ole koskaan kovin hyvä merkki...silloin ei ole asiakkaita. Ihan hyvät kokemukset ainakin minulla KAMAlta. Ei tosin mitään "oikeasti vaativaa" tarvinnut korjauttaakaan.
- e.p.e
Miks et ite tehny, jos ei mitään oikeesti vaativaa tarvinnu korjauttaa?
- LLff
e.p.e kirjoitti:
Miks et ite tehny, jos ei mitään oikeesti vaativaa tarvinnu korjauttaa?
SIksi koska oli muuta tekemistä työelämössä muualla ja akuutti tilanne. Auto piti olla perheellä.
- Anonyymi
tuiiiija kirjoitti:
KAMAlla mekin käytetään. Paras paikka tähän mennessä
Provo
- pepäoy
Pekalle ja Pätkälle niin johan pelaa.
- Anonyymi
Itse puupäänä huoltaisin kannattaa selvittää mitä niin sanottu huolto pitää sisällään yleensä öljyn vaihdon ja ja niin sanotun 20 asian tarkastuksen eli saranoiden öljyämisen jos sitäkään.
- Göringi
RASKONE ehdottomasti paras ja palvelu pelaa.
- vahvahuhu
Kostamukseen. Siellä cadillacin kaasari säädettiin käymään kuskin hiellä. ei tarvinnu maksaa kalliista merkkihuollosta. Ja hiki tulee kuskille, kun polttaa venäjän kessua, juo viinoja ja katselee ymmärtämättömänä paikallista naiskauneutta.
Kuskista hiki virtaa ensin prs vakoa pitkin penkille ja sieltä salaojaa pitkin tankkiin.
ja kaikki tämä ilman kuittia. lisäksi Kela Fpa maksaa ulkomaan komennukselta päivärahat. - lempine
Lemponen vai mikä se oli, lohtajalla jossain autotallissa
- vilppiilppi
ILPOLLE TIETENKIN! jos ei ole varaa maksaa?
- Serviisi
KAMA
- KarvosenPekka
Härski Hartikainen.
- pärnäsen
Konetra
- kooollld
Korjaa itse. Vai oletko ihan kädetön?
- autoilija12
Ehdottomasti KAMA! Takuuvarma huippuhuolto autolle kuin autolle. Pelkkiä hyviä kokemuksia itellä ja ainostaan positiivisia kokemuksia tuttavilla!
- Kortiton_nykyisin
Vieläkö kuluntalahden korjaamo toimii?
- Huthuti
Ei ole toiminut Kuluntalahden Korjaamo enää 10 vuoteen , Kuluntalahdessa. Hutti harrastaa
nykyisin Pyykujalla. - Ennen_ooppelilla
Saako kuitin?
- kvitto
Niin kuitillako se hinta halapoo ? Useimmilla ei mitään tarvetta kuitille, kohtuu hinta ja onnistunut korjaus riittää minulle...
- O.Pel
KAMA, sieltä saa myös kuitin ja leiman huoltokirjaan.
- Älämaksaliikaa
Hämeen Tehoauto, 60 000 km-huolto, Skoda octavia combi tsi -11. Huolto ok. Maksoi 208e. Öljyt ja suodatin vaihdettiin ja listan mukaan tarkastus Renkaat 5mm kun sakkoraja 1,4 ja uusissa 8mm. Eli tän kesän voin ajaa vielä !! Ajovalot laittoi parkkivaloille päiväaikaan ! Sain s-bonusta sieltä päälle!
- Dogmanni
Hämeen tehoauto, valtuutettu Skoda huoltaja, 60 000km määräaikaishuolto, Skoda Octavia vombi tsi -11. Huolto ok. Maksoi 208e. Öljyt ja suodatin vaihdettiin ja listan mukaan tarkastus Renkaat 4mm kun sakkoraja 1,4 ja uusissa 8mm. Eli tän kesän voin ajaa vielä !! Ajovalot laittoi parkkivaloille päiväaikaan ! Sain s.bonuksen. Hiljaista siellä oli, aikoja vapaana.
- PitääOsata
Tanskasentielläkin osataan. Kustannusarviokin pitää.
- notaxree
Blunkalla enenki tehty pimeetä,osaataan vielä tehrä.
- Vakiokävijä
SaKen autohuolto hyvä Heinisuolla . Ehdottomasti !
- Fordfiesta
SaKen autohuolto Heinisuolla , hyvä ja edullinen.
- SaatananKetku
Sakella omamainonta menossa.
- Fordfiesta
Ei ainakaan minun kohdalla ole mitään kampanjaan liittyvää.
- heikkileikkipaskalla
Lukko ja laakeri!
- mapentumpelot
elekää ainakaan mapelle viekö.siellä ovat muka korjaavinaan ja särköövät toisen paikan.lasku kyllä mahtava.
- Vakiokävijä
Tosi kallis paikka !
- tsäpäkkä
lahden moottori korjaa kaikki vaikka moottori käynniss.
- Pitäähuolta
Ei oikeestaan minnekään muualle kuin merkkihuoltoon. Kaikissa (lähes) nyrkkipajoissa sama ongelma. Hallit paskaisia ja norttia vedetty iät ja ajat, niin saa vaan huollosta nortille ja öljylle haisevan auton. Merkkiliikkeessä ei tätä ongelmaa.
- autoilija12
Silläkin suosittelen KAMAA. Ei haise sätkä eikä oo paskasta
- traktoriajelee
Siellä vasta käryää sellainen savu ettei eteen näy,meinaa merki liikkees tien varress.
- asiakasaaaaa
MaPe Lohtajan ABC:n vieressä. Hyvin toimii ja kohtuuhintaan.
- Serviisi
LaSu kanssa hyvä! Taivasalla tehdään ja lasku maksetaan kuutamolla. Takuu on voimassa postilaatikolle asti.
- Eienääkäykoskaan
Kyllä nykyään älyttömän kallis paikka . Toista oli entisen omistajan aikana ja työnlaatu heikko.
- asdasdasweqwdasdas
Niin siis nytkö kallis ja laatu hyvä ja entisen omistajan aikana halpa ja työnlaatu heikko. Vittu että tuo on osattu sekavasti kirjoittaa...
- EmilVonAxe
Näissä nyrkkipajoissa haisee sätkä autossa huollon jälkeen.
Ratin rasvaus ja penkin paskaus......- carinaa
Henkan pajalle
- autistitkorjaa
karppinen ja åman syväojankadulla elkää sinne viekö huonoa asiakaspalveulua.
- Anonyymi
Näin on.
- 15Kari
KAMAssa käytin. Eipä ole valittamista
- Jomppa19
Kaman äijällä ei oo töitä kun on aikaa täällä ihteensä kehua.
- B5244s2
On kaman yrittäjällä töitä. Ammattimies on. Eilen käytin autoani siellä ja ERITTÄIN tyytyväinen olen. En voi moittia mitenkään.
- ounap
kuulemma korjaavat mulukku pystyssä?
- Reiska700
Kierrä Ma-Pe kaukaa. Kallista valohoitoa eikä takuita ollut.
- Kukkakeppi
Viekää autonne Mannisen Simolle niin homma hoituu ammattitaidolla eikä valohoitoa minuuttiakaan kohtuuhitainen tuntivelotus.
- KFofk
Kukkakeppi kirjoitti:
Viekää autonne Mannisen Simolle niin homma hoituu ammattitaidolla eikä valohoitoa minuuttiakaan kohtuuhitainen tuntivelotus.
Missä tänä on?
- JJdj
Tolonen Heinisuolla, hyviä kokemuksia.
- Anonyymi
Top Autohuolto ja Ali, muuta et tarvi. Ei turhia kustannuksia. Mukava kaveri tuo Ali ja muut ukkelit apuna. He mainostaakin olevansa hyvän mielen korjaamo ja jo monta kertaa olen hyvän mielen saanut kun olen siellä huollattanut ja korjauttanut auton.
Suosittelen! - Anonyymi
Vie se korjaamolle, molleppa molle.
- Anonyymi
Kostamus
- Anonyymi
Autosähkökorjaamo Ässä ei oo semmosta vikkaa ettekö ossais korjata!!
- Anonyymi
Useita!
- Anonyymi
Kajaanin Delta Auto on paras paikka.
- Anonyymi
Timpan sähkö ja Viritys ja kuntoon tulloo.
- Anonyymi
Täysi huijari!
- Anonyymi
Hyvä ja Halpa autokorjaamo Kajaanissa jossa saa vikakoodit poiskin?.
Hillittömästi nousseet korjaamotaksat nykyään....- Anonyymi
Tekisitkö itse yritystoimintaa hyvällä ja halvalla?
- Anonyymi
Vie "naapurinerkille". sieltä saa aina parhaan ja halvimman huollon varsinkin jos ei itse asiasta eikä hinnoista mitään ymmärrä . Leimakin hoituu ihan ilmaseksi.
Nykyään merkkihuollon saa tehdä kuka vaan. - Anonyymi
Kun tulot ei riitä menoihin se on perusongelma.Halvalla voi saada joskus hyvää,rahalla vastaavuus ylénsä parempi.kukin omista lähtökohdistaan.köyhät köyhille,varakkaat varakkaille näin se menee kaikessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855