Rodos nyt.

Rodos2016

Onko kukaan juuri tullut Rodokselta,onko kelit millaiset jne. Hintataso ennallaan?

26

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinikkaliisa

      Säätä voit katsella Weather in Rhodes. Hintatasolle se ja sama niin lyhyellä matkalla.

      • Kazouli.street.9.justnyt

        Nokkela sinikkaliisa...HAH, HAH... Kysyjä kysyi onko ketään pelipaikalla, kai nyt jokainen noi osaa...HAHAHAHA
        25.c / Olut kylmää ja 0,6litraa 4euroo...


      • sinikkaliisa

        Ei kysyny. Lueppa uuvestaan.


    • Peksi1967

      Noihin lämpötila ennusteisiin, ei kannata luottaa. Lämmintä on, ei muutosta hinnoissa.

    • 17-25Cvaihteluväli

      Kun taivas menee pilveen, vetävät krekut talvipalttoot päälle.

      Uimassa käy vain suomalaiset ja venakot. Siellä Suomessa taitaa olla lämpimämpää kuin täällä.

      • JklMan

        JKL eilen reilut 24 ;)


      • amaran

        Venakko tarkoittaa venäläistä naista.

        Et vissiin ole Rodolla paljon oleskellut.

        Kreikkalaiset käyvät talvellakin uimassa.


    • täälläollaanjo

      Täällä ollaan parhaillaan, nyt toista viikkoa. Viiime viikolla satoi muutamana päivänä ja yönä, nyt taas vallan mainio keli. Toissapäivänä 30 ja aurinkoa riittää. Nyt aamulla kahdeksalta, aurinko jo paistaa pilvettömältä taivaalta. Näyttää tulevan erinomainen keli. Rannalla on ollut kova tuuli, varsinkin tässä rhodoksen kärjessä, mutta esim tsambikan ja lindoksen rannoilla eritttäin lämmintä ja tuuletonta.
      Ei täällä ainakaan mikään kallistunut ole, eli ihan ennallaan viime kesään verraten. Ainut mikä tulee mieleen on polttoaine, se on kalliimpaa kuin suomessa :-)

      • täälläollaanjo

        ai niin , hyttysiä tuppaa olemaan iltaisin :-(


      • täälläollaanmyös
        täälläollaanjo kirjoitti:

        ai niin , hyttysiä tuppaa olemaan iltaisin :-(

        ja krapula aamuisin


      • komaskerta

        Tänään päivällä noin 24. Tuulen vuoksi tuntuu paljon viileämmältä. Tuulelta suojaisessa paikassa saattaa olla miellyttävä lämpötila. Mitä hintoihin tulee, ainakaan ruokakauppojen hinnoissa en näe oikeastaan suurta eroa Suomen hintoihin.


    • Eiikinä

      Varo baarikatua, sain tyrmäystippoja tyhjässä baarissa tiskin takaa, pyörryin 3kertaa.
      Sisäänheittäjä, ystävällisesti vei minut sivukujalle josta alkoi tulla huijari käsikorun myyjiä. Hyvä että olen hengissä.

      • Tyrmäystippoja.höpö.höpö

        Höpö, höpö...


      • eiikinä

        Höpöhöpö, millä perusteella kumota väitteeni? Tälläistä ei vaan Kreikassa tapahdu?


    • mustanaama

      Tulin juuri eilen. Olin 2 viikkoa ja täytyy sanoa,että olisin voinut olla vielä toiset 2 viikkoa. Asuimme Esperia hotellissa huoneistossa joka oli toisessa kerroksessa. Oli kadun puolella joten se meteli oli tosi kova mutta emme antaneet sen pilata lomaa. Hotelli on kovasti remontin tarpeessa. Sopeutumista tarvittiin hyvin monen asian suhteen. Mystävällinen henkilökunta. Ruokailemassa käytiin useassakin paikassa mutta etupäässä Suomalaisessa eli Demiksessä. Kokeilujen jälkeen täytyi sanoa ja todeta, että siellä ruoka hyvää. Hitataso on suunnalleen Suomen luokkaa. Minulle kevään Rodos reissu on se " kohokohta" elämässä ja nyt se oli kahdedoista kerta. Siitä voi päätellä, että tykännyt olen. Hyvää lomaa vain kaikille. Niin ja joka ei halua vain nauttia lomasta oleilemalla niin aktiviteettejakin löytyy.

      • Demis on kyllä mielestäni virhevalinta, kun lähistöllä on ihan oikeitakin ravintoloita.

        Jopa aitoja kreikkalaisia.

        12:sta kerta samassa kohteessa... No jokaisella oikeus lomailla ihan miten huvittaa.


    • Nytrodos

      Hyvät on kelit ! Tuulee kovasti

    • Turhaa.tietoa

      "Hyvät on kelit !"
      Se lienee itsestään selvä asia. Entä sää?

      • Ressu1969

        Näkyykö rodoksella pakolais tilanne mitenkään?


      • JklMan
        Ressu1969 kirjoitti:

        Näkyykö rodoksella pakolais tilanne mitenkään?

        Eipä näy. Mielestäni hyvä ruokapaikka esim. Yamas, ok ruoka 7-10e juomat. Kaupassa vesipll 0.8l 60s, olut 0.5 1.2-1.6e, hyvä tuoremehu 0.33l 0.5-1e;
        pikaruoka pita kepab/souvlaki 2.5-3e.


    • Elinary

      Tyttöporukan kanssa lennot varattu kesäkuun tokalle viikolle. Nyt ei osata päättää otetaanko hotelli kaupungista vai falirakista. Millaiset ostosmahdollisuudet falirakissa? Bilettämäänkin on päästävä, riittääkö falirakissa elämää? :)

      • Sooni22

        Mennään itse kaverin kanssa lauantaina eka kolmeksi päiväksi falirakiin ja siitä 4päiväksi pääkaupunkiin bilettään. Falirakissa tekstien mukaan on myös yöelämää, mutta lähinnä Brittejä kun taas pääkaupunkialueella/barstreetillä eurooppalaisia.


      • Sooni22
        Sooni22 kirjoitti:

        Mennään itse kaverin kanssa lauantaina eka kolmeksi päiväksi falirakiin ja siitä 4päiväksi pääkaupunkiin bilettään. Falirakissa tekstien mukaan on myös yöelämää, mutta lähinnä Brittejä kun taas pääkaupunkialueella/barstreetillä eurooppalaisia.

        öhöm meinasin siis pohjoismaalaisia.


    • Vuorovettenprince

      Tuuli on yksi Rodoksen parhaista elementeistä. Tuskin maltan odottaa tuota auringon, tuulen ja lämmön yhdistelmää. Ihanaa!

      Ne on siellä aina ja pysyy, ei vaikuta nousu ja laskusuhdanteet tai mikään muukaan. Se riittää mulle. Nyyh ku on ikävä sinne....

    • raikkulahdesta

      Kehtaako siellä kysyä kaljaa ruoan kanssa? Tiedän vaan, että monessa muslimimaassa on tarkkaa sen kanssa. Toinen mitä olen miettinyt, että onko taksimatkan päässä Ateenasta tämä Falirakia? Vaimo on varannut matkan heinäkuulle, kun silloin on vähän viileämpää, eikä ainakaan naapurin mukaan niin paljon turisteja.

    • ruusunnuppunen35

      Saari on samalle paikalle ankkuroituna kuin aina ennekin, ja tunnelma yhtä leppoisa ja rento. Aurinko porottaa ja merikin on jo ihan kivan lämmin, eilen oli jo noin 30 astetta lämmintä eli ruskettuminen lähti kivasti alkuun. Hintataso näyttää nousseen hitusen parissa vuodessa, kuulema ovat verot nousseet talouskriisin ja velkojien ehtojen myötä. Sopii kuitenkin edelleen loistavasti keskivertosuomalaiselle lomailijalle. Kannattaa sitten muistaa, että Rodos on paljon muutakin kuin rantoja, aurinkoa ja merta, muistakaa kulkea katsastamassa nähtävyydet, edes lomakohteenne läheisyydessä sijaitsevat! Alkuun siinä pääsette kivasti seuraavan sivun tiedoilla: http://kreikkaan.com/matkakohteet/rodos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe