Rakkaat lukiat. Tarkoitukseni ei ole herjata tai arvostella keskustelujen tasoa. Huomasin vain että ihmiset kommentoivat edellistä kommenttia eivätkä katso mistä keskustelu alkoi. Esimerkiksi Ilveslinnaan järjestettävät kilpailut. Miten näin hieno asia meni viemäri tasolle? Tunnen monta koskelaista jolla olisi ulosantia vaikka muille jakaa. Valitettavasti nuo ihmiset eivät löydä näihin keskusteluihin. Olen ihan varma että moni vastaa näihin keskusteluihin humalassa. Vai mitä te muut luulevat?
Jämsänkoskella on aina ollut hyvät opettajat ja koulut. Onko opetus mennyt hukkaan. Tehkää Jämsänkoskelle hyvää mainosta ja nostakaa keskustelujen taso lapsi tasolta ,aikuisten rakentavaan, asioita joko kehuvaan tai arvostelevaan tyyliin. Jättäkää pois
turhat tai ajattelemattomat kommentit. Vastatkaa vaikka tähän: Mitä koskelle pitäisi saada jotta saataisiin lisää työpaikkoja? Pitääkö ihmiset herättää ajattelemaan aivan itse, jotta luotaisiin työpaikkoja aivan itse? Miten J- koski nousemaan taas teollisuus paikaksi? Miten saataisiin yksityisyritteliäisyys taas kunniaan?
Koulutus ja ulosanti
Koskenlaskia
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1361066Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37937Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73810Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva156793Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e33751- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675