Bodominmurhat ratkaistu pian!

telttailijat

Elikkä mennään parin kaverinkanssa telttailemaa nissen pellolle niipperiin. Jos me selvitää hengissä yöstä ni tiedetään et nisse oli syytön.

10

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki-keinot-käyttöön

Tehkää se juhannuksena. Mutta teltta ei metriäkään Nipan tontin puolelle. Muuten tulee halosta.
      Hyväs lykys Nippe käy tarjoamassa huikan kossua ja pistätte tupakiksi.

• tarkkanaoltava

Ei liikaa sitä pirun viinaa ettei vaan ala taas maailma pyöriä Nissellä silmissä ja puukko heilua. Viettääkö haloska Jussia Nissen luona, mikäs siinä eläkeläisten juhliessa.

• telttailijat

harmi kun ei oo kauheest ainakaa todistajia siellä :(

• Baritoni-Marjatta

Mä tuun kanssa. Otan kameran mukaan ja Jäppisen, umpijuopon poikakaverini. Me mennään käymään Nissellä ja mä otan kuvia. Säilytän niitä kuvia sitten kellaritiloissa, josta poliisi ei kuitenkaan viitsi sitten tulla katsomaan niitä.
      PHerkeleH, kun suuta kuivaa. Äänikin alkaa mataloitumaan. ALKKOMAHOOLIA KONEESEEN!

• zabour

Kiva kun kehitysvaimmaisillakin on nykyään mahdollisuus käyttää nettiä.

• BenMat

Laittakaa päivämäärä, niin kysyn Härältä luvan tulla seuraneidiksi. Mä voi antaa kaikille sen verran bentsoja että päästään tunnelmaan, voin toki valituille antaa muutakin.

Ratkaistaan murhat isolla aisantuntevalla porukalla ja saadaan palkaksi Tarja Halosen nimikkomitallit.

Nykyisin olen Ben Mat, niin kukaan ei sekoita muihin lähes samanlaisiin nimimerkkeihin.

• MatBentso

Kuka yrittää väärällä nimimerkillä viedä minun johtavan tutkijan aseman Bodomin murha tutkinnassa?
      Aivan törkeää asiantuntemattomuutta osoittaa kyseinen nimimerkki.

Bodomin johtavaksi tutkijaksi pääsee vain vuosien paskan jauhannalla ja syömällä kilottain bentsoja. Minä olen tehnyt niin ja olen siksi johtava tutkija. Kysykää vaikka Hessulta.

Juuri nyt en pääse Bodomille paikanpäälle, koska olen tahdonvastaisessa pakkohoidossa, mutta olen kuitenkin henkisesti läsnä.

• Baritoni-Marjatta

Lisää ALKKOMAHOOLLIA! Jeee! Markalla saa ja Markalta saa!!

• oujeeeeeeee

Nisse?

• telttailijat

Ei saatana miten tää voi olla top 3 luetuimpia artikkeleita ku läpällä pistin tän tänne :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe