Mainosten esto
Estä mainoksia ja selaa verkkoa jopa kolme kertaa nopeammin
Lisätietoja
Hallitse poikkeuksia...
Vain väkänen paikalleen ja se on siinä. Ei tarvii mtn lisäosaa hakea. On kyllä odotettukin.
Operan uusi ominaisuus
4
192
Vastaukset
- onkojokinvialla
Niin on ja otin sen.
Koneessa on (valitettavasti) w10
selaimena Opera (sis mainostenesto)
jossa on hakukoneena Google
Selaaminen on vakaampaa ja nopeampaa, MUTTA
googlen kuvahaussa se haluaa väkisin ehdottaa Uudelleenohjausta, enkä löydä mistään täppiä, että sen saisi pois päältä. - se-lain
Onhan noita selaimia ollut jo jonkin aikaa missä on sisäänrakennettu mainostenesto.
- O.Pera
Tulossa myös VPN, joka on jo Developer-versiossa.
Hyvin toimiikin, esim. Alankomaan nodilla pääsee kiertämään maarajoitukset YouTubesta kaikista MM-lätkämatseista. Nopeuskin kohdallaan vaikka jokapäiväiseen selailuun. - krkgjgj
Mistä näkee Operan roskakorin ? Pikakuvakkeita siivotessa huomasin kun kakkospainikkeella klikkaa, avautuu muokkaa ja siirrä roskakoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036