Aloin tässä miettiä, että tietääkö kukaan tällä hetkellä "hengissä" olevia blogeja, joissa puhuttaisiin aseksuaalisuudesta? Olen yrittänyt etsiä, mutta olen löytänyt vain vanhoja, jonne ei ole kirjoitettu aikoihin.
Itse kirjoittelen blogissani ajatuksia aseksuaalisuudesta, mutta myös aika paljon masennuksesta, add:sta ja huonon itsetunnon aiheuttamista ongelmista. Jos kuitenkin haluatte vilkaista niin laitanpa nyt omankin blogini tähän: outolintulaulaa.blogspot.com
Mutta niin, niitä muita blogeja, anyone?
Blogeja aseksuaalisuudesta
PhoenixDivergent
1
126
Vastaukset
- Demi-ace
Ei oo kyllä itselleni tullut yhtään tällaista blogia vastaan, missä puhuttais aseksuaalisuudesta. Hyvä että kirjoitat! Jos saatais vähän tietoa ihmisille.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042