Ihanaa mulla alkaa 4 kk kesis

hyväope10vjo

Aivan loistavaa, on ihanaa kun on ammatti jossa saa kesän olla vaan. Siksi hain opettajaksi jotta on pitkät lomat, lyhyet pivät ja aina lomaa kun lapsillakin...palkka juoksee vaikka rannalla ja mökillä laiskottelee...säälin tosissani ihmisiä jotka joutuu oleen töissä kesäkuumalla ja lyhyet lomat. Harmillisen nääntyviä ihmisiä näkee..mää aina kannustan heitä että hei haloo piristyhän nyt, kato mua miten elämästä kannattaa iloita, ei mukaan väsytä, miksi sua?
Toivotavasti lapset tuovat paljon lahjojja kun koulu loppuu, olen ne ansainnut kun on niin raskaita häiriköitä ja laiskoja ollu viimeiset vuodet, että jotain hyvitystä kaipaan.
Ei tästä lyhyellä lomalla selviiskään, on hyvä että saa olla vaan, kunhan ei tulis yhtään oppilasta vastaan, en vaan jaksa nähdä.

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasaisollavaan

      ruikkuyhäri..sossunkätyrinarsku lapsen vieraannuttaja..

    • lomallepian

      Kateuden kukka se on kaunein kukka.

    • nnnnnnnnnnnnnnn

      sillä opettajan pienellä palkalla onkin kiva retostella. Varmaan ukko elättää suakin kansankynttilää. Opettajaksi pääsee melkein kuka vaan, että hohhoijjaa vaan. Lokoisaa kesää laiskalle huoralle!

    • nuoriopettaja

      Opettajat ovat lomansa ansainneet, ja varmasti ol aikanaan ollutkin tarkoitus että opettajilla onpitkä loma jotta jaksavat taas kurittomia lapisa katsella. Kun oppi ei mee perille niin minkä sille voi. Opet parhaansa tekee mutta jos vanhemmat ei yhtään noudata neuvoja ja opeta kotona lastaan niin ei se opettaja jaksa koko luokkaa vahtia ja opettaa.
      Koulussa neuvotaan ja kotiin annetaan läksyt jotka sitten tehdään, kaikki ei tee, siitä se lähtee kotoonta se oppi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe