Aivan loistavaa, on ihanaa kun on ammatti jossa saa kesän olla vaan. Siksi hain opettajaksi jotta on pitkät lomat, lyhyet pivät ja aina lomaa kun lapsillakin...palkka juoksee vaikka rannalla ja mökillä laiskottelee...säälin tosissani ihmisiä jotka joutuu oleen töissä kesäkuumalla ja lyhyet lomat. Harmillisen nääntyviä ihmisiä näkee..mää aina kannustan heitä että hei haloo piristyhän nyt, kato mua miten elämästä kannattaa iloita, ei mukaan väsytä, miksi sua?
Toivotavasti lapset tuovat paljon lahjojja kun koulu loppuu, olen ne ansainnut kun on niin raskaita häiriköitä ja laiskoja ollu viimeiset vuodet, että jotain hyvitystä kaipaan.
Ei tästä lyhyellä lomalla selviiskään, on hyvä että saa olla vaan, kunhan ei tulis yhtään oppilasta vastaan, en vaan jaksa nähdä.
Ihanaa mulla alkaa 4 kk kesis
4
115
Vastaukset
- jasaisollavaan
ruikkuyhäri..sossunkätyrinarsku lapsen vieraannuttaja..
- lomallepian
Kateuden kukka se on kaunein kukka.
- nnnnnnnnnnnnnnn
sillä opettajan pienellä palkalla onkin kiva retostella. Varmaan ukko elättää suakin kansankynttilää. Opettajaksi pääsee melkein kuka vaan, että hohhoijjaa vaan. Lokoisaa kesää laiskalle huoralle!
- nuoriopettaja
Opettajat ovat lomansa ansainneet, ja varmasti ol aikanaan ollutkin tarkoitus että opettajilla onpitkä loma jotta jaksavat taas kurittomia lapisa katsella. Kun oppi ei mee perille niin minkä sille voi. Opet parhaansa tekee mutta jos vanhemmat ei yhtään noudata neuvoja ja opeta kotona lastaan niin ei se opettaja jaksa koko luokkaa vahtia ja opettaa.
Koulussa neuvotaan ja kotiin annetaan läksyt jotka sitten tehdään, kaikki ei tee, siitä se lähtee kotoonta se oppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990