Aivan loistavaa, on ihanaa kun on ammatti jossa saa kesän olla vaan. Siksi hain opettajaksi jotta on pitkät lomat, lyhyet pivät ja aina lomaa kun lapsillakin...palkka juoksee vaikka rannalla ja mökillä laiskottelee...säälin tosissani ihmisiä jotka joutuu oleen töissä kesäkuumalla ja lyhyet lomat. Harmillisen nääntyviä ihmisiä näkee..mää aina kannustan heitä että hei haloo piristyhän nyt, kato mua miten elämästä kannattaa iloita, ei mukaan väsytä, miksi sua?
Toivotavasti lapset tuovat paljon lahjojja kun koulu loppuu, olen ne ansainnut kun on niin raskaita häiriköitä ja laiskoja ollu viimeiset vuodet, että jotain hyvitystä kaipaan.
Ei tästä lyhyellä lomalla selviiskään, on hyvä että saa olla vaan, kunhan ei tulis yhtään oppilasta vastaan, en vaan jaksa nähdä.
Ihanaa mulla alkaa 4 kk kesis
4
118
Vastaukset
- jasaisollavaan
ruikkuyhäri..sossunkätyrinarsku lapsen vieraannuttaja..
- lomallepian
Kateuden kukka se on kaunein kukka.
- nnnnnnnnnnnnnnn
sillä opettajan pienellä palkalla onkin kiva retostella. Varmaan ukko elättää suakin kansankynttilää. Opettajaksi pääsee melkein kuka vaan, että hohhoijjaa vaan. Lokoisaa kesää laiskalle huoralle!
- nuoriopettaja
Opettajat ovat lomansa ansainneet, ja varmasti ol aikanaan ollutkin tarkoitus että opettajilla onpitkä loma jotta jaksavat taas kurittomia lapisa katsella. Kun oppi ei mee perille niin minkä sille voi. Opet parhaansa tekee mutta jos vanhemmat ei yhtään noudata neuvoja ja opeta kotona lastaan niin ei se opettaja jaksa koko luokkaa vahtia ja opettaa.
Koulussa neuvotaan ja kotiin annetaan läksyt jotka sitten tehdään, kaikki ei tee, siitä se lähtee kotoonta se oppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995