Aivan loistavaa, on ihanaa kun on ammatti jossa saa kesän olla vaan. Siksi hain opettajaksi jotta on pitkät lomat, lyhyet pivät ja aina lomaa kun lapsillakin...palkka juoksee vaikka rannalla ja mökillä laiskottelee...säälin tosissani ihmisiä jotka joutuu oleen töissä kesäkuumalla ja lyhyet lomat. Harmillisen nääntyviä ihmisiä näkee..mää aina kannustan heitä että hei haloo piristyhän nyt, kato mua miten elämästä kannattaa iloita, ei mukaan väsytä, miksi sua?
Toivotavasti lapset tuovat paljon lahjojja kun koulu loppuu, olen ne ansainnut kun on niin raskaita häiriköitä ja laiskoja ollu viimeiset vuodet, että jotain hyvitystä kaipaan.
Ei tästä lyhyellä lomalla selviiskään, on hyvä että saa olla vaan, kunhan ei tulis yhtään oppilasta vastaan, en vaan jaksa nähdä.
Ihanaa mulla alkaa 4 kk kesis
4
135
Vastaukset
- jasaisollavaan
ruikkuyhäri..sossunkätyrinarsku lapsen vieraannuttaja..
- lomallepian
Kateuden kukka se on kaunein kukka.
- nnnnnnnnnnnnnnn
sillä opettajan pienellä palkalla onkin kiva retostella. Varmaan ukko elättää suakin kansankynttilää. Opettajaksi pääsee melkein kuka vaan, että hohhoijjaa vaan. Lokoisaa kesää laiskalle huoralle!
- nuoriopettaja
Opettajat ovat lomansa ansainneet, ja varmasti ol aikanaan ollutkin tarkoitus että opettajilla onpitkä loma jotta jaksavat taas kurittomia lapisa katsella. Kun oppi ei mee perille niin minkä sille voi. Opet parhaansa tekee mutta jos vanhemmat ei yhtään noudata neuvoja ja opeta kotona lastaan niin ei se opettaja jaksa koko luokkaa vahtia ja opettaa.
Koulussa neuvotaan ja kotiin annetaan läksyt jotka sitten tehdään, kaikki ei tee, siitä se lähtee kotoonta se oppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078