Miksi uutiset ovat niin "jänniä"?
t. vanha pappa
En pysty lukemaan uutisia, selailen vain niitä. Hahmot ovat muuttumattomia. Stup ja muut eivät tee muuta uutisten mukaan kuin "kävin urheilulenkin ottamassa" tai "veroja pakoilin".
Ovatko täälläkin "vanhat irvilueat paikal edelens" eli miksi keskustelu onkin ihmiste ka melk. aina tätä
Ihmisolent a: "en piä sinä"
b: "nii i kuka sinust pitäskä"
ja tietenki c "tos o kirjotuserhe"
d on myös "olen rappion kokenu kuunelk mina jutelen"
sit on moni ainaki 3 ryhmä joist ei voi puhu
tyäst ei voi puhu, raha o mahroto, ja henkisyys o mahroto jutela
henkise o va "einstein aivo röyhyjä" jokka ei näy muile ku
naapurin koiral ehk ja "sul" mut ku sä e halu hyvä ni ku oletusarvosest ni sit a ja b keskusteleva va
eli mu kontripuutio e voi sano
ellei joku tiärä mitä halu mult
äh, ei mult kukka mittä halu
joku ryhmä jäsen va esittä 2 sekka sit olla taas
ehkä
a ja b
sanopa miksi haluat ettei muut saa mitn
ni mäki nostan joskus ehk peuku
ei mä viiti kerto mu new age juttuja vaik o voorumi mut mä täl
viestil oonki vaa ettimäs "suosioo" ja "rahaa" ja
kontaktei "kivoje tyypie ka"
eli "mä ole uus joku profeetta leikiste" koska mä e kilpaile avomest vaik tietenki
mä kilpailen ei ihmise voi muut tehräkä, eikö
kilpa ei saa ku a ja b juteloo aeka
muust ei viiti jutela
liika a ja b tulos jo kertoma
jotai
eli tsau, elkä ihmetelkö jos o vika viesti
Löpinää New Age-en liittyen
anu..saukko
1
110
Vastaukset
- Poistoon
Sekavaa. Poistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899