YKSINÄISET RAUMALAISET

ÄläJääYksin

Kohtalontovereita täältä Raumalta?

Olen itse 18-vuotias yksinasuva tyttö. Koulun ulkopuolella minulla ei ole ystäviä, eikä sukuani asu Raumalla. Tykkään liikkua ulkona, kiertää kirppareita ja jutella/vaihtaa mielipiteitä asiasta kun asiasta. Arkipäivisin opiskelen ja pyöräilen sekä lenkkeilen ulkona. Viihdyn yksin, mutta kaipaan todella paljon ihmissuhteita ja seuraa.

Mitä sinä teet arkena? Entä vapaa-ajallasi?
Mitä erilaista tykkäisit tehdä vapaa-ajallasi?
Voisitko kuvitella osallistuvasi jonkinlaiseen tapaamiseen, missä me yksinäisyyttä kokevat kohtaisimme ja tutustuisimme? Ehdotuksia? Ajatuksia? Olisi kiva tietää sinusta jotakin! :-)

25

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • multitalentti

Ai ai, ei mene läpi. Yksinäisiä on raumalla ja maailmalla paljon, mutta sinä et ole 18 vuotias tyttö. Olenko väärässä??? Noita kirjoituksia kutsutaan trolleiksi. Hyvää jatkoa joka tapauksessa.

• ÄläJääYksin

Varmasti on! Ja se on surullista. Ja kyllä olen tyttö? Tai nuori nainen ehkä osuvampi termi.

• 40vmies

Oon mä yksin mutta olen jo 40 vuotias mies. Veneilen ja käyn kalassa usein ja teen mitä milloinkin.

• tiinamaria80
    • RaumanVaari

Minä vanha yksinäinen vaari.Empä ole nyt 4 päivään puhunut kenenkään kanssa mitään.Siinä ne eläkepäivät nyt yksinäisyydessä menee.Akkakin lähti jo 15 vuotta sitten ja meni sitten naimisiin.
      Siinä se nyt vaan menee kun ei niin paljoa valita.

• xenox.x

naisesta nimitys "akka" eipä ihme että häippäs....

• Abbullar

Vaika mine olla mamu mine tahto olla sine kamu.Mine kylä tulla kaumaan sine luona.Jos sine tahto.
      Sine voi soitta VOK/Satalinna.Mine olla Abbullar.

• allarbullar

Minee ola Buballar ja edellisee serku. Mine olla mukevampa

• ikuisesti-yksin

Olen ollut yksin 20 vuotta, ei ystäviä, ei läheisiä ei kumppania. Mitä tekee toisella ihmisellä kun naisetkin panee jotain väkivaltarikollisia niin tajusin että ei kukaan tule minua koskaan rakastamaan kun pitää olla niin paha.

• Torikolmikko

Yksikse nmääki asu mut nmää käy päivisi tavaratalois kyttäämäs mitä ihmise ostava, se o hieno harrastus sit toril täyty käyd joka päiv siel näke kaikenäkös ko o tarkkan. Nii ja iskän ja äitin luon käyn syömäs siin se päivä mene.

• yksin87

Olen 28 vuotias nainen. Olen avioliitossa. Olen asunut pari vuotta Raumalla. Ei ole yhtään ystävää. Sähköpostia saa laittaa osoitteeseen [email protected]

• 40v-sinkku-

Olen yksinäinen. Yksinäisyys on kamalaa. Käyn salilla ja etsin töitä mutta raumalta ei oikein töitä saa. Mitä elämässä on muuta kun yksinäisyyttä?

• asddfkf

Vieläkö olet seuraa vailla? Olen 18v poika Raumalta ja tylsää on (muuten en olisi suomi24:ssä) :D

• 40v-sinkku

Olen yksinäinen. En päässyt edes treffit altttarilla ohjelmaan koska olen liian köyhä.

• Niinsehommamenee

Niin minäkin olin 32v sitten ku olin siellä töissä.Toki oli työkaverita ja tietenkin niitä kapakkakavereita vaa ei ollu sitä oikiaa ystävää.Maailmaa kiertänyt ja nyt 52v ja yhä edelleen yksin.

• lajo

itse olen usein aika yksin mutta sitten kun minua harmittaa pelaan video pelejä

• ensaahenkee

aina kun minä olen yksin niin minä kattson japanialaisia piiretyjä

• yksinäinen-mies

Olen yksinäinen. Naiset ei ole yksinäisiä koska ne voi valita. Nainen saa aina seuraa halutessaan.

• olenraumalainen

Hei! Olen 19 vuotias ylioppilas! En ole nukkunut 48 tuntiin koska yksinäisyys vaivaa. Koulu on nyt loppu joten päiväni vietän videopelien, animen ja runkhaamisen parissa....

• 110kg

Olen läski ja ruma 38-vuotias äijä. Kukapa nyt haluaisi seuraani...

• yksinäinen-40

Yksin on pakko olla. Yksin varmaan vietän koko elämäni. Todella turhauttavaa ja masentavaa. joka päivä pitää herätä tietäen että ei ole ketään kuka välittäisi. Miten huono ja kamala ja ruma ihminen onkaan joka joutuu yksin elämään koko elämän.

• Rolfvonhagesund

Moro yksinäiset Naiset Raumalt! Misste ootte.?

• Rauma on totta hiljainen paikka,ajatelin vain me ulkomalainen on ysksinäinen,kodin maalainen,tulee sama ongelma?

• Minä_olen_jo

vanhempi leskimies. Mielelläni tarjoaisin kodin yksinhuoltajaäidille ja hänen lapsilleen. Sellaista ei vain löydä misträän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe