Ihanaa,ATTET,ihanaa.
Mistä voisimme märehtiä?
1.Miksi olen olemassa?
2.Onko minulla jokin tarkoitus?
3.Mikä merkitys minulla on?
4.Tunnen omatuntoni,miksi?
5.Kuolenko aikanani aivan tyhjänä,turhana ja vailla merkitystä?
Uskoa ilman toivoa ei ole rakkautta.
Yritän murtaa edellisen lauseen.
Paluu arkeen
11
119
Vastaukset
- jahveonsatua
Sapettaako kun lammaspaimenten aivopieremä mielikuvitusjeesus ja mielikuvitusjahve ovat lentämässä roskakoriin :) Mukavaa kun jahvella pyyhitään oikein kunnolla persettä :)
- lukekaa.ja.oppikaa
suu kiinni tai kuolet, tiedät IP:si typerä ateistitorakka
- lukekaa.ja.oppikaa
lukekaa.ja.oppikaa kirjoitti:
Miksi käytät edelleen nikkiäni? Voisit nyt ottaa ne lääkkeet, niin rauhoittuisit.
lukekaa.ja.oppikaa kirjoitti:
"tiedät IP:si typerä ateistitorakka"
Sä vajakki et selvästi ees tiedä, mitä IP tarkoittaa :D :D Meehä kouluun siitä... :D :D
- kiinnnnostunuteikirj
1. Josko isä ja äiti
2. Elämä
3. Perheelleni minulla on merkitystä
4. Evoluutio
5. Tuskin. 1. Siittiö hedelmöitti munasolun.
2. En tiedä. En usko että mitään itseni ulkopuolista tarkoitusta minulla ainakaan on.
3. En tiedä. Jälkipolvet saavat ratkaista.
4. Omatunto on uskonnollinen käsite, eikä sitä muissa kuin uskonnollisissa yhteyksissä tulisikaan käyttää.
5. Luultavasti. Mutta siinä vaiheessa kun kuolen luultavasti tuskin edes välitän kuolemastani tai edes tiedän kuolevani. Useimmat kun kuolevat tajuttomuuden tilassa.- Päänahattalteen
Ei sapeta ollenkaan.
1.Olen olemassa kun isäni siittiö hedelmöitti äitini munasolun?
2.Oma elämäni on vailla mitään ulkopuolista tarkoitusta?
3.Perheelläni on minulle merkitystä,toivottavasti jälkipolvet muistavat?
4.Omatuntoni on tuntematon,pelkkä uskonnollinen käsite,evoluution synnyttämä harha?
5.Tuskin kuolen aivan tyhjänä,turhana ja vailla merkitystä,luultavasti kuolen koska todennäköistähän on että kuolema yllättää?
Toivoa ilman uskoa ei ole rakkautta.
Yritän edelleen. - vm41
Ihmisen elolla ei ole mitään tarkoitusta.
Koko olemassaolo yksilönä, on sattuman kauppaa, jota tapahtumaa ilman,
ei maailma varmaankaan pysähtyisi.
Ihmisten kuvitteellinen ylemmyydentunne tule viemään koko rodun sukupuuttoon eliölajeista nopeammin.
Olemme siis vain käymässä täällä, jonkun epämääräisen sattuman aiheuttamana pahana.
Luontaisen vihollisen puuttuminen on pitänyt lajin vielä hengissä.
Luonto kuitenkin tulee poistamaan tämän paiseen jossain vaiheessa, merkit ovat jo hyvää vauhtia näkyvissä.
Ikuista elämää on turha havitella, sillä ikuinen kuolema on varmaa. - onkomuuta
Elämä on....vanhemmilta saatu velvollisuus ,joka pitää hoitaa loppuun saakka.
Koska vanhemmat tekevät lapsensa aina kysymättä lapselta lupaa, ei lapsella tietenkään voi olla mitään velvollisuuksia vanhempiaan kohtaan.
- fda
"1.Miksi olen olemassa?"
Isäsi ja äitisi... tiedät kyllä.
"2.Onko minulla jokin tarkoitus?"
Työ, harrastukset, kaverit... keksit kyllä lisää.
"3.Mikä merkitys minulla on?"
Kenelle?
"4.Tunnen omatuntoni,miksi?"
Evoluutio.
"5.Kuolenko aikanani aivan tyhjänä,turhana ja vailla merkitystä?"
Riippuu siitä mitä jätät jälkeesi.
"Uskoa ilman toivoa ei ole rakkautta."
Toivoa siitä, että miljardit palavat helvetin tulessa ja osa pääsee huitomaan silmiä täynnä olevien monisiipisten enkelien kanssa jumalan valtaistuimen lähelle? Ei kuulosta minusta pahalle se, että kumpikaan ei ole todellinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383289Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732859Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2231802Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641748- 621698
- 561413
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831279Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3201144Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062