Sisempien häpyhuulien leikkaus

jooomoi

Onko kenelläkään kokemuksia? Itse olen ajatellut mennä heti leikkaukseen, kun on varaa. Kuulisin erittäin mielellään kokemuksia!

Olen 18v ja neitsyt. Syy miksi en ole suostunut seksiin on se, että pidän alapäätäni rumana. Toinen sisemmistä häpyhuulista on isompi ja "roikkuu".

10

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkijhh
    • lippuan
    • näin.on

      Parempihan se on leikata rumat turhat lerpakkeet irti. Hyvän päätöksen olet tehnyt tyttö.

    • Lippuan
    • tuuljia

      Melkein kaikilla on epäsymmetriset!

    • opittuaviisautta

      Alapään kuuluu olla ruma, ei muutoin kiihota.

      • tornihuuli

        Voi olla näinkin, ainakaan ei ole yksikään mies valittanut. Ikää ja kokemusta jo aika tavalla tässä. Eivätkä ne mitkään turhat ole, miksi niitä muuten toisissa kulttuureissa venytettäisiin.Ehkä vähän rumat, mutta jos ei ole tarkoitus liiemmin esitellä, niin miksi pitäisi pois leikata?


    • järki_käteen

      En oikein usko, että alapääsi on niin poikkeuksellisen ruma. Kannattaisi kysyä mielipide myös vaikka ehkäisypolin lääkäriltä. Joltain kuitenkin, joka ei ota vain rahoja asiakkailta. Oleellisimman syyn "ongelmaasi" epäilen olevan itsetunto-ongelman. Et edes luetellut niitä ongelmia, joita "epämuodostelmasi" aiheuttaa. Eli poikkeuksellisesta rakenteesta kuuluisi olla myös haittaa.

      Varaudu sitten siihen, että et synnytä, tai teetät uuden leikkauksen synnytyksen jälkeen. Sektiota et sillä perusteella saa, että alapää venyy. Eli joudut hakemaan keisarinleikkauksenkin yksityiseltä, jos haluat synnyttää. Alapää venyy myös iän myötä, vaikkei synnytyksiä olisi. Eli joudut menemään leikkaukseen ehkä kolmannenkin kerran.

      Sinuna säästäisin rahasi tulevaisuuteen, jolloin lisääntyy rypyt, tulee suonikohjaja ja selluliitteja ym., jotka haluat joka tapauksessa leikkauttaa. Tällä hetkellä järkevintä olisi hakeutua psykologin juttusille. Mielestäni voitaisiin säätää laki, joka edellyttää psykiatrista arviointia kauneusleikkauksiin menijöille. Suurimmalla osalla syy toimenpiteeseen on virheellisessä minäkuvassa.

    • semmoisetneon

      Ei ne miehet piittaa. Ja kukaan muuhan ei juuri tuota paikkaa katsele, että leikkauta ennen vaikka hiuksesi. Rumahan se on, mutta ei kai kielen alapintakaan mikään nätti ole ja silti voit pussailla. Jos ruma värkki ei kelpaisi, niin ihmiskunta olisi sukupuutossa jo.

      Tuo on sen verran hermotettua aluetta, että sen leikkelystä voi huonolla tuurilla jäädä kiputiloja. Tietysti jotkut leikkauttavat siksi, että häpyhuulet ovat niin isot että hankautuvat rikki, mutta silloinhan kipuja on jo valmiiksi. Ymmärtäähän sen, että ei ole kiva, jos tuolla on koko ajan hiertymä. Mutta en ottaisi riskiä, jos ei ole mitään vaivoja.

    • Katkera19vuotias

      Mulla on kokemusta. Älä missään nimessä mene leikkaukseen. Mun tapaus on vähän erikoinen mutta sama ajatus mullakin oli kun leikkaukseen hakeuduin.

      Mä olin 15 ja harrastin ratsastusta kun minua alkoi inhottaa se että toinen sisemmistä häpyhuulista oli hiukan suurempi ja keskeltä paksumpi kuin toinen. Välillä se hankautui ratsastaessa satulaa vasten kipeästi, mutta sen kanssa olisin voinut elää. Noh, näppäränä tyttönä keksin että jos menen gynekilogille ja valehtelen että häpyhuuli on aina haavoilla saattaisin päästä leikkaukseen.... ja niin pääsin. Pääsin, vaikka häpyhuulet olivat normaalin kokoiset koska lääkäri nieli sepittämäni tarinan häpyhuulen kipuilusta. Lääkäri kertoi että he ottaisivat vain palan häpyhuulta pois. Herätessäni minulla ei ollut enää vasenta pientä häpyhuulta lainkaan, siitä oli ainoastaan pieni nykerö jäljellä lähellä klitorista.

      Silloin tämö ei haitannut, mutta kun täytin 18 ja olin poikaystäväni kanssa ensimmäisiä kertoja, tajusin virheeni. En tunne läheskään niin paljon kuin mitä häppärin kanssa pystyisin seksin aikana, ja päässäni nakertaa ajatus siitä etten ole niin kuin muut naiset. Nyt rakastan kehoani ja harmittaa että menin tekemään niin ruman tempun itseäni kohtaan. Ihmiset jotka täällä väittävät että jonkun naisen alapää on ruma, ovat niin väärässä. Jokainen on uniikki, yleensä häpyhuulet ovat erikokoiset, ja se juuri tekee sinun "kukastasi" kauniin. Toivoisin niin kovasti että joku olisi silloin pari vuitta sitten voinut halata mua ja kertoa mulle sen minkä ymmärsin liian myöhään. Toivottavasti et ole vielä mennyt leikkauspöydälle, sillä alapään (ja minkä muun alueen tahansa) kirurgia, vaikka onnistuisi paremmin kuin minun tapauksessani, jättää arpikudosta, joka ei ole läheskään yhtä tuntoherkkää (=herkkää seksuaaliselle mielihyvälle) kuin oikea häpyhuuli. Älä mene ottamaan pois sitä mikä sinulle on syntymälahjana annettu, oo niin kiltti. Mulla sydän itkee verta joka kerta kun luen miten tytöt ja naiset eivät pidä vulvansa ulkonäöstä, koska mä tiedän itse sen raskaan taakan jota joudun kantamaan loppuelämäni yhden virhepäätöksen takia, päätöksen, jonka 15 vuotias erittäin epävarma ja itseään inhoava tyttö teki kun ei tiennyt paremmasta. Voin kertoa että kun löydät miehen joka osaa kukkastasi käsitellä, kiität vielä sitä ettet laikkauttanut kaunista alapäätäsi säpäleiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe