Olen 52-vuotias nainen. Söin minipills-tabletteja vuoden 2013 kevääseen koska uskoin raskausriskin olevan jo ohi. Kuukautisia ei enää sen koommin kuulunut, kunnes pari päivää sitten ne taas ilmestyivät. Onkohan tämä normaalia vai pitäisikö mennä lääkäriin ?
Vastaukset 2
- uffaffa
Eivät ole kuukautiset, vaan muusta syystä johtuvaa verenvuotoa. Mene lääkäriin.
- tilastoiden_sisällä
Sama kommentti. Jos menkat alkavat vielä puolen vuoden tauon jälkeen, niin sairaudet täytyy sulkea pois.
Raskausriski itse asiassa on melko olematon jo paljon aikaisemmin, koska munasolujen kunto heikkenee. Jo 40-vuotiaalla naisella voi olla huomattavia vaikeuksia tulla raskaaksi, ja kaikilta se ei enää onnistu. Yli 50-vuotiaina raskaiksi tulevat naiset ovat onnettomia tilastollisia poikkeavuuksia, tosin kestään ei liene ole mukavaa olla onneton tilastollinen poikkeavuus, ja joku se aina on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483