saisko vihdoin asunnon

kier8

Luottotiedottomuuttani en asuntoa saa mistään. Olen 31v mies ja elämä jumittaa tämän ongelman kans. Töissä nippa nappa jaksaa toisten nurkista kulkea. 4vuotta näin menty. Oma rauha ja lasten tapaamiset pitäisi saada mahdolliseksi.

ps tiedän luottotietojen olevan oma syy. uo kyllä ulosmittaa niin kauan kun maksettu, joten älkää kantako siitä huolta täällä.

Mikä avuksi

3

220

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsäiti

Asutko isossa kaupungissa? Vaihtoehtona voisi olla muutto pienempään kaupunkiin. Asukkaita 5000-15000. Näissä kaupungeissa nuoret aikuiset saa sosiaalitoimiston kautta asunnon ja tuet sekä neuvot velkatilanteeseesi. Kyllä se elämä alkaa taas kulkemaan. Työtä löytyy pikku kaupungeista heikosti. Oppisopimustyökin voisi olla hyvä diili.

• kier88

oppisopimus paikat itse asiassa vaikeampi saada kuin normaali työ. asuinkin ennen pienellä paikkakunnalla, kunnes sain tarpeeksi työttömyydestä. en tiedä kumpi kuluttaa enemmän työttömyys vai asunnottomuus. voishan tämän ketutuksen aihetta tietysti vaihtaa ja välillä kärvistellä rahattomana päivät pitkät yksiössä. hehheh vaihtelu virkistää.

No ei. en nyt heti työssäkäyntiä haluaisi lopettaa, joten kärvistely helsingissä jatkuu. Olen kyllä miettinyt muuttotappio alueille muuttoa. Se voi olla ajan kohtainen vuoden päästä, mikäli asuntoa en saa.

• Mitenkään omia velkojani väheksymättä. Mietityttää, miten raakaa on asuntomarkkinat nykyään. Siis muuten asiat ok paitsi luottotiedot. Silloin on syvemmässä suossa, kuin alaikäisen raiskannut. Ne istuu about 3v linnassa, jonka jälkeen sos toimisto järkkää mahdollisimman pehmeän laskun siviiliin tarjoamalla asunnon ja työharjoittelun yms. Oma elämä senkun jatkaa jumittamista samassa tilanteessa. Tuntuu, että jokapaikasta asuntoa kerjätty, mutta mistään mitään saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      582
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      553
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      518
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      513
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      436
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33