OSAAVAA AUTON LAITTAJAA ETSITÄÄN

hoody

moikka kaikille haluaisin kysellä onko lahdessa edullista ja hyvää auton laittajaa joka pystyisi jatkamaan tuning nissan almerani konepellin nk. BAD BOY näköiseksi.mulla on kuva millainen konepellistä pitäisi muokata.

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuningcarservice

      Emmää vaa tiiäää, mittää!

    • kljkslfklslkkdskl

      Huonosti osannet itsekin väkertää huono-poika lookin....

      • hoody

        mulla ei itsellä kyllä tuohon pellin muokkaamiseen ja hitsaamiseen riitä taidot parempi teetättää ammattilaisella kun kuitenkin aion auton pitää itse niin pitäis myös työn lopputuloksen olla sellainen että viittii katsella. eikä mulla kyllä taitojen puutteen lisäksi ole myöskään paikkaa missä autoa voi rakennella.


    • paint

      ostin käytetyt nissan almera Gti: umpiot joista umpion alhaalta sekä yläpuolelta lasiosasta mustaa maalipintaa kulunut pois. tietääkö joku mikä olis paras musta maali umpioiden vaurioituneisiin kohtiin.?.pitäis olla sellainen maali joka kestää

    • sklfdjkjfkslsd

      Eukollesi on löytynyt jo osaava laittaja silläaikaa kun sinä olet datsuniasi hiomassa...

      • hoody

        sklfdjkjfkslsd se on kiva kuulla että jonkun eukko saa Munaa sellaisia ne eukot taitaa siellä maalla olle ettei kerkeä eurokaan maahan tippua kun eukolla on jo seuraava osaava laittaja pösyissä.onneksi nykyään on viisaita miehiä niinkuin minä etten kuule munahaukkoja tarvitse


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe