moikka kaikille haluaisin kysellä onko lahdessa edullista ja hyvää auton laittajaa joka pystyisi jatkamaan tuning nissan almerani konepellin nk. BAD BOY näköiseksi.mulla on kuva millainen konepellistä pitäisi muokata.
OSAAVAA AUTON LAITTAJAA ETSITÄÄN
6
218
Vastaukset
- tuningcarservice
Emmää vaa tiiäää, mittää!
- kljkslfklslkkdskl
Huonosti osannet itsekin väkertää huono-poika lookin....
- hoody
mulla ei itsellä kyllä tuohon pellin muokkaamiseen ja hitsaamiseen riitä taidot parempi teetättää ammattilaisella kun kuitenkin aion auton pitää itse niin pitäis myös työn lopputuloksen olla sellainen että viittii katsella. eikä mulla kyllä taitojen puutteen lisäksi ole myöskään paikkaa missä autoa voi rakennella.
- paint
ostin käytetyt nissan almera Gti: umpiot joista umpion alhaalta sekä yläpuolelta lasiosasta mustaa maalipintaa kulunut pois. tietääkö joku mikä olis paras musta maali umpioiden vaurioituneisiin kohtiin.?.pitäis olla sellainen maali joka kestää
- sklfdjkjfkslsd
Eukollesi on löytynyt jo osaava laittaja silläaikaa kun sinä olet datsuniasi hiomassa...
- hoody
sklfdjkjfkslsd se on kiva kuulla että jonkun eukko saa Munaa sellaisia ne eukot taitaa siellä maalla olle ettei kerkeä eurokaan maahan tippua kun eukolla on jo seuraava osaava laittaja pösyissä.onneksi nykyään on viisaita miehiä niinkuin minä etten kuule munahaukkoja tarvitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19711811- 298204
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586226Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715156- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164393- 1183865
- 813353
- 511887