OSAAVAA AUTON LAITTAJAA ETSITÄÄN

hoody

moikka kaikille haluaisin kysellä onko lahdessa edullista ja hyvää auton laittajaa joka pystyisi jatkamaan tuning nissan almerani konepellin nk. BAD BOY näköiseksi.mulla on kuva millainen konepellistä pitäisi muokata.

6

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuningcarservice

Emmää vaa tiiäää, mittää!

• kljkslfklslkkdskl

Huonosti osannet itsekin väkertää huono-poika lookin....

• hoody

mulla ei itsellä kyllä tuohon pellin muokkaamiseen ja hitsaamiseen riitä taidot parempi teetättää ammattilaisella kun kuitenkin aion auton pitää itse niin pitäis myös työn lopputuloksen olla sellainen että viittii katsella. eikä mulla kyllä taitojen puutteen lisäksi ole myöskään paikkaa missä autoa voi rakennella.

• paint

ostin käytetyt nissan almera Gti: umpiot joista umpion alhaalta sekä yläpuolelta lasiosasta mustaa maalipintaa kulunut pois. tietääkö joku mikä olis paras musta maali umpioiden vaurioituneisiin kohtiin.?.pitäis olla sellainen maali joka kestää

• sklfdjkjfkslsd

Eukollesi on löytynyt jo osaava laittaja silläaikaa kun sinä olet datsuniasi hiomassa...

• hoody

sklfdjkjfkslsd se on kiva kuulla että jonkun eukko saa Munaa sellaisia ne eukot taitaa siellä maalla olle ettei kerkeä eurokaan maahan tippua kun eukolla on jo seuraava osaava laittaja pösyissä.onneksi nykyään on viisaita miehiä niinkuin minä etten kuule munahaukkoja tarvitse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe