Lopultakin tuli uusi versio ko. jakelusta. Todella hyvä ja valmis paketti vaikka ensikertalaiselle. Täysi Debian valmiiksi paketoitu.
Rebellin 3.0
9
150
Vastaukset
- Repelliini
Anna linkki josta sen voi ottaa koneeseen testattavaksi.
- Rebellin
Valitettavasti ei toimi UEFI bootilla. En viitsi laittaa CM-modeen..
- ihateubuntu
Pistin sen Aspire 1360:lle.
Toiseksi paras tähän mennessä, paras on edelleen SolydX. - 32bit
Saako kumpaakaan 32-bittisenä...
- ihateubuntu
Sekä että, 1360 on 32-Bit
- yllättynyt
Testailin Rebellin Linxia parilla eri koneella. On muuten nopea. Toisen koneen asennuksessa itse hölmöilin ja päädyin kysymään apua kehittäjältä. Sain toimivan ratkaisun sähköpostiin parin tunnin päästä. Muutaman pivän kuuttua vielä kyseli perään että ratkesiko ongelmat.
Uskomatonta huomaavaisuutta tänä päivänä. Ostan maksullisen tuen ihan kannatushengessä kiitokseksi. Yhteen koneeseeni tuo jää pidmpään testiin jos vaikka päätyisi tuotantokoneeseen myöhemmin...- Kiinnostaa-kokeilla
Saako valikkopalkin työpöydän ala reunaan ?
En millään omaksu tuota ylä reunan valikkoa käyttämään, se vaivaa koko ajan jos yrittää vaan sopeutua siihen. Ihan sama tuon Ubuntu Unity valikoiden kanssa.
- yllättynyt
Jos sulla on siinä se oletustyöpöytäympäristö eli Mate niin palkin saa todella helposti laitettua ylös, alas tai sivuille. Klikkaa siirrettävää palkkia hiiren oikeanpuoleisella nappulalla ja valitse valikosta "ominaisuudet". Eteen aukeaa pieni ikkuna nimeltä "Paneelin ominaisuudet". Siinä on kaksi välilehteä joista oletuksena pitäisi näkyä "Yleistä" -välilehti. Sen välilehden ensimmäinen asetus on nimeltään "Asento". Kun vaihdat valitsimella asennon niin palkki siirtyy haluamaasi paikkaan työpöydällä.
Itse tykkään wanhaan Gnome-tyyliin pitää valikon ylhäällä ja ikkunalistan alhaalla, aivan kuten se oli Herran* wuonna 2004 kun siirryin 100% linuxkäyttäjäksi.
*) ei jahwe vaan ennemmin vaikka Richard Stallman :-DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229