TARVIN APUA!!

Joo eli tääl kirjottelee 13 vuotias tyttö. Mä en tiiä mikä mulla on mut mulla on jatkuvasti paha olla. Pelkään ajatusta että se voi olla masennus. Mua kiusataan koulus mul in ollu kauheeta stressii. Mulla on jatkuvasti paha olla, unettomuutta, yms. Mitä mää teen. Mä käyn kuraattorille puhumassa joka viikko.
2244
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Aika selvä masennus.
Mullakin on masennus ja sitä oppii sietämään kun pääsee purkaamaan sitä johonkin esim. taiteeseen tai vaikka siihen että menee puhumaan jollekulle.
Masennuksen syynä saattaa myös olla kilpirauhasen vajaa toiminta tai joku muu hormoonihäiriö. Niihin löytyy sitten lääkkeet.
Pärjäile : )

Äänestä

Hei
Itselleni tulee mieleen kaksi hyvää asiaa kohdallasi. Ensinnäkin se, että onneksi koulu loppuu tällä viikolla. Sinun ei tarvitse sietää kiusaamista enää vaan saat lomaa myös koulun ihmissuhteista.
Toinen hyvä asia on se kuraattorihomma. On tosiaan hyvä että voit puhua jollekin ja tulla kuulluksi.
Vaikka sinulla todettaisiin masennusta, ei se ole mikään kuolemantuomio. Siitä toivutaan ja elämä muuttuu paremmaksi. Ikäkin auttaa asiassa. Vuodet tuovat useimmille lisää itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä sitä kautta.

Hyvää kesää! Olet ansainnut ihanan loman. Hyvää kesää myös Soullessille. Toivottavasti sinunkin olosi kevenisi.

Ystävällisesti,
pappi Elisabet

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Apuaaaa kirjoitti:

Joo eli tääl kirjottelee 13 vuotias tyttö. Mä en tiiä mikä mulla on mut mulla on jatkuvasti paha olla. Pelkään ajatusta että se voi olla masennus. Mua kiusataan koulus mul in ollu kauheeta stressii. Mulla on jatkuvasti paha olla, unettomuutta, yms. Mitä mää teen. Mä käyn kuraattorille puhumassa joka viikko.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu