Taas yksi tyhmä kysyy että mitä sulakkeita on mondeo farmari vm 2002 jalkatilassa onko siellä jotain sulakkeita jotka vaikuttaa ilmastointiin,ohjekirjasta en kyllä ottanut mitään selvää,joku varmaan
osaa vastata tähän.
Mondeon sulakkeet jalkatilassa.
7
4455
Vastaukset
- lukutaitoKunniaan
Kyllä se kerrotaan ohjekirjassa.
- ohjekirja
Niin takuulla sano Tampereen likka ei tervettä mutta eftaa,varmaankin katsoisin mutta jos ei ole sitä ohjekirjaa.
- Mondeojeejee
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Index?bookcode=O7948&marketCode=FI&languageCode=FI&VIN=&div=f
Mitäpä jos kuitenkin katselisit ihan itse. Ohjekirja kun löytyy netistä Fordin maahantuojan sivuilta, kuten asiaan kuuluukin.
PS. Sulakkeille on ihan oma kappale, kyllä pitäisi asian selvitä- ihmetellä
Kai itse katselen ei siinä tarvitse kymmentä katsojaa senkin tiedän että sulakkeille on oma kappale. Ihmetellä täytyy kun viitsii vastata
mutta aletaan neuvoo tyhjän päivästä paskaa. - Mondeojeejee
ihmetellä kirjoitti:
Kai itse katselen ei siinä tarvitse kymmentä katsojaa senkin tiedän että sulakkeille on oma kappale. Ihmetellä täytyy kun viitsii vastata
mutta aletaan neuvoo tyhjän päivästä paskaa.Vastauksessani on linkki juuri oikeaan ohjekirjaan. Ohjekirjassa on kappale "sulakkeet". Siinä kappaleessa taas on taulukko, jossa sulakkeet on jaoteltu kahteen sulakerasiaan.
Parempaa ja tsämäälisempää vastausta kysymykseesi on vaikea antaa. Ainakin yritin parhaani. Normaalielämässä tapana olisi sanoa kiitos, täällä sinä parut "tyhjänpäiväisest'ä paskasta". - murheet
Minä kyllä kysyin että onko siellä jalkatilassa sulakkeita tiesien että
siellä on pirusti niitä mutta kysyin että onko ilmastointiin olevia,
minun ohjekirja ei kyllä sano että mikä niistä on ilmastointiin,kone-
huoneesta kyllä saan selvän mikä on se sulake ja rele.Millä katsot
ohjekirjasta kun ei siinä sanota mikä vaikuttaa ilmastointiin,mutta
älä välitä näistä näin suurista asioista sain kyllä sen selville ilman
mitään näsäviisasta vastausta että kiitosta vaan.
- Mondeojeejee
Vilkaisin tarkemmin. Omistajan ohjekirjassa ei ole täydellistä sulakeluetteloa.
Vilkaisin myös kytkentäkaaviota. Se sanoo, että matkustamon sulakerasian (3) sulakkeet F93, F82 ja F76 liittyvät lämmitys- ja ilmastointilaitteeseen. Laitteina nämä liittyvät puhaltimeen, jäähdytyskompressoriin ja ilmastoinnin ohjausyksikköön.
Olen edelleen sitä mieltä, että tälläkin palstalla kannattaa kysyä kohteliaasti ja sanoa kiitos, jos joku ylipäätään vaivautuu oikeasti vastaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893