Kokemuksia Havannasta?

Rannanpoika

Suunnttelemme matkaa Havannan viikoksiensi talvena tammikuussa tai helmikuussa. Kaipaisimme kokemuksia paikasta, millaista siellä on! Matkamme suunnittelemme varaavamme aurinkomatkoilta ja hotelliksi Iberostar parque central. Jos joku on kyseisessä hotellissa ollut niin mielelläni kuulisin kokemuksia, mutta jos satutte tietämään jonkun muunn hyvän hotellin niinvinkkejä otetaan vastaan!

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taris

Hyvä valinta Havanna, siksi että näkee hyvin kuubalaista elämänmenoa.
      Itse kävin kolme vuotta sitten parin viikon matkalla Havannassa.
      Varovainen kannattaa olla kaupustelijoiden kanssa ja muutenkin.
      Sikariviljelmälle suuntautuvalle retkelle suosittelen menemistä.
      Itse olimme neljän tähden hotellissa, joka oli likainen ja tunkkainen. Huonekin vaihdettiin välillä, mutta eipä juuri auttanut.
      Nähty on ja se riitti.

• kuupajunkie

Varaa ennemmin vain lennot (halvimmat saat Aeroflotilta Moskovan kautta).

Kannattaa asua ennemmin casa particulareissa eikä hotelleissa niin saa maasta enemmän irti. Varsinkin jos puhuu espanjaa, tosin englannillakin pärjää.

Cubajunkyn hoitamista majoituksista on ainakin hyviä kokemuksia:

http://www.cuba-junky.com

• 791616

Aurinkomatkoilla on suora lento, 10-12 tuntia ilman välilaskuja. Meillä takaisin tullessa Finskin kone oli vielä melko tyhjä, saatiin jokainen maata omalla penkkirivillä. Halpuus ei aina ole pääasia. Kauankohan Moskovan kautta kestää?

Kävin Kuubassa ja kerta kyllä riittää. Onhan siellä lämmintä ja meri mutta muuten melko kurjaa. Turistille kallis paikka syödä ja juoda, mitään ostettavaahan siellä ei ole. Lisäksi se paikallisten kurjuus ja köyhyys. Annoin kengät jalastani yhdelle naiselle, ei niillä ole mitään. Saippuaa eivät saa edes ruokakortilla ostaa. Heillä on kortit käytössä; esim. naiset saavat ostaa 10 kuukautissidettä /kk, vain vauvaperheet saavat ostaa maitojauhetta jne. Työnteko ei kannata kun suurin osa menee valtiolle. Sikaa suurempaa kotieläintä ei saa omistaa kuin valtio. Jäi vähän p...ka fiilis. Nyt vielä Obama viimeisinä töinään lopetti märkäjalka/kuivajalka systeemin Kuuban pakolaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe