Ensinnäkin neuvon todella pysymään kaukana kiusaajista ja käymään koulun kotiopiskelun muodossa. Voit lukea rauhassa omaan tahtiisi ja varmasti voit saada siihen jonkun aikuisen apua.  Mutta. Noin yleisesti on hyvä muistaa, että nöyrät ja alaspainetut ihmiset ovat Jumalan sydäntä lähellä ja hän on valmiina kuulemaan heidän rukouksiaan. Ylpeät pahikset, heidän kohdallaan taas ei ole niin, vaan kautta linjan Raamatussa toistetaan, että Jumala on ylpeitä vastaan mutta antaa nöyrille armon. Jumalattoman ihmisen loppu on kauhistuttava, ikuinen helvetti, ellei hän nöyrry parannukseen. Ei kadehdittava osa! 
"Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille." (Psalmi 103:6)
"Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."(1. Pietarin kirje, luku 5. jae 5.)
"Jumalattoman huoneessa on Herran kirous; mutta vanhurskaan maja siunataan. Hän pilkkaa pilkkaajia; mutta nöyrille hän antaa armon." (Sananlaskut luku 3 jakeet 33-34) 
"Minun sieluni suuresti ylistää Herraa, 
47. ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani; 
48. sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi. 
49. Sillä Voimallinen on tehnyt minulle suuria, ja hänen nimensä on pyhä, 
50. ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät. 
51. Hän on osoittanut voimansa käsivarrellaan; hän on hajottanut ne, joilla oli ylpeät ajatukset sydämessään. 
52. Hän on kukistanut valtiaat valtaistuimilta ja korottanut alhaiset. 
53. Nälkäiset hän on täyttänyt hyvyyksillä, ja rikkaat hän on lähettänyt tyhjinä pois." (Luukkaan evankeliumi, luku1.) 
Jumala haluaa auttaa sinuakin ja sinunkin kauttasi kirkastaa kunniansa ja suuruutensa, kun vain tositarkoituksella hänen puoleensa käännyt! Tutustu Raamattuun, lue sitä, mieluiten päivittäin, opettele kantamaan asiasi ja murheesi Jumalalle! Mene mukaan seurakunnan nuorten toimintaan, josta todennäköisesti löytyy mukavia kavereita. On hyvä, jos voit rukoilla yhdessä ystävän kanssa. Tämä opetuslapseuskoulu on todella hyvää hengellistä opetusta ja evästä, varsinkin Tapani Suonnon opetukset: http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sETg_AEdb_kwcEak362sp0T 
Yksi syy, miksi Jumala sallii vaikeuksia ja kärsimyksiä on se, että hän haluaa näyttää ihmisille, kuinka voimallisesti hän voi ihmisen vaikeuksista pelastaa!
Mailaa jos haluat: [email protected]
Kiusattu, Jeesus on erityisesti sinua varten!
9
254
Vastaukset
- SallaKarimies1
"Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan." (1. Piet. 3:12)
 - SallaKarimies1
Vittu oon säälittävä trolli.
- SallaKarimies1
Hei toi on jo vanha jekku senkin keppostelija.
 - SallaKarimies1
Tee pian parannus kun vielä ehdit, kohta voi olla myöhäistä!
 - Anonyymi
Mikä trolli se vittu ensinkään on? En ole kuullut sieltä sanaakaan, vaikka olen naisena elänyt 68 vuotta. Joten avaudu nyt äkkiä asiasta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä trolli se vittu ensinkään on? En ole kuullut sieltä sanaakaan, vaikka olen naisena elänyt 68 vuotta. Joten avaudu nyt äkkiä asiasta.
On noloa että jotkut aikuiset uskovat raamatun satuja, se on täysin verrattavissa jos aikuinen uskoisi Joulupukkiin.
Me emme tiedä oikeastaan mitään historiallisesta jeesuksesta tai hänen opetuksistaan. 
 - SallaKarimies1
Haistakaa kaikki iso kyrpä, jos ette tule uskoon!
 - SallaKarimies1
Olen oikeasti saatanan palvoja.
 - Anonyymi
Tämä maailma on todella nurinkurinen. Jos kerrot esimiehelle, että sinua kiusataan. Tulee vastaukseksi, että olenko sairas meidän työpaikalla ei kiusata ketään. Sitten ei saa käsitellä kiusaamistapausta. Sinun salaisia tietoja levitetään pitkin taloa ja tietysti vääristellään. Eikö se ole hirveää kiusaamista?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja4513955Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545491Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864288Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va93680"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873571Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152965Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122931Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan502550