Vältättekö Kosille matkustamista?

mitähäntekis

....nyt kun tämä pakolaiskriisi on ollut pinnalla? Olin varaamassa sinne matkaa kesälle mutta sitten luin englanninkielisiltä uutissivustoilta viime aikaisia tietoja ja edelleen sinne virtaa päivittäin laumoittain pakolaisia. Suomen mediassa asia ei ole ollut nyt esillä. Matkatoimistojen hintojen perusteella Kos on nyt vähemmän suosiossa, sinne all inclusive-paketit ovat edullisempia kuin esim. Rodokselle ja Kreetalle. Voi tosin olla, että näin on ollut aiemminkin, en ole niitä juurikaan seuraillut.

6

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinttuVille

Kyllä vältän. Olin siellä viime vuonna juuri näihin aikoihin. Pakolaisia oli silloin runsaasti. Kuvista ja jutuista päätellen heitä on nyt enemmän.

• kyllämaar

Vältän! Suomessa asiasta ei ole nyt uutisoitu kun meidän lomakausi ei ole vielä kunnolla alkanut. Varasin sinne jo matkan mutta tulin katumapäälle, vaihdoin vanhaan tuttuun Rodokseen!

• BluePhoneix

Täällä ollaan, eikä pakolaisia näy lainkaan. Viikko takana toinen edessä. Höpöpuheita että näkyisi katukuvassa tai missään...

• Pargatar

Jaa? Monesta eri kanavast tule erilaista tietoa. Kos, Samos, Lesvos, mikä onkaan todellinen tilanne...

• Tiipii87

Samoksella viime viikolla, ei näkynyt pakolaisia missään!

• syksyllätaas

Ei kai niihin enää kiinnitä huomiota, kun on jo kotimaassakin totuttu näkemään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      7920
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      4982
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3254
    4. 56
      1428
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      25
      1422
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      102
      1349
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      167
      1249
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      1003
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      903
    Aihe