Oon käyny psykologilla ja puhunu mun asioista muille, yrittäny parantaa elämäntapoja yms mut mikään ei auta mun ahdistusta. Miten voisin saada lääkityksen? Tiedän että siihen tarvitsee reseptin. Pitääkö sitä mennä itse kysymään ja sitten arvioidaan kunnolla tilanne? Siis kun vanhemmatkaan eivät vielä tiedä. Pelkään etteivät usko ja ajattelevat vain että haen huomiota. Oon viillelly syksyllä paljon mutta eihän se auttanut paskanvittuakaan ja jälkeenpäin ajatellen mietin että mitä helvettiä, mutta oon yrittäny parhaani, lääkket olis nyt kyllä tarvittavissa. Oon 15. Kokemuksia kellään lääkkeistä mm. masennukseen, ahdistukseen?
MASENNUSLÄÄKITYS
psqaaaaaa
1
130
Vastaukset
- sadasdaqw_
MDAI,2c-b,lsd toimivat masennuslääkkeiden tapaan
Älä missään nimessä ala käyttämään srrr lääkkeitä saat niistä puolen vuoden vieroitusoireet ja ne muuttavat ikävästi aivoja,voivat aiheutta psykooseja ym muuta ikävää kanssa PYSY KAUKANA,tiedoksi lähes jokainen massamurhaaja on käyttänyt masennuslääkkeitä.
Luovat kulissin päähäsi että kaikki on kivaa mutta sisimmässi tunnet saman tuskan mitä ennen.noi 3 huumetta eivät aiheuta riippuvuutta ja toimivat paremmin etenkin LSD on toimivaksi todettu masennuksen hoidossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417