Tekisikö joku tehtävän minulle?

Avutontodellakin

Minun pitäisi tehdä excelillä harjoitustyö mutta en osaa ohjelmasta mitään, hädintuskin avata sen! En ymmärrä edes käsitteitä, en mitään.! Siinä pitäis olla jotain mediaanin ja keskiarvon laskentaa, korrelaatiomatriisin tuottaminen, hakontadiagrammien tuotaminen, lineaarisen regressiomallin tuottaminen jne omasta/ keksitystä aineistosta. Voisiko joku neropatti tehdätällaisen minulle? Olen epätoivonen.

9

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin_tehdäkin

      Moikka! Paljon maksaisit hommasta ja milloin sen pitäisi olla valmis? Onko se jonkun oppilaitoksen työ?

    • On ihan perustason tehtävä ja varmasti ihan nakkihelppo jos on vähääkään ohjelmaa käyttänyt mutta minä en ole kertaakaan.

    • luulisin-että
    • Voi_elämänkäsi

      Kuinka meinasit koulutuksen jälkeen saada kyseisen alan töitä jos et ole oppinut opetettuja asioita?

    • Avutontodellakin

      Tätä taitoa ei tarvita tässä työssä, onneksi. Jostain syystä tungettu tällainen lisä kurssiin:(

      • opettajantapainen

        Ei niitä kurssisisältöjä ihan hatusta vedetä... mutta jos asia kerran on johonkin kurssiin tungettu, niin eikö se asia sitten opeteta siellä kurssilla?


      • del.egoida
        opettajantapainen kirjoitti:

        Ei niitä kurssisisältöjä ihan hatusta vedetä... mutta jos asia kerran on johonkin kurssiin tungettu, niin eikö se asia sitten opeteta siellä kurssilla?

        Jos ei ole kertaakaa nähnyt Exceliä, niin tuskin on nähnyt luokkahuonettakaan. Ei sillä, kyllä lintsaaminen on ihan mukavaa, varsinkin jos kurssilla on pönttöä porukkaa.


    • Avutonedelleenkin

      Niin löytyisikö apua tähän tehtävä-ongelmaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe