Minun pitäisi tehdä excelillä harjoitustyö mutta en osaa ohjelmasta mitään, hädintuskin avata sen! En ymmärrä edes käsitteitä, en mitään.! Siinä pitäis olla jotain mediaanin ja keskiarvon laskentaa, korrelaatiomatriisin tuottaminen, hakontadiagrammien tuotaminen, lineaarisen regressiomallin tuottaminen jne omasta/ keksitystä aineistosta. Voisiko joku neropatti tehdätällaisen minulle? Olen epätoivonen.
Tekisikö joku tehtävän minulle?
9
357
Vastaukset
- voin_tehdäkin
Moikka! Paljon maksaisit hommasta ja milloin sen pitäisi olla valmis? Onko se jonkun oppilaitoksen työ?
On ihan perustason tehtävä ja varmasti ihan nakkihelppo jos on vähääkään ohjelmaa käyttänyt mutta minä en ole kertaakaan.
- luulisin-että
http://www2.amk.fi/mater/tutkimusmenetelmat/kvantitat/kuvailu/regre.htm
kannattaisi aloittaa opiskelu viimeistään nyt. - Voi_elämänkäsi
Kuinka meinasit koulutuksen jälkeen saada kyseisen alan töitä jos et ole oppinut opetettuja asioita?
- Avutontodellakin
Tätä taitoa ei tarvita tässä työssä, onneksi. Jostain syystä tungettu tällainen lisä kurssiin:(
- opettajantapainen
Ei niitä kurssisisältöjä ihan hatusta vedetä... mutta jos asia kerran on johonkin kurssiin tungettu, niin eikö se asia sitten opeteta siellä kurssilla?
- del.egoida
opettajantapainen kirjoitti:
Ei niitä kurssisisältöjä ihan hatusta vedetä... mutta jos asia kerran on johonkin kurssiin tungettu, niin eikö se asia sitten opeteta siellä kurssilla?
Jos ei ole kertaakaa nähnyt Exceliä, niin tuskin on nähnyt luokkahuonettakaan. Ei sillä, kyllä lintsaaminen on ihan mukavaa, varsinkin jos kurssilla on pönttöä porukkaa.
- Avutonedelleenkin
Niin löytyisikö apua tähän tehtävä-ongelmaan?
- 3dots
kuukle auttaa
https://tilastoapu.wordpress.com/tag/lineaarinen-regressio/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172