Mikä on selviytymisstrategiasi jos jäät rannalle?

Ixxex

Mikä on teidän "selviytymisstrategianne" jos Rouva Fortuna jättää teidät tänä vuonna vaille opiskelupaikkaa kauppiksessa?

a) StrategiaDeSissi:

Heittäydyn työttömäksi, välttelen töitä ja luen sikahikipinkona aamusta iltaan seuraaviin sisäänpääsykokeisiin välittömästi vaikka koekirjoja ei ole edes vielä edes julkaistu

b) StrategiaDeMaltti:

Rauhotun hetken, teen töitä ja teen uuden yrityksen ensi vuonna

c) StrategiaDeAvoin:

Luen avoimessa sisäänpääsykokeita lähellä olevia kursseja, samalla teen töitä tai olen työtön. Ensi vuonna yritän paremmilla tiedoilla varustettuna uudestaan.

d) StrategiaDeVäylä:

Unohdan sisäänpääsykokeet kokonaan, luen avoimessa vajaa pari vuotta jonka jälkeen anon tutkinto-oikeutta

e) StrategiaDeToinenOpiskelupaikka:

Minulla on toinen opiskelupaikka varattuna

f) StrategiaDeVälivuosi:

Pidän välivuoden ja mietin mitä teen isona

g) StrategiaDeMuu:

Muu strategia, mikä?

3

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokatapauksess

Minun sisäänpääsyä ei ratkaise rouva Fortuna vaan minä itse. Sen verran on tullut luettua. Vaihtoehtoja ei ole eikä "selviytymisstrategioita" näillä näkymin tarvita. Suunnitelmissa on opintojen aloittaminen.

• lutimies2016

kyllä se on amkki joka kutsuu jos en pääse lutiin

• ottaa_päähän_ja_kunnolla

Kyllä se on c) vaihtoehto eli Avoin Yliopisto joka kutsuu nyt, vi***aa kun sisäänpääsykoe meni periaatteessa suht hyvin mutta tein pari huolimattomuusvirhettä ja näin sikahelpossa kokeessa siihen ei yksinkertaisesti olisi ollut varaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe