Loppumaton tarina...
"Minä riisuin itseni valkoiselle verannallesi. Napitin auki paitani ja annoin sen pudota. Sinä et saanut katsettasi irti minusta, ja kun astuin ulos farkuistani ja sinisistä tennareista, huuliltasi karkasi tukahtunut parahdus.
Työnnyit minuun rajusti. Minä huusin nautinnosta, paljasta vartaloani vasten sinun alaston ihosi ja selässäni kylmä, valkoiseksi maalattu puinen ovenpieli. Pupillisi laajenivat mustiksi aukoiksi, jotka imivät katsettani ja lantiosi survoi minua vasten pakottaen ottamaan ikkunasyvennyksestä tukea sormillani ja kiertämään toisen jalkani ympärillesi.
Verantasi kymmenistä pienistä ikkunaruuduista satoi illanpehmeää valoa häpeilemättömän himomme ylle.
Joka työnnöllä klitorikseni hankautui rajummin häpykumpuasi vasten ja peniksesi porasi syvemmälle ja syvemmälle liukkaassa lihassani turvonneiden häpyhuulteni välissä. Minä huusin sylissäsi niska kaarella, purin huultani, suutelin kaulaasi, olkapäätäsi, vastasin kehoni jokaisella solulla vartalosi määrätietoisiin vaatimuksiin.
Minä vapisin ja rimpuilin, voihkin ja huokailin, mutta sinä olit hiljaa ja tuijotit suoraan sisään katseestani kuin noiduttuna. Mitä korkeammalle minä kiipesin nautinnossani, sitä syvemmiksi lammikoiksi siniset silmäsi tummenivat... "
Lisää osoitteessa:
https://valveuniablog.wordpress.com/
Valveunia ja muita eroottisia sukelluksia
Tyttönukke
0
2543
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141