Elikkä mulla on aika selvä visio siitä millanen haluaisin olla, mutta mulla on muutamia esteitä. Ensinnäkin se että mun murrosikä on aika alussa vieläkin vaikka oon
Jo melkei 16v ja meen siis lukioon syksyllä. Tästä myöhäsestä murrosiästä on seuraavia haittoja: oon helari=häpeän omaa ääntäni, oon vaan reilu 160cm pitkä ja näytän naamasta ihan lapselta ja mulla on vielä ns. Lapsenpyöreyttä kasvoissa vaikka oon muuten tosi hoikka. Näistä seuraa se että näytän seiska luokkalaiselta (joka on ihan vitun noloa) ja se että en saa ostettua vaatteita melkeen ikinä muualta kun lasten osastolta eli en saa sellaisia vaatteita kuin haluaisin.
Kerran kävin kaupassa kysymässä nuortenvaatteita niin vastaukseks tuli että "täällä ei myydä lasten vaatteita"! Alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
Tähän vielä lisätään se että asun sadan kilometrin päässä lähimmästä kunnollisesta vaatekaupasta ja se että meidän perhe ei oo mitenkään erityisen varakas joten ihan kovin paljoa ei voi kerralla vaatteita ostaa vaikkakäydään kaupungissa kaupoilla tosi harvoin.
Oisko mitään neuvoja? Eihän mulla kyllä ees ollu tässä mitään kunnollista kysymystä mutta kuitenkin.
en voi olla se mikä haluan
brädnig
2
142
Vastaukset
Eipä sillä ulkonäöllä nii paljoo oo väliä, kunhan korvien välist löytyy järkee. Kaikki aikanaa, keskity toistaseks vaikka identiteetin rakentamiseen.
- vanhapaita
Jos mahdollista, niin voit käydä kirpputorilla. Sieltä löytyy ihan kivoja vaatteita joskus. Myös voit itse tuunata esim. vanhoja paitoja itsellesi oman maun mukaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846