Elikkä mulla on aika selvä visio siitä millanen haluaisin olla, mutta mulla on muutamia esteitä. Ensinnäkin se että mun murrosikä on aika alussa vieläkin vaikka oon
Jo melkei 16v ja meen siis lukioon syksyllä. Tästä myöhäsestä murrosiästä on seuraavia haittoja: oon helari=häpeän omaa ääntäni, oon vaan reilu 160cm pitkä ja näytän naamasta ihan lapselta ja mulla on vielä ns. Lapsenpyöreyttä kasvoissa vaikka oon muuten tosi hoikka. Näistä seuraa se että näytän seiska luokkalaiselta (joka on ihan vitun noloa) ja se että en saa ostettua vaatteita melkeen ikinä muualta kun lasten osastolta eli en saa sellaisia vaatteita kuin haluaisin.
Kerran kävin kaupassa kysymässä nuortenvaatteita niin vastaukseks tuli että "täällä ei myydä lasten vaatteita"! Alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
Tähän vielä lisätään se että asun sadan kilometrin päässä lähimmästä kunnollisesta vaatekaupasta ja se että meidän perhe ei oo mitenkään erityisen varakas joten ihan kovin paljoa ei voi kerralla vaatteita ostaa vaikkakäydään kaupungissa kaupoilla tosi harvoin.
Oisko mitään neuvoja? Eihän mulla kyllä ees ollu tässä mitään kunnollista kysymystä mutta kuitenkin.
en voi olla se mikä haluan
brädnig
2
249
Vastaukset
Eipä sillä ulkonäöllä nii paljoo oo väliä, kunhan korvien välist löytyy järkee. Kaikki aikanaa, keskity toistaseks vaikka identiteetin rakentamiseen.
- vanhapaita
Jos mahdollista, niin voit käydä kirpputorilla. Sieltä löytyy ihan kivoja vaatteita joskus. Myös voit itse tuunata esim. vanhoja paitoja itsellesi oman maun mukaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15711053Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474385Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58674116Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973674PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013496Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013350Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731990Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161315Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1551018Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun270973