16 v pahois ongelmis

bombombom

Moi! Oon 16 vuotias tyttö. Porukat on ollu kotoo pois pari päivää, nii mä pidin pienet juhlat ja meno tais vähä riistäytyy käsistä... Ensinnäki oltiin vahingossa tuhottu äidille tosi tärkee vaasi (mutsi ei oo huomannu mut oon piilottanu sen yhteen kaappiin ja toivon et se ei jostain syyst muista sitä :D) mut se pahin juttu on se, että en ite tarkasti muista (olin vähä kännissä) eilisen illan menoista mitään mutta.. Hankin raskaustestin ja näköjään ootan sitte lasta... Mun omatunto on ihan tulessa ja ahdistaa ihan hirveesti! Mitä mun kanttis tehä?

23

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et haluu pitää lasta, tee abortti. Mun tietääkseni sen voi tehdä kertomatta huoltajille, mut kannattaa kertoo tilanteesta vanhemmille - exä yritti pitää asian piilossa ja sai lastensuojelumerkinnän sen lisäks, että sossut vei tiedon porukoille. Toisaalta kummanki olo parani huolella, kun kirveen sijaan saatiin tukee. Kannattaa myös juosta aamulla apteekkii ja hakee jälkiehkäsypilleri - vaik tapahtumast on melkosesti aikaa ja pillerin toimintakyky on heikentyny, yrittänyttä ei laiteta, ja aina voi käydä hyvä tuuri.

• Syntistä touhua, ei sillä että olisin uskovainen. Oon muute takas

• No se on tosi

• 8we7roj9w735

Varmaa kannattaa lopettaa olemasta valkoroskaa

• SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKL

You... I like you...

• Jälkiehkäisyonolemassa

Tapahtuiks tää siis millon? Jos tapahtumasta ei oo menny 3 päivää niin jälkiehkäisy toimis viel tehokkaasti, jos 5 päivää niin voi se sillonkin auttaa :)

• tää-auttaa

Soita poliisille ja tunnusta julkisesti olevasi homoseksuaali.

• 244544

No voi vittu soita vaikka sossuille ja anna niiden huutaa sulle.

• 244544

Muuten, kerro ihmeessä siitä rikkinäisestä tavarasta, koska olet vitun vajaa jos piilotat jonkun rikkinäistä omaisuutta.

• gsrdh

Heh, vai että eilisestä et muista ja tänään jo teit raskaustestin, joka näytti plussaa. Seuraavalla kerralla keksi jotain uskottavampaa.

• cvh

Portto!

• Nimimerkkis

Laita siihen vaasiin bepanthenia saatana!!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1358
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      318
      612
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe