16 v pahois ongelmis

bombombom

Moi! Oon 16 vuotias tyttö. Porukat on ollu kotoo pois pari päivää, nii mä pidin pienet juhlat ja meno tais vähä riistäytyy käsistä... Ensinnäki oltiin vahingossa tuhottu äidille tosi tärkee vaasi (mutsi ei oo huomannu mut oon piilottanu sen yhteen kaappiin ja toivon et se ei jostain syyst muista sitä :D) mut se pahin juttu on se, että en ite tarkasti muista (olin vähä kännissä) eilisen illan menoista mitään mutta.. Hankin raskaustestin ja näköjään ootan sitte lasta... Mun omatunto on ihan tulessa ja ahdistaa ihan hirveesti! Mitä mun kanttis tehä?

23

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et haluu pitää lasta, tee abortti. Mun tietääkseni sen voi tehdä kertomatta huoltajille, mut kannattaa kertoo tilanteesta vanhemmille - exä yritti pitää asian piilossa ja sai lastensuojelumerkinnän sen lisäks, että sossut vei tiedon porukoille. Toisaalta kummanki olo parani huolella, kun kirveen sijaan saatiin tukee. Kannattaa myös juosta aamulla apteekkii ja hakee jälkiehkäsypilleri - vaik tapahtumast on melkosesti aikaa ja pillerin toimintakyky on heikentyny, yrittänyttä ei laiteta, ja aina voi käydä hyvä tuuri.

• Syntistä touhua, ei sillä että olisin uskovainen. Oon muute takas

• No se on tosi

• 8we7roj9w735

Varmaa kannattaa lopettaa olemasta valkoroskaa

• SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKL

You... I like you...

• Jälkiehkäisyonolemassa

Tapahtuiks tää siis millon? Jos tapahtumasta ei oo menny 3 päivää niin jälkiehkäisy toimis viel tehokkaasti, jos 5 päivää niin voi se sillonkin auttaa :)

• tää-auttaa

Soita poliisille ja tunnusta julkisesti olevasi homoseksuaali.

• 244544

No voi vittu soita vaikka sossuille ja anna niiden huutaa sulle.

• 244544

Muuten, kerro ihmeessä siitä rikkinäisestä tavarasta, koska olet vitun vajaa jos piilotat jonkun rikkinäistä omaisuutta.

• gsrdh

Heh, vai että eilisestä et muista ja tänään jo teit raskaustestin, joka näytti plussaa. Seuraavalla kerralla keksi jotain uskottavampaa.

• cvh

Portto!

• Nimimerkkis

Laita siihen vaasiin bepanthenia saatana!!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe