Karin jutut lähitulevaisuuteen sijoittuvasta tuomiopäivästä johtuvat tietenkin siitä, että hän haluaisi pysytellä vanhenevassa Windows 7:ssa (tai "Windows-7" kuten hän itse kirjoittaa) ikuisesti. Tämä ei kuitenkaan onnistu, sillä tietoturvatuki loppuu aikanaan ja maailma ympärillä menee muutenkin eteenpäin.
Tässä vaiheessa kuvioon astuu tietenkin tuomiopäivä. Jos maailmanloppu tulee lähiaikoina, ei dyyk-Karin tarvitsekaan siirtyä uudempaan käyttöjärjestelmään!
Syy Karin tuomiopäiväjuttuihin
9
193
Vastaukset
- Linuks_valelääkäri
Konitohtori hyvä.
Raamatussa on kaikki selvästi sanottu joten ei minulla ole mitään huolta tai epäselvää......†
Siunausta sinulle......†- äaåeöö
Kari on vajaa!
- Karmaisevat_tubuttimet
Minun nähdäkseni kaikki muut käyttöjärjestelmät kelpaavat, paitsi tubutin ja muut linuksit........†
Aivan sama, onko niillä tukea vai ei - tubuttimien ultra-toimimatttomuudet eivät vain kiinnosta ketään muitakaan.....†- Mikan_deputin_tuhoo
Ryhdistäydy, Mika!
- kristitytpoismaanpäältä
Kristityiltä idiooteilta pitäisi viedä kokonaan oikeus kirjoittaa vainoharhaisia tuomiopäiväjuttujaan nettiin. Ylipäätään kaikki kristityt pitäisi kerätä keskitysleireille ja tuhota viimeiseen hihhuliin asti. Niinhän se raamattukin ennustaa, että maailma pääsee eroon kristityistä kun näitä epäihmisiä aletaan vainota.
Surviainenkin voisi tulla vastaanotolle kävvisemään niin tarkistetaan, onko lääkitys kunnossa.
- maailmaloppu_meni_jo
Eikös maailmanloppu ollut jo 2012.
Nyt eletään maailmanlopun jälkeistä aikaa.
Tarkemmin sanoen mitään aikaa ja maailmaa ei enää ole, ainoastaan asymptoottisesti hidastuva aikakäsitys ja hallusinaatiot normaalista elämän jatkumisesta lähestyttäessä viimeisen sekunnin viimeisiä murto-osia. Koskaan ei olla ennustettu "maailmanloppua" Ihmiskunnanloppua kylläkin. Uskovaisten hihhulointia sekin kaikki.
Suomessa on uskonnonvapaus, joten uskonnot vois kieltää lailla, jos sen tarkoitus on sotkea palstoja ja muiden elämää.
Toisaalta...
Olenpa kuullut, että uskonnon nimissä tapetaankin ihmisiä. Hyvä homma!
Uskonnot ovat omasta mielesta jees juttu, koska ne havittävät maapalloa tuhoavaa paskaa pois. tapetaan kaikki ihmiset Jumalan nimissä, niin maapallo säilyy.
Ihmiskunnan tulisikin kuolla pois ja kerta uskonnot sitä asiaa ajaa, niin hieno homma.
Hihhuliko? Ihan sama. En ole ainakaan sokea lammas.
Muistakaa päivittää vakoilevaan Windows 10 käyttöjärjestelmään. Pian ilmainen päivitus loppuu ja silti maksat omilla tiedoillasi Windowsin käyttöä. Mikään ei muutu edellisiin Windowseihin verrattuna. Kukkaro kapenee toki. Ei nyt mutta pian. Profiloinnilla olet jo maksanut suurimman osan Microsoft vuokrasta. Huom! VUOKRASTA!
Asentakaa vaikka Ubudubu tai UbudumiMint. Nekin vakoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253