Seuraavat ovat mustalla listalla: Finnair, Thomas Cook ja EasyJet.
http://kuluttaja.fi/musta-lista/
Vältä näitä lentoyhtiöitä
5
413
Vastaukset
- iitty
Vai niin.
- Finnairjes
Ja minähän käytän ilman muuta Finnairia, tuollaiset listat on ihan pyllystä!
- lonkero9
on outo lista kukahan on keksinyt ton
- O_sancta_simplicitas
"on outo lista kukahan on keksinyt ton"
Lukutaidottomalle asiaa on oikeastaan mahdoton selittää tyhjentävästi, mutta alla on lainaus linkitetyltä sivulta:
"Mustalla listalla mainitut yritykset eivät ole noudattaneet kuluttajariitalautakunnan suositusta siitä, miten niiden pitää hyvittää virheensä kuluttajalle. Suosittelemme välttämään tällaisia yrityksiä."
- dgdsgdfrg
Joo, esim. finnair ja kerrat listalla yhteensä 2
vuonna 2012 ja 2013. kannattaisi ehkä vähän lukea myös ne selitykset listojen takaa.
Harhaan johtava lista
Muutamasta lennon viivästyksestä johtuvien korvausten maksamatta jäämisestä koska yhtiöt kokivat etteivät ole syyllisiä viivästykseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892