Laitoin sims-ukkelini (ts4) raskaaksi koodilla sims.add_buff pregnancy_trimester3 ja olen pelannut jo useita sims-päiviä mutta vauva ei synny. Koodia käyttäneet auttakaa, en halua simini olevan raskaana koko loppuelämäänsä...
sori tule ensin vain pelit kategoriaan ja kopioin tänne :)
the Sims 4 raskauskoodi
7
2084
Vastaukset
- Simahtanut
amatöörisimspelaaja kirjoitti: "Laitoin sims-ukkelini (ts4) raskaaksi koodilla sims.add_buff pregnancy_trimester3 ja olen pelannut jo useita sims-päiviä mutta vauva ei synny. Koodia käyttäneet auttakaa, en halua simini olevan raskaana koko loppuelämäänsä... "
Ei taida olla oikeasti raskaana, joten laita teeskentelemään myös synnytys. Kirjoita muutoin sama koodi, mutta vaihda 'trimester3':n tilalle 'inlabor' ja seuraa mitä tapahtuu.
"sori tule ensin vain pelit kategoriaan ja kopioin tänne :)" - tarkoittaa mitä? - Ts1234
Muistatko tehdä raskaustestin vessassa?☺
- Anonyymi
Onko teillä mitään raskaus koodeja sims 4 peliin (ps5) en saa mun sims hahmoja raskaaks millään ja nää ei ees suostu menee töihin auttakaaa
- Anonyymi
Sama oggelma
- Anonyymi
Sun pitää parantaa sun pelaajan suhdetta
- Anonyymi
Auttakaa en tiiä miten hedelmöitää simsissä
- Anonyymi
Sinulla täytyy olla toisen simin kanssa hyvä suhde, mutta myös romanttinen suhde.
Sitten kun sinulla on tarpeeksi hyvä suhde, siihen tulee sellainen valikko kuin "yrittäkää lasta" tai "pelehtikää" tms.
En muista kumpi noista on se, mutta sen pitäisi tulla sitten kun simit ovat romanttisella päällä (saat ne romanttisiksi suutelemalla, halaamalla ja tekemällä muita romanttisia juttuja, mutta älä tee samaa kahdesti koska sitten ne tylsistyy)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909