häijäältä halvemmalla kuin kesportjämi/kankaanpää

alealeale

Kattokaahan hintoja.
Kesport Alppi myy kalliilla,,huh huh
Häijjäältä saa usein 25 % halvemmalla kuin Jämin tai kankaanpään kesportista,,ja siis halvemmalla saa ihan mitä tahansa ja tuote on sama.

22

5918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttusport66

      Häijjää on kyllä ollut niin hyvä, hyvälaatuista sporttitavaraa ja palvelua saa myös , on kohteliasta ja avuliasta myyjää.
      Itse olen Häijjäältä hankkinut lähes kaiken jo vuosien ajan.

    • ostanostan
    • sportapendel

      häijjäällä löytyy valikoimaa

    • kaarloveromies

      kesportAlpillahan on töissä suksihionta.fi omistaja, kyllä varmaan suksea myydään ei-päivänvaloa sietävällä tavalla Helsingissä asti...

      • suksipolliisi

        ja se italialainen tumma kaverihan saa tehtaalta suoraan.....


    • Kalleliikkuja

      Valikoma Kesport alpilla on huono.
      Jos menet katsomaan jotain tiettyä, soita ensin..myymälä on pieni ja tavaraa vähän

    • Mertzi007

      Kerran käyty Niin Kankaanpäässä kuin Jämillä.
      Ei tarvitse enää.
      Huono valikoima.

    • enostaenaa

      jämi-kankaanpään liikkeissä hinnat 30-50 e kalliimmat kuin esim Häijjäällä

    • hahahaijjaaa

      sukset ja muutkin urheilutarvikkeet saa mukavammin häijjäältä, laadukkaammat valikoimat. Jämillä vedetään kuititta ja myyydään suksia helsingissä asti välikäden kautta

    • pirkkasporttari

      HÄIJÄÄ VS. ALPPI.....
      TARTTEEKO EES VERRATA !!!!
      MIETITÄÄNPÄS ;)

    • alebisneshaijaalla

      kesportti kankaanpää ja jämijärvi on niin hurjat hinnat. Ei kukaan osta jos saa muualta halvemmalla.

      • vaihdan-paikkaa

        Miksi uudet sukset pakkohiotaan jämiltä ostettaessa? Onko jotain salaperäistä...?
        Muuteskin hinnat aika kalliit!


      • JK71

        Jos tarkoitus on ostaa 500€ maksavat, tai kalliimmat sukset, niin en hitossa ostaisi niitä kokeilematta! Jämillä saat testata suksia ja varmasti löydät juuri oikean itsellesi parhaiten sopivan parin. Ja totta kai oikeanlainen hionta parantaa huomattavasti luistoa, voiteen tarttumista ja näin suksen käyttöikää myös. Jos tästä ammattimaisesta palvelusta joutuu maksamaan hieman enemmän, niin se on pieni murhe, verrattuna siihen, että kallis suksipari ei olekaan toimiva!!


      • Anonyymi
        JK71 kirjoitti:

        Jos tarkoitus on ostaa 500€ maksavat, tai kalliimmat sukset, niin en hitossa ostaisi niitä kokeilematta! Jämillä saat testata suksia ja varmasti löydät juuri oikean itsellesi parhaiten sopivan parin. Ja totta kai oikeanlainen hionta parantaa huomattavasti luistoa, voiteen tarttumista ja näin suksen käyttöikää myös. Jos tästä ammattimaisesta palvelusta joutuu maksamaan hieman enemmän, niin se on pieni murhe, verrattuna siihen, että kallis suksipari ei olekaan toimiva!!

        Juuri näin.

        Miksi ostaa sika säkissä, kun voi testata.


    • Lööperiä

      Olen sitä mieltä, että mitä hiihtäjä ei Jämin Kesportista rahalla saa, sitä ei kilpshiihdossa tarvitse. Valikoimassa on kaikki arvostetuimmat ja laadukkaimmat tuotteet. Hinnat kestävät vertailun niin Häijään kuin muidenkin hintoihin, ovh. Hinnat voi olla mitä vaan, ostohinta ratkaisee. Olen itse toiminut pitkään hiihdon parissa, myös ammattimaisesti - tiedän mistä puhun. Minulla ei ole mitään jotain liikettä vastaan, enkä myöskään ole kenenkään mainoshenkilö, voisin ajatella että monet kirjoittajat ovat liikkeellä erikoisin motiivein. Omaan kokemusta myös Häijäästä, en käytä sen palveluita enään, mm. niistä syistä joista jotkut sitä kehuvat.Asian voi nähdä ja kokea monella eri tavalla, myös oma osaaminen ja tietämys vaikuttaa näkemykseeni.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.

        Itsekin vuosikymmeniä hiihdon parissa toimineena voin allekirjoittaa kaiken.

        Itse en myöskään enää käytä Häijään palveluja.

        Enempää en ole Jämille maksanutkuin muuallekaan, mutta aina olen palvelua saanut kun olen tarvinnut.


    • Tynkä

      höpö höpö. Jämiltä saa siteineen, uunipohjustuksineen ja siklauksineen halvemmalla kuin häijää. Häijään hinnat tarkoittavat vain suksia ilman siteitä jne. tyvärr.

      • Anonyymi

        Niinpä!

        Hinnoitella voi niin monella tapaa, mutta totuus selviää usein kun on jo myöhäistä.

        Toki uskolliset asiakkaat varmaan saavat edullisemmin.

        Tuuliviirit, jotka kiertävät vain etsimässä halpaa hintaa tai ostavat netistä kun kuvittelevat suurien alennusprosenttien tarkoittavan edullisempaa hintaa usein pettyvät. EIVÄT VAIN USKALLA TUNUSTAA TULLEENSA PETETYIKSI.

        Hinta saattoi ehkä hyvällä tuurilla olla hieman halvempi, mutta tuote sellainen mikä ei ole muualle kelvannut. Pakkohan ne maanantaipäivän versiokin on johonkin myydä🤔

        Niitä sitten sinisilmäisenä testaamatta ostetaan. Onneksi jossain on mahdollisuus testata tuote ennen kaupantekoa. Saa omalle painolle ja omalle hiihtotekniikalle sopivat sukset.


    • Anonyymi

      Minkähän takia tämäkin juttu on alkanut? Kommentteja lukiessa aloittajalla on ollut iso tarve kertoa Häijään halvoista hinnoista. Se tuntui olevan ainoa plussa sinnepäin.

      • Anonyymi

        Ongelma on siinä, että intersporteista ym entisistä "suurista" urheiluliikeketjuista on tullut nykyisin vain rättikauppiaita. Ei ihme, että XXL jyräsi ne lopullisesti. Ketjujohto mokasi ja pahasti.


    • Anonyymi

      Nykyään, harva ostaa Jämin kesportista, kalliit on hinnat, ei sinne tulla kun hiihtämään jos nyt ylipäätään lumi on hiidettävää putkessa.
      XXL, verkkokaupat myy pathaiten ja hinnat siellä kohillaan

    • Anonyymi

      Kiero Savolainen...ostajan vastuulla. Perävalotakuu. En suosittele. Osta ennemmin vaikka xxl tai citymarket

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe