Kattokaahan hintoja.
Kesport Alppi myy kalliilla,,huh huh
Häijjäältä saa usein 25 % halvemmalla kuin Jämin tai kankaanpään kesportista,,ja siis halvemmalla saa ihan mitä tahansa ja tuote on sama.
häijäältä halvemmalla kuin kesportjämi/kankaanpää
22
6137
Vastaukset
- Minttusport66
Häijjää on kyllä ollut niin hyvä, hyvälaatuista sporttitavaraa ja palvelua saa myös , on kohteliasta ja avuliasta myyjää.
Itse olen Häijjäältä hankkinut lähes kaiken jo vuosien ajan. - ostanostan
Itse kaupat jo tehtynä ! Kandee tsekata :)
http://www.haijaa.fi/verkkokauppa/index.tmpl?ryhma_id=496 - sportapendel
häijjäällä löytyy valikoimaa
- kaarloveromies
kesportAlpillahan on töissä suksihionta.fi omistaja, kyllä varmaan suksea myydään ei-päivänvaloa sietävällä tavalla Helsingissä asti...
- suksipolliisi
ja se italialainen tumma kaverihan saa tehtaalta suoraan.....
- Kalleliikkuja
Valikoma Kesport alpilla on huono.
Jos menet katsomaan jotain tiettyä, soita ensin..myymälä on pieni ja tavaraa vähän - Mertzi007
Kerran käyty Niin Kankaanpäässä kuin Jämillä.
Ei tarvitse enää.
Huono valikoima. - enostaenaa
jämi-kankaanpään liikkeissä hinnat 30-50 e kalliimmat kuin esim Häijjäällä
- hahahaijjaaa
sukset ja muutkin urheilutarvikkeet saa mukavammin häijjäältä, laadukkaammat valikoimat. Jämillä vedetään kuititta ja myyydään suksia helsingissä asti välikäden kautta
- pirkkasporttari
HÄIJÄÄ VS. ALPPI.....
TARTTEEKO EES VERRATA !!!!
MIETITÄÄNPÄS ;) - alebisneshaijaalla
kesportti kankaanpää ja jämijärvi on niin hurjat hinnat. Ei kukaan osta jos saa muualta halvemmalla.
- vaihdan-paikkaa
Miksi uudet sukset pakkohiotaan jämiltä ostettaessa? Onko jotain salaperäistä...?
Muuteskin hinnat aika kalliit! - JK71
Jos tarkoitus on ostaa 500€ maksavat, tai kalliimmat sukset, niin en hitossa ostaisi niitä kokeilematta! Jämillä saat testata suksia ja varmasti löydät juuri oikean itsellesi parhaiten sopivan parin. Ja totta kai oikeanlainen hionta parantaa huomattavasti luistoa, voiteen tarttumista ja näin suksen käyttöikää myös. Jos tästä ammattimaisesta palvelusta joutuu maksamaan hieman enemmän, niin se on pieni murhe, verrattuna siihen, että kallis suksipari ei olekaan toimiva!!
- Anonyymi
JK71 kirjoitti:
Jos tarkoitus on ostaa 500€ maksavat, tai kalliimmat sukset, niin en hitossa ostaisi niitä kokeilematta! Jämillä saat testata suksia ja varmasti löydät juuri oikean itsellesi parhaiten sopivan parin. Ja totta kai oikeanlainen hionta parantaa huomattavasti luistoa, voiteen tarttumista ja näin suksen käyttöikää myös. Jos tästä ammattimaisesta palvelusta joutuu maksamaan hieman enemmän, niin se on pieni murhe, verrattuna siihen, että kallis suksipari ei olekaan toimiva!!
Juuri näin.
Miksi ostaa sika säkissä, kun voi testata.
- Lööperiä
Olen sitä mieltä, että mitä hiihtäjä ei Jämin Kesportista rahalla saa, sitä ei kilpshiihdossa tarvitse. Valikoimassa on kaikki arvostetuimmat ja laadukkaimmat tuotteet. Hinnat kestävät vertailun niin Häijään kuin muidenkin hintoihin, ovh. Hinnat voi olla mitä vaan, ostohinta ratkaisee. Olen itse toiminut pitkään hiihdon parissa, myös ammattimaisesti - tiedän mistä puhun. Minulla ei ole mitään jotain liikettä vastaan, enkä myöskään ole kenenkään mainoshenkilö, voisin ajatella että monet kirjoittajat ovat liikkeellä erikoisin motiivein. Omaan kokemusta myös Häijäästä, en käytä sen palveluita enään, mm. niistä syistä joista jotkut sitä kehuvat.Asian voi nähdä ja kokea monella eri tavalla, myös oma osaaminen ja tietämys vaikuttaa näkemykseeni.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
Itsekin vuosikymmeniä hiihdon parissa toimineena voin allekirjoittaa kaiken.
Itse en myöskään enää käytä Häijään palveluja.
Enempää en ole Jämille maksanutkuin muuallekaan, mutta aina olen palvelua saanut kun olen tarvinnut.
- Tynkä
höpö höpö. Jämiltä saa siteineen, uunipohjustuksineen ja siklauksineen halvemmalla kuin häijää. Häijään hinnat tarkoittavat vain suksia ilman siteitä jne. tyvärr.
- Anonyymi
Niinpä!
Hinnoitella voi niin monella tapaa, mutta totuus selviää usein kun on jo myöhäistä.
Toki uskolliset asiakkaat varmaan saavat edullisemmin.
Tuuliviirit, jotka kiertävät vain etsimässä halpaa hintaa tai ostavat netistä kun kuvittelevat suurien alennusprosenttien tarkoittavan edullisempaa hintaa usein pettyvät. EIVÄT VAIN USKALLA TUNUSTAA TULLEENSA PETETYIKSI.
Hinta saattoi ehkä hyvällä tuurilla olla hieman halvempi, mutta tuote sellainen mikä ei ole muualle kelvannut. Pakkohan ne maanantaipäivän versiokin on johonkin myydä🤔
Niitä sitten sinisilmäisenä testaamatta ostetaan. Onneksi jossain on mahdollisuus testata tuote ennen kaupantekoa. Saa omalle painolle ja omalle hiihtotekniikalle sopivat sukset.
- Anonyymi
Minkähän takia tämäkin juttu on alkanut? Kommentteja lukiessa aloittajalla on ollut iso tarve kertoa Häijään halvoista hinnoista. Se tuntui olevan ainoa plussa sinnepäin.
- Anonyymi
Ongelma on siinä, että intersporteista ym entisistä "suurista" urheiluliikeketjuista on tullut nykyisin vain rättikauppiaita. Ei ihme, että XXL jyräsi ne lopullisesti. Ketjujohto mokasi ja pahasti.
- Anonyymi
Nykyään, harva ostaa Jämin kesportista, kalliit on hinnat, ei sinne tulla kun hiihtämään jos nyt ylipäätään lumi on hiidettävää putkessa.
XXL, verkkokaupat myy pathaiten ja hinnat siellä kohillaan - Anonyymi
Kiero Savolainen...ostajan vastuulla. Perävalotakuu. En suosittele. Osta ennemmin vaikka xxl tai citymarket
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289