häijäältä halvemmalla kuin kesportjämi/kankaanpää

alealeale

Kattokaahan hintoja.
Kesport Alppi myy kalliilla,,huh huh
Häijjäältä saa usein 25 % halvemmalla kuin Jämin tai kankaanpään kesportista,,ja siis halvemmalla saa ihan mitä tahansa ja tuote on sama.

24

6272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttusport66

Häijjää on kyllä ollut niin hyvä, hyvälaatuista sporttitavaraa ja palvelua saa myös , on kohteliasta ja avuliasta myyjää.
      Itse olen Häijjäältä hankkinut lähes kaiken jo vuosien ajan.

• ostanostan
    • sportapendel

häijjäällä löytyy valikoimaa

• kaarloveromies

kesportAlpillahan on töissä suksihionta.fi omistaja, kyllä varmaan suksea myydään ei-päivänvaloa sietävällä tavalla Helsingissä asti...

• suksipolliisi

ja se italialainen tumma kaverihan saa tehtaalta suoraan.....

• Kalleliikkuja

Valikoma Kesport alpilla on huono.
      Jos menet katsomaan jotain tiettyä, soita ensin..myymälä on pieni ja tavaraa vähän

• Mertzi007

Kerran käyty Niin Kankaanpäässä kuin Jämillä.
      Ei tarvitse enää.
      Huono valikoima.

• Anonyymi

Mitäköhän sille on tapahtunu ku en oo ikinä nähny enää olevan liikkeen auki, vaikka on näemmä tavarat sisällä ja Keskon Kesport tunnukset on viä pystys

• enostaenaa

jämi-kankaanpään liikkeissä hinnat 30-50 e kalliimmat kuin esim Häijjäällä

• hahahaijjaaa

sukset ja muutkin urheilutarvikkeet saa mukavammin häijjäältä, laadukkaammat valikoimat. Jämillä vedetään kuititta ja myyydään suksia helsingissä asti välikäden kautta

• pirkkasporttari

HÄIJÄÄ VS. ALPPI.....
      TARTTEEKO EES VERRATA !!!!
      MIETITÄÄNPÄS ;)

• alebisneshaijaalla

kesportti kankaanpää ja jämijärvi on niin hurjat hinnat. Ei kukaan osta jos saa muualta halvemmalla.

• vaihdan-paikkaa

Miksi uudet sukset pakkohiotaan jämiltä ostettaessa? Onko jotain salaperäistä...?
        Muuteskin hinnat aika kalliit!

• JK71

Jos tarkoitus on ostaa 500€ maksavat, tai kalliimmat sukset, niin en hitossa ostaisi niitä kokeilematta! Jämillä saat testata suksia ja varmasti löydät juuri oikean itsellesi parhaiten sopivan parin. Ja totta kai oikeanlainen hionta parantaa huomattavasti luistoa, voiteen tarttumista ja näin suksen käyttöikää myös. Jos tästä ammattimaisesta palvelusta joutuu maksamaan hieman enemmän, niin se on pieni murhe, verrattuna siihen, että kallis suksipari ei olekaan toimiva!!

• Anonyymi
        JK71 kirjoitti:

Jos tarkoitus on ostaa 500€ maksavat, tai kalliimmat sukset, niin en hitossa ostaisi niitä kokeilematta! Jämillä saat testata suksia ja varmasti löydät juuri oikean itsellesi parhaiten sopivan parin. Ja totta kai oikeanlainen hionta parantaa huomattavasti luistoa, voiteen tarttumista ja näin suksen käyttöikää myös. Jos tästä ammattimaisesta palvelusta joutuu maksamaan hieman enemmän, niin se on pieni murhe, verrattuna siihen, että kallis suksipari ei olekaan toimiva!!

Juuri näin.

Miksi ostaa sika säkissä, kun voi testata.

• Lööperiä

Olen sitä mieltä, että mitä hiihtäjä ei Jämin Kesportista rahalla saa, sitä ei kilpshiihdossa tarvitse. Valikoimassa on kaikki arvostetuimmat ja laadukkaimmat tuotteet. Hinnat kestävät vertailun niin Häijään kuin muidenkin hintoihin, ovh. Hinnat voi olla mitä vaan, ostohinta ratkaisee. Olen itse toiminut pitkään hiihdon parissa, myös ammattimaisesti - tiedän mistä puhun. Minulla ei ole mitään jotain liikettä vastaan, enkä myöskään ole kenenkään mainoshenkilö, voisin ajatella että monet kirjoittajat ovat liikkeellä erikoisin motiivein. Omaan kokemusta myös Häijäästä, en käytä sen palveluita enään, mm. niistä syistä joista jotkut sitä kehuvat.Asian voi nähdä ja kokea monella eri tavalla, myös oma osaaminen ja tietämys vaikuttaa näkemykseeni.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

Itsekin vuosikymmeniä hiihdon parissa toimineena voin allekirjoittaa kaiken.

Itse en myöskään enää käytä Häijään palveluja.

Enempää en ole Jämille maksanutkuin muuallekaan, mutta aina olen palvelua saanut kun olen tarvinnut.

• Tynkä

höpö höpö. Jämiltä saa siteineen, uunipohjustuksineen ja siklauksineen halvemmalla kuin häijää. Häijään hinnat tarkoittavat vain suksia ilman siteitä jne. tyvärr.

• Anonyymi

Niinpä!

Hinnoitella voi niin monella tapaa, mutta totuus selviää usein kun on jo myöhäistä.

Toki uskolliset asiakkaat varmaan saavat edullisemmin.

Tuuliviirit, jotka kiertävät vain etsimässä halpaa hintaa tai ostavat netistä kun kuvittelevat suurien alennusprosenttien tarkoittavan edullisempaa hintaa usein pettyvät. EIVÄT VAIN USKALLA TUNUSTAA TULLEENSA PETETYIKSI.

Hinta saattoi ehkä hyvällä tuurilla olla hieman halvempi, mutta tuote sellainen mikä ei ole muualle kelvannut. Pakkohan ne maanantaipäivän versiokin on johonkin myydä🤔

Niitä sitten sinisilmäisenä testaamatta ostetaan. Onneksi jossain on mahdollisuus testata tuote ennen kaupantekoa. Saa omalle painolle ja omalle hiihtotekniikalle sopivat sukset.

• Anonyymi

Minkähän takia tämäkin juttu on alkanut? Kommentteja lukiessa aloittajalla on ollut iso tarve kertoa Häijään halvoista hinnoista. Se tuntui olevan ainoa plussa sinnepäin.

• Anonyymi

Ongelma on siinä, että intersporteista ym entisistä "suurista" urheiluliikeketjuista on tullut nykyisin vain rättikauppiaita. Ei ihme, että XXL jyräsi ne lopullisesti. Ketjujohto mokasi ja pahasti.

• Anonyymi

Nykyään, harva ostaa Jämin kesportista, kalliit on hinnat, ei sinne tulla kun hiihtämään jos nyt ylipäätään lumi on hiidettävää putkessa.
      XXL, verkkokaupat myy pathaiten ja hinnat siellä kohillaan

• Anonyymi

Kiero Savolainen...ostajan vastuulla. Perävalotakuu. En suosittele. Osta ennemmin vaikka xxl tai citymarket

• Anonyymi

On ostajan vastuulla, mitkä sukset hänelle myydään. Vain valmistusvialliset vaihdetaan ja niitäkin löytyy roposkakaupalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe