Taas meni missikisat pieleen,
rahalla saa ja autolla pääsee,,,,, missiki missiksi,,,,
-
eikös suomen missin pitäisi olla suomalaisen näkönen
myös etniseltä taustaltaan,
valee kaunis suomi-neito,
mutta ei vaan taaskaa saatu oikeaa suomen kaunotarta kruunattua miss suomeksi,
-
harmi kun tommonen vähemmän kaunis pallonaama kruunattiin miss-suomeksi.
Kaunein EI voittanu !
177
2122
Vastaukset
- rumin-voitti-erkoista
EI voittanu EI, ilmeisesti rahalla ostettiin missi titteli,
- Pirrepä
No ei onneksi meijjän rahalla.
- Avulias-aatu
Virtuaalimissi tarviis tehhä, ei tulis kiistaa kauneudesta. En kyllä ite kattonu kisoja, koska en ymmärrä miten kilpailijoita voisi laittaa kauneusjärjestykseen. Onko jossain määritelty miten ja minkälainen mikäkin ruhon osa kuuluisi olla ja näyttää. Mulle kelpais ihan jokainen missikilpailija että ei sen tautta tarviis turhaan kilpailuja järjestää.
- rumin
Poliittisin perustein valittu missi. Valittu voisi näpäyttää valitsijoita ja olla sen verran itsekriittinen, että ilmoittaisi luopuvansa kruunusta siksi, että niin monet kilpasiskot olivat häntä paljon kauniimpia.
- raha-meni-täysin-hukkaan
Totta, samoin aattelin,
hirvittää minkäläisiä pallinaamoja nykyään kruunataan suomen missiksi,
ei edes muistuttanu suomalaista miltää osin,
kaikenlisäksi oli ruma, - ent.siivoojaparka
raha-meni-täysin-hukkaan kirjoitti:
Totta, samoin aattelin,
hirvittää minkäläisiä pallinaamoja nykyään kruunataan suomen missiksi,
ei edes muistuttanu suomalaista miltää osin,
kaikenlisäksi oli ruma,Tottakai on pyöreä naama, kun nimi on Karvinen. Sukuvika.
http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/S956681.jpg - höhakka
sulla aivonvika ja pillerit loppussa
- häpeällistä
Kaunein ei tosiaan voittanut!
- äidititkevät
sun tytär?
- JärkyttävääOlipaPettymys
Tämänkertainen missikisat oli kuin pilkantekoa suomen kaunottarien kustannuksella,
heh, kaikkein rumin kruunattiin miss-suomeksi
joka ei edes muisttuttanu suomalaista kaunotarta, - ruma-oli-jokatapauksessa
Missillä on pahaenteinen sukunimi,
Karvinen oli miljardööri johtaja suomessa
joka lopetti teollisuuden suomesta ja pisti puolet kansasta työttömäksi,
ikuiseen köyhyyteen,
vei teollisuuden ulkomaille,
ja sai valtavan palkkoion toksestaan, kultaisen kädepristuksen palkaksi julmasta saneeramisesta kansa kurjuuteen,
muutti britanniaan miljaardeineen pakoon suomen kansan vihaa,
onkohan tämä miss Karvinen samaa sukua,
onkohan rahalla ostettu missin titteli,- rumasielusulla
sinähän olet juoruasukua 100%
- jssila
En katsonut kisaa mutta olen aivan vakuuttunut siitä että kaunis voitti;)
Kuka katsoo missikisoja vuonna 2016?
- Mitämitäkummaa
Ei ole todellista! Pallonaama ja lyhyt! No nyt ei kannata eikä tarvi lähettää tuota mihinkään edustamaan. Hu!
- eivoittanutei
vaalealla olihevosen hampaat
- voihanei
Mikä vitsi!!!
- eimuulla
voitti suihin otossa
- tosio
eimuulla vain sulla banaani persess
- mihhikisat
olen samaa mieltä!!! ei kaunein eikä suomalaisen näköinen,pulloposkinen ,ulkomaalaisen nököinen, ei kaunis,kuin monet muut kilpailijat.OLKAA HYVÄT JA VALITKAA SUPISUOMALAISIA KAUNOTTARIA!!!!
- samaamieltäolen
nätti on VOITTAJA
- minäkään.ole.oikea
joo ei saa olla posliini vaaleet eloveena häpykarvat pitää olla ja säärikarvat rehottaa ja olla vähän kuin lypsyjakkaralta noussut kunnon maatiainen. neitsyt tietystikin ja ei saa vilkuillakaan jääkiekkoilijoita. joku talikko poikamies on kelvollinen vaan.
kyl se on niin väärin. ei voita oikea missi ei oikea euroviisu laulaja ei mikään mene oikein. kaupan kassatkaan eivät ole oikeita, sellaisia rumia käsin veivattuja tapauksia, joilta et huomenta tai kiitosta saa.- katsonut
Oliko numero 3 kansansuosikki Miss Suomeksi ainakin minun oli? Nyt voittanut oli rumin. Voisihan joku taho järjestää uudelleen netissä kansanäänestyksen missistä, kun kaikki on nähty luonnossa televisiossa.
Sen jälkeen voisi hämmentää vähän tätäkin markkinaa ja julistaa uusi Miss Suomi ja kruunu päähän.
Olisihan herkullinen tilanne. - minäkin.tykkäsin
katsonut kirjoitti:
Oliko numero 3 kansansuosikki Miss Suomeksi ainakin minun oli? Nyt voittanut oli rumin. Voisihan joku taho järjestää uudelleen netissä kansanäänestyksen missistä, kun kaikki on nähty luonnossa televisiossa.
Sen jälkeen voisi hämmentää vähän tätäkin markkinaa ja julistaa uusi Miss Suomi ja kruunu päähän.
Olisihan herkullinen tilanne.Ei kun numero 9 oli kansan suosikki.
- ehdottanut
minäkin.tykkäsin kirjoitti:
Ei kun numero 9 oli kansan suosikki.
Olen samaa mieltä. Luulin että voittaisi.
- OLIKO_OSTTETTU_VOITTO
minäkin.tykkäsin kirjoitti:
Ei kun numero 9 oli kansan suosikki.
JUU,,
NO 9 OLI ehdottomasti KAUNEIN missi ehdokas,
oli oikean suomalaisen näkönen,
suomi neito ON vaalea kaunotar ,
-
ei paksuposkinen ruskeasilmäin tummatukkanen RUMA möllykkä , ei ikinä,
-
MIKSI KAUNEINTA EI KRUUNATTU ?
-
oliko taas korruptiolla kynnet peleissä ? - hoit_su
Kyllä on taas kaikki mielensäpahoittajat paikalla, voi teitä☺
Mä tykkäsin Elinasta kansainvälistä tasoa oleva tumma kaunotar, Siis No. 4.
Ysi mukiinsamenevä pirtsakan ja ilosen näkönen eloveena, miksei myös. Kolmonenkin oli kaunis ja esustava.Mutta eikö sinua joka tuut tänne juuri valittua Miss Suomea mollaamaan ja nimittelemään häpeä yhtään puheitasi? Millaista käytöstä!
Sievä nuori nainen joka poikkeaa jonkinverran vallitsevasta vanhankansan ideasta siitä miltä suomitytön pitäisi näyttää...yritä nyt ryhdistäytyä, tulevaisuuden suomalaisissa tulee olemaan paljon erinäköistä ja eri tavalla kaunista jengiä....- huikauhistustaas
Paloma.se.co kirjoitti:
Mutta eikö sinua joka tuut tänne juuri valittua Miss Suomea mollaamaan ja nimittelemään häpeä yhtään puheitasi? Millaista käytöstä!
Sievä nuori nainen joka poikkeaa jonkinverran vallitsevasta vanhankansan ideasta siitä miltä suomitytön pitäisi näyttää...yritä nyt ryhdistäytyä, tulevaisuuden suomalaisissa tulee olemaan paljon erinäköistä ja eri tavalla kaunista jengiä....Juu...on se melko häpeämätöntä touhua.
Tulla nyt tänne palstalle mollaamaan ja arvostelemaan suomalaista!
Voi, voi, että rasismikin on niin monimuotoista. huikauhistustaas kirjoitti:
Juu...on se melko häpeämätöntä touhua.
Tulla nyt tänne palstalle mollaamaan ja arvostelemaan suomalaista!
Voi, voi, että rasismikin on niin monimuotoista.:) Jotkut osaa esittää eriävän mielipiteensä ja antaa rakentavaa kritiikkiä asiallisesti ja loukkaamatta.
Jotkut taas ei.- eimuuta
pässit on pässit
- Heikunkeikku
En piittaa missikisoista. En ole katsonut televisiosta. Joskus lapsena, olisko jotain Virpi Miettisen aikaa (muita en muista tähän hätään), niin silloin äitini kanssa telkkarista katsottiin.
Tämä aloitus ja siihen tulleet monet kommentit saivat mun uteliaisuuden syyhyämään niihin mittoihin, että aloin etsimään minkä näköinen hän nyt sitten on. Löysin 10 missin finalistijoukkion kuvien kera. Ja uuden missin haastattelupätkän.
Nyt tiedän, minkä näköinen hän on.
Katsojan silmissähän on, kuka mistäkin tykkää. Minkä tyyppinen ihminen kolahtaa. Aivan kuten musiikissakin.
Minun mielipiteeni on, että olipas kaunis. - O-Orvokki
Katsoin kuvia minäkin ja totesin, että neito taitaa edustaa erästä, oletettavasti aina vaan suurenevaa suomalaisryhmää. Tuontivaimojen kanssa hankittuja, kahta eri rotua edustavia lapsia.
Käyvätkö suomalaiset miehet edelleen kaukoidässä hankkimassa vaimoja itselleen? Toimiiko business vieläkin?
Toki uuden missin vanhemmat ovat voineet kohdata toisensa myös toisella tapaa. - tsuptsuptsup
Ensi vuonna tilanne paranee.
Tänne saapuneet ja oleskeluluvan saaneet uudet kansalaiset pääsevät osallistumaan kilpailuun, joten säännöt muuttuvat hieman.
Uimapukukierrokset poistetaan kokonaan ja kaikki osallistujat joutuvat pukeutumaan mustaan burkhaan, jonka silmänreiätkin on suojattu.
Näin voittaja valitaan pelkästään sen kuuluisan sisäisen kauneuden perusteella, joten jälkipyykkiä ei enää pääse syntymään.
Missiehdokkaat esittäytyvät mustavalkoisessa yhteiskuvassa.
Siitä voi sitten jokainen valita mieleisensä kandinaatin, mutta kannattaa muistaa eräs seikka:
Jos omenakorista löytyykin banaani, niin kannattaa vain tyytyä sekahedelmäsoppaan kanttarellikeiton sijasta. - suomalainenelli
Pettymys. Väärä valinta! Suomen misseiksi suomalaista kauneutta edustava olisi valittava, eikä kaukoitää edustava. Lisäksi valittu missi ei ollut edes kaunis ja ulosanti oli joukon huonoin!! Yleisösuosikki Elli-Noora olisi ollut hieno valinta.
- KOKO_KISA_OLI_RUMA_VITSI
Kisat oliki sarjasta hullunkuriset kisat, oli varmaan jokin vitsi
kun valittiin rumin joka ei ollenkaa muistuttanu suomalaista naista,
joka oli koko kaunottarien joukossa rumilus ,
rumin vähemmän kaunis valittiin suomen missiksi joka ei edes muituta suomalaista kaunista vaaleaa rotua,
tällä oli tumma tukka, ruma leveä pattinokalla varustettu naama,
jossa oli rusekeat rumat silmät,
suomen kauniilla naisilla on vaalea tukka siniset silmät hoikka kaunis vartalo
yleensä korkeakoulutus tautalla,
miksi ei suomen missiksi, kauneimmaksi valita oikeesti suomalaista kauneutta,
se ihmetyttää suuresti,"KOKO_KISA_OLI_RUMA_VITSI"
Liekö oli tarkoituskin valita ihmis-kaupan uhri.
Adoption kaunein valinta.
Suuri pelko, omaa pimppiään laajaksi avata.
Vatsa-nahkaansa arpeillen raadella.
H.
- mimmimum-..mi
Eihän tämä ensimmäinen missi ollut....kenellä etnistä taustaa... Lolan isä nigerialainen.....Saran isä marokkolainen......nyt tämän missin äiti....kiinalainen...
Voi olla hyväkin valinta peeärrää....ajatellen.."mimmimum-..mi"
Kulta pieni.
Minkä vokaalin tai konsonantin haluaisit ostaa?
Vain siksi, että Suomi-neidon voisit ojaan suistaa.
H.- mimmimum-..mi
Hunksz ...Kulta suuri......Kyllä olisin valinnut vaalean suomalaisen kauniin tytön....jos olisi minulta kysytty....olisko valinta ajan henkeä....kuvaavaa
mimmimum-..mi kirjoitti:
Hunksz ...Kulta suuri......Kyllä olisin valinnut vaalean suomalaisen kauniin tytön....jos olisi minulta kysytty....olisko valinta ajan henkeä....kuvaavaa
"mimmimum-..mi"
"Liekö oli tarkoituskin valita ihmis-kaupan uhri.
Vatsa-nahkaansa arpeillen raadella."
JOku aina aloittaa.
Toinen osaa yrittää ottaa.
H.- mimmimum-..mi
hunksz kirjoitti:
"mimmimum-..mi"
"Liekö oli tarkoituskin valita ihmis-kaupan uhri.
Vatsa-nahkaansa arpeillen raadella."
JOku aina aloittaa.
Toinen osaa yrittää ottaa.
H.Anatomian oppihetken sain jo parisen kuukautta sitten.....pikkumieheltä kun laitoin sukkahousuja jalkaani.....katseli minua pitkään ja sanoi....".äitillä on pimppi tuolla " ......totesin vaan että ..niinkö.
- Miis.Suomi
Koska on valittu missi, joka on jokaisen mieleen? Kuka hän oli?
Ihan sama, meni sekin pieni ilo. Mielistelyllä joku tolkku...
Ei ole Eino enää minun Makunen :(- KukaVastaaJohtaa
Ei kai merkonomi makujen enää missikisoja hoitele. Vai tietääkö joku
- KukaVastaaJohtaa
KukaVastaaJohtaa kirjoitti:
Ei kai merkonomi makujen enää missikisoja hoitele. Vai tietääkö joku
Perrrrrrr...eleen kone ja ohjelma. Kirjoitin: merkonomi Makunen !
Luullakseni mies on jo vähintään 70-vuotias.
- Meeme
En tiä mut tää on kyl kaiken huippu, ei oo todellista.
Täällä Korvessa ei kerkiä missejä seurata, mutta kun ajoin kirkolle asioimaan, olin pudottaa silmälasini kun näin lööpin ja kuvan uudesta missistämme.
Ensiksikin, hän on ihan tavallisen ulkomaalaisen näköinen. Olen nähnyt tosi kauniita sekoituksia. Lola on kaunis sekoitus afrikkalaista ja suomalaista, mutta kiinalaisesta ja suomalaisestä ei saa kaunista.
Mietin mikä meitä suomalaisia vaivaa. Euroviisuihin laitettiin sekarotuinen kampaaja hyppimään ja nyt missiksi valittiin sekarotuinen yökerhoperhonen.
Onko meillä suomalaisilla alemmuden kompleksi suomalaisuudesta vai onko näissä keiseissä kysymys osasta rasisismin vastaista kamppaniaa.- katsepeiliinpäin
Siinä sitä on sekarotuiselle korvessa eläjälle taas äimistelyä.
Turha noita on yleistää "meitä suomalaisia".
Pienen piirin valintoja. - eppu2
Tuntuu, että on meneillään oikein trendi, että jokapaikkaan ympätään kaikkea valtavirrasta poikkeavaa.
Asioiden alkuperäinen tarkoitus hämärtyy, kunnes katoaa kokonaan. Näin on käynyt mm. euroviisuille.
Miksi ihmissuhdesarjoissakin puolet vakiporukoista pitää olla seksuaalivähemmistöisiä.
Onko toinen puoli kansasta sitä. Eikös se pitäisi olla suhteessa todellisuuteen.
Vieraita sanoja viljellään ihan arkipuheessa. Mikä vika suomen kielessä suomalaisille on.
Kun katselee tuota mediankin tarjontaa, joskus ihan tulee mieleen, että minä, suomalainen hetero, minäkös se tässä poikkeava olenkin.
Eikö ihmisten pitäisi oppia rinnalla kulkemista, ilman ,että yritetään ´´syödä´´ toisen indentiteetti. - Olenkohan-rotupuhdas
"Sekarotuinen kampaaja"!
Ei voi kuin äimistellä, millaisia ihmisiä meistä on tullut, kun ihmiset jaotellaan tuolla tavalla kasteihin. Tämä henkilö on siis kahdessa kohdassa arvostelun alaportaalla.
Kuinka korkeasti koulutettuja palstalaiset ovat, ja onko sukupuu puhdas ulkomaisista vaikutteista kuinka monta sataa vuotta?
Vastatkaapa ohimennen, miksi nykylapsille mieluusti annetaan ulkomaisia etunimiä, miksi eivät vanhat, vaikkapa kalevalaiset etunimet kelpaa, kun kuitenkin suomalaisuus on ylin ylpeytemme! - expimot
Olenkohan-rotupuhdas kirjoitti:
"Sekarotuinen kampaaja"!
Ei voi kuin äimistellä, millaisia ihmisiä meistä on tullut, kun ihmiset jaotellaan tuolla tavalla kasteihin. Tämä henkilö on siis kahdessa kohdassa arvostelun alaportaalla.
Kuinka korkeasti koulutettuja palstalaiset ovat, ja onko sukupuu puhdas ulkomaisista vaikutteista kuinka monta sataa vuotta?
Vastatkaapa ohimennen, miksi nykylapsille mieluusti annetaan ulkomaisia etunimiä, miksi eivät vanhat, vaikkapa kalevalaiset etunimet kelpaa, kun kuitenkin suomalaisuus on ylin ylpeytemme!"Sekarotuinen kampaaja"
Sama pisti silmääni.
Olisi mielenkiintoista tavata näitä puhdasrotuisia ihan kasvokkain, niin näkisi mitä erinomaista me menetämme kun tähän sisäsiittoiseksikin kuvailtuun kansaan sekoittuu uutta verta. - mimmimum-..mi
Vaikka ei olisikaan niitä sinivalkoisia silmälaseja päässä....niin kaikki jotka katsoivat kilpailijoita Miss Suomeksi pyrkiviä.....valinta tuntui pikkasen oudolta....
Tottakai rodut sekoittuvat meilläkin...mutta enemmistö oli ns. puhdasrotuisia...".pesunkestäviä" suomalaisen näköisiä. Hmmm...oiskohan Suomi pärjännyt paremmin jos se koikkelehtija olisi ollut "puhdasrotuinen"?
Minä luulen että nää tällaset rotuhygeniajutut pelaavat erittäin pientä roolia kansainvälisillä areenoilla. Laulamistaito, kappaleen laadukkuus, lavashow, jne pelaavat roolia. Ei etninen tausta.
Kauneuskilpailut ovatkin sitten ihan oma lukunsa. Miss Universumit ovat olleet ihan järjestään useamman etnisen taustan sekoituksen omaavia. Esimerkkinä latinalaisen amerikan tyttäret jotka ovat tilastollisesti pärjänneet parhaiten viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana ovat kaikki edustaneet etnisiä variaatioita eri ns. roduista.
Juuri valittu Miss Suomi ei minunkaan mielestä ollut paras valinta, mutta ei mistään rotuopillisista syistä. Pituus ei ehkä riitä kansainväliseen menestykseen ja jotain muutakin olin näkevinäni, mutta ehkäpä sitten kokonaisuus oli kuitenkin harmoonisempi ja kansainvälisesti kilpailukykyisempi kuin ne pitemmät eloveenat (jotkut olivat liian luisevia ja ainakinkahdella oli lantion ja rinnanympäryksen erikokoisuus suorastaan häiritsevän suuri.Paloma.se.co kirjoitti:
Hmmm...oiskohan Suomi pärjännyt paremmin jos se koikkelehtija olisi ollut "puhdasrotuinen"?
Minä luulen että nää tällaset rotuhygeniajutut pelaavat erittäin pientä roolia kansainvälisillä areenoilla. Laulamistaito, kappaleen laadukkuus, lavashow, jne pelaavat roolia. Ei etninen tausta.
Kauneuskilpailut ovatkin sitten ihan oma lukunsa. Miss Universumit ovat olleet ihan järjestään useamman etnisen taustan sekoituksen omaavia. Esimerkkinä latinalaisen amerikan tyttäret jotka ovat tilastollisesti pärjänneet parhaiten viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana ovat kaikki edustaneet etnisiä variaatioita eri ns. roduista.
Juuri valittu Miss Suomi ei minunkaan mielestä ollut paras valinta, mutta ei mistään rotuopillisista syistä. Pituus ei ehkä riitä kansainväliseen menestykseen ja jotain muutakin olin näkevinäni, mutta ehkäpä sitten kokonaisuus oli kuitenkin harmoonisempi ja kansainvälisesti kilpailukykyisempi kuin ne pitemmät eloveenat (jotkut olivat liian luisevia ja ainakinkahdella oli lantion ja rinnanympäryksen erikokoisuus suorastaan häiritsevän suuri."Miss universumit ovat olleet järestään usemman etnisen taustan omaavia".
Sinä tykkäät tuosta monen etnisen taustan omaavia sanonnasta. Ymmärrän, lapsesihan ovat useamman etnisen taustan omaavia. Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.
Googletin, että en kirjoittaisi muta-jutskaa.
Miksi latinalais-amerikkalaiset tyttäret pärjäävät parhaiten?
Etelä Amerikassa kukoistaa missibisness ja jalkapallobisness. Missinä tai jalkapalloilijana voit tienata hyvin ja tulla kuuluisaksi.
Pojat alkavat jo pieninä potkimaan palloa ja tytöt treenaamaan tuleviksi misseiksi. Kauneusleikkauksilla parannellaan myöhemmin kehon ja kasvojen virheitä.
Suomessakin tehdään kauneusleikkauksia, mutta uskon useimman missin meillä kisaavat luomuina.
Missiesitteessä, joka oli iltapäivälehdessä tämä kiinalais-suomalainen Shirley Temple oli hyvän näköinen, meikki oli laitettu kohilleen valkaisemaan kasvojen ihoa ja antaen silmille suuruutta. Live kuvat ja video haastattelut olivat sitten kaikkea muuta.
Näillä mennään valittu mikä valittu, mutta kieltämättä Amsterdamin kaduilla näkee paljon kauniinpia monietnisiä nuoria naisia.
Petzen lapsenlapsi omaa tosi monietnisen taustan. Hän on kaunein ja karismaattisin kaksivuotias tyttö jonka olen tavannut ; ))- Korppis1
korpikirjailija kirjoitti:
"Miss universumit ovat olleet järestään usemman etnisen taustan omaavia".
Sinä tykkäät tuosta monen etnisen taustan omaavia sanonnasta. Ymmärrän, lapsesihan ovat useamman etnisen taustan omaavia. Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.
Etelä Amerikassa kukoistaa missibisness ja jalkapallobisness. Missinä tai jalkapalloilijana voit tienata hyvin ja tulla kuuluisaksi.
Pojat alkavat jo pieninä potkimaan palloa ja tytöt treenaamaan tuleviksi misseiksi. Kauneusleikkauksilla parannellaan myöhemmin kehon ja kasvojen virheitä.
Suomessakin tehdään kauneusleikkauksia, mutta uskon useimman missin meillä kisaavat luomuina.
Missiesitteessä, joka oli iltapäivälehdessä tämä kiinalais-suomalainen Shirley Temple oli hyvän näköinen, meikki oli laitettu kohilleen valkaisemaan kasvojen ihoa ja antaen silmille suuruutta. Live kuvat ja video haastattelut olivat sitten kaikkea muuta.
Näillä mennään valittu mikä valittu, mutta kieltämättä Amsterdamin kaduilla näkee paljon kauniinpia monietnisiä nuoria naisia.
Petzen lapsenlapsi omaa tosi monietnisen taustan. Hän on kaunein ja karismaattisin kaksivuotias tyttö jonka olen tavannut ; ))Korjaus ; ) Petzen lapsenlapsenlapsi.
korpikirjailija kirjoitti:
"Miss universumit ovat olleet järestään usemman etnisen taustan omaavia".
Petzen lapsenlapsi omaa tosi monietnisen taustan. Hän on kaunein ja karismaattisin kaksivuotias tyttö jonka olen tavannut ; ))Jalkapalloilijat ovat usein slummien poikia mutta missit noissa maissa tulevat yleensä yläluokasta. Aikaisemmin nekin suosivat vaaleampia kaunottaria (enemmän eurooppalaista verta) mutta nykyisin tummempi ihonväri ja enemmän sekoitusta ei ole enää mikään este menestykselle. Kansainvälisesti multietninen tausta on ollut menestyksen melkeimpä edellytys suuressa maailmassa. MUTTA se ei ole kuitenkaan sellainen asia mitä erityisesti nostettaisi esille, paitsi silloin kun esim. musta missi valitaan eka kertaa. Missikandidaatit ovat myös vahvasti sponsoroituja sekä julkiselta että yksityiseltä taholta. Kauneuskilpailut ovat armoton bisnes ja niihin satsataan paljon.
- Korppis1
Paloma.se.co kirjoitti:
Jalkapalloilijat ovat usein slummien poikia mutta missit noissa maissa tulevat yleensä yläluokasta. Aikaisemmin nekin suosivat vaaleampia kaunottaria (enemmän eurooppalaista verta) mutta nykyisin tummempi ihonväri ja enemmän sekoitusta ei ole enää mikään este menestykselle. Kansainvälisesti multietninen tausta on ollut menestyksen melkeimpä edellytys suuressa maailmassa. MUTTA se ei ole kuitenkaan sellainen asia mitä erityisesti nostettaisi esille, paitsi silloin kun esim. musta missi valitaan eka kertaa. Missikandidaatit ovat myös vahvasti sponsoroituja sekä julkiselta että yksityiseltä taholta. Kauneuskilpailut ovat armoton bisnes ja niihin satsataan paljon.
Ei kai kukaan uskokaan, että slummeista nousisi kaunottaria koska heillä ei ole varaa lapsesta asti keikuilla missiopeissa tai leikkuuttaa itseään sopivan näköisiksi. Eniten kauneusleikkauksiin satsaavat juuri Etelä Amerikkalaiset missikanditaatit.
Korppis1 kirjoitti:
Ei kai kukaan uskokaan, että slummeista nousisi kaunottaria koska heillä ei ole varaa lapsesta asti keikuilla missiopeissa tai leikkuuttaa itseään sopivan näköisiksi. Eniten kauneusleikkauksiin satsaavat juuri Etelä Amerikkalaiset missikanditaatit.
Slummeissakin tyttäret leikkuttavat itseään jo nuoresta ja laittelevat tisseihin ja perieseen täytettä, botoxia huulivärkkiin jne. siinä toivossa että tienestit paranesivat tai löytäisivät rikkaamman poikaystävän. (slummien klinikoissa tohtorit leikkelevät alennushintaan ja osamaksulla).
Missiruljanssi on kuitenkin niin kallis yritystapahtuma että siihen tarvii valmistautua jo pienestä ja monella eri tavalla: oikeat koulut, oikeat piirit, oikeat sosiaaliset klubit ja ratsastusseurat, vaihto-oppilasvuodet USA:ssa tai Euroopassa kielitaidon ja kulttuuritason kohentamiseksi ja sitten jos neitosella on pituutta tarpeeksi ja on oikein mitotettu ja hampaat ja muukin terveys hoidettu niin missikoulutus voi alkaa. Suomesta taas voi päästä missiksi paljon pienemmällä satsauksella ja mitä kuuntelin haastatteluja niin neitoset toivoivat enemmän mallinsopimuksia ja parempia tuloja jos menestyvät kisoissa.
- Meeme
Mikä noita tuomareita oikein vaivasi, joku hulluuskohtaus vai? Nyt tarttis kyllä saada heiltä jonkinlaista selitystä?
- Hämäläis-savo-karjal
Minusta tulisi saada kirjoittajilta jonkinmoista selitystä, sillä kilpailussa etsitty rotupuhtainta neitoa, vaan kilpailijoiden keskuudesta paras, joka sai Miss Suomen tittelin.
On aika loukkaavaa kirjoittajilta puuttua kilpailijoiden sukutaustoihin, mitä se teille kuuluu. Kun henkilö on Suomen kansalainen, on hän suomalainen ja yleensä hyvinkin ylpeä siitä.
Jo suomalaisten sukujuuria tarkemmin tutkitaan, selviää, että puhdasta ns. "suomalaista" ei olekaan, sillä olemme sekoitus lännestä ja idästä tulleista heimoista, jotka aikanaan siirtyivät tänne. Heimot tappelivat keskenään vuosisatoja, ja ajoivat aikaisemmin paikalle asettuneet saamelaiset pohjoisemmaksi, siihen he pystyivät yhdessä.
Suomen niemen asukkaat ovat olleet vähälukuiset, niin että sisäsiittoisuus on uhannut, joten hyvä, että muualta alkoi tulla lisää väkeä. Tänne tuli Venäjältä, Karjalasta ja Virosta sakkia, jotka vähitellen sekaantuivat kantaväestöön. Eri ryhmät sitten asettuivat omille alueilleen, Hämeeseen, Savoon, Varsinais-Suomeen jne. DNA-tutkimus antaa lisätietoa, jota tarvitsemme näitä asioita selvittämään.
Mihin joukkoon itse kuulutte? - eppu2
Hämäläis-savo-karjal kirjoitti:
Minusta tulisi saada kirjoittajilta jonkinmoista selitystä, sillä kilpailussa etsitty rotupuhtainta neitoa, vaan kilpailijoiden keskuudesta paras, joka sai Miss Suomen tittelin.
On aika loukkaavaa kirjoittajilta puuttua kilpailijoiden sukutaustoihin, mitä se teille kuuluu. Kun henkilö on Suomen kansalainen, on hän suomalainen ja yleensä hyvinkin ylpeä siitä.
Jo suomalaisten sukujuuria tarkemmin tutkitaan, selviää, että puhdasta ns. "suomalaista" ei olekaan, sillä olemme sekoitus lännestä ja idästä tulleista heimoista, jotka aikanaan siirtyivät tänne. Heimot tappelivat keskenään vuosisatoja, ja ajoivat aikaisemmin paikalle asettuneet saamelaiset pohjoisemmaksi, siihen he pystyivät yhdessä.
Suomen niemen asukkaat ovat olleet vähälukuiset, niin että sisäsiittoisuus on uhannut, joten hyvä, että muualta alkoi tulla lisää väkeä. Tänne tuli Venäjältä, Karjalasta ja Virosta sakkia, jotka vähitellen sekaantuivat kantaväestöön. Eri ryhmät sitten asettuivat omille alueilleen, Hämeeseen, Savoon, Varsinais-Suomeen jne. DNA-tutkimus antaa lisätietoa, jota tarvitsemme näitä asioita selvittämään.
Mihin joukkoon itse kuulutte?Kun tarpeeksi pitkälle mennään kaikkihan me sekarotuisia tietenkin ollaan.
Pohjoismaalaiset ovat oman näköisiään, niinkuin muutkin omissa asuinpaikoissaan.
Alkaako koko miss Suomi-kisa olla aikansa elänyt ainakin tässä muodossaan.
Ihan nätti tyttöhän hän on, mutta valintakriteerit jäi ihmetyttämään, kun (minun mielipiteeni) oli näyttävämpiäkin tarjolla Hämäläis-savo-karjal kirjoitti:
Mihin joukkoon itse kuulutte?Sitä mennään taas Nuijasotiin asti ; )
- ent.siivoojaparka
Kyllä hän minusta oman rotunsa edustajaksi on ihan harvinaisen söpön näköinen. Ja en minä ole rumaa nuorta tyttöä nähnytkään sitten omien nuoruusvuosieni. Silloin sitä katseli arvostelevammin toisten ulkonäköä ja vertaili omaansa, kunnes itseään lohduttaakseen sai uskoteltua itselleen, että ulkonäköhän on vain ihmisen kuori, eikä ihminen.
Mutta kun nyt kuitenkin oli kysymyksessä ymmärtääkseni nuorten naisten kuorien kauneuskilpailut (kai ne oli?), niin noita ehdokkaitten kuvia katsellessa en voi rehellisesti sanoa tuota voittajaa lauman kauneimmaksi kuoreltaan.- eppu2
Itse kisoja en katsellut, kuviaan netistä. Outona pidin valintaa. Mitähän lienee sitten kriteerit olleet millä perusteella valittu.
Ehkäpä pitäisi kilpailujen nimi muuttaa miss Suomesta, vaikkapa naisten kauneuskilpailuksi. - expimot
"Kyllä hän minusta oman rotunsa edustajaksi on ihan harvinaisen söpön näköinen."
Tämä oli varmaan tarkoitettu positiiviseksi kommentiksi? Sellaiseksi rohkaisevaksi pikku kehaisuksi? - ent.siivoojaparka
expimot kirjoitti:
"Kyllä hän minusta oman rotunsa edustajaksi on ihan harvinaisen söpön näköinen."
Tämä oli varmaan tarkoitettu positiiviseksi kommentiksi? Sellaiseksi rohkaisevaksi pikku kehaisuksi?Ota se miten otat. Mutta muista, etten minä sinua siinä kehunut.
- expimot
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ota se miten otat. Mutta muista, etten minä sinua siinä kehunut.
Kyllä minä ymmärsin että kehaisusi oli osoitettu rumemman rodun edustajalle, ei minulle.
- ent.siivoojaparka
expimot kirjoitti:
Kyllä minä ymmärsin että kehaisusi oli osoitettu rumemman rodun edustajalle, ei minulle.
Sinuahan minä en ole edes nähnyt. Miksi siis sinun ulkonäköäsi kehuisin? Älä nyt kateuteesi tukehdu, jos toista kehun enkä sinua.
- hyvä-vitsi-naurusta-ei
tahtonu tulla loppua,
---
Oliskohan seuraavat universumkilpailut rumuuden etsimistä,
jos nyt vaihteeksi etsitäänki rumin nainen maailmasta voittajaksi,
silloin olisi suomellaki mahdollisuus taas voittoon,
lyhytläntä, persejalka, pottunokka, möhönaama, iso-pää, musta tukka,
mustat vinot silmät,
siinäkös suomen " kaunein ",,,,, anteeksi rumin missi tälläkertaa,
noooh,
totahan tietenki on, suomen kansa on lyhyttä, persejalka tyyppiä,
vaikka nyt valittavana oliki harvinaisen kauniita vaaleita kaunottaria tarjolla ilmeisesti ei etsittykään kauneita,
eikä sitä mikä oikeesti näyttää suomalaiselta naiselta,- Pirrepä
Taitaa meitä suomalaisiakin olla monen näköisiä, tuskin tyypillinen suomalainen on vaalea hoikka ja suoranenäinen, - ainakin uimahallin saunassa on ihan monen näköisiä suomalaisia naisia, - eikä meistä saa tekemälläkään vaaleita kaunottaria jne..hhahaa.
- sehän-tääsä-outoa-on
Pirrepä kirjoitti:
Taitaa meitä suomalaisiakin olla monen näköisiä, tuskin tyypillinen suomalainen on vaalea hoikka ja suoranenäinen, - ainakin uimahallin saunassa on ihan monen näköisiä suomalaisia naisia, - eikä meistä saa tekemälläkään vaaleita kaunottaria jne..hhahaa.
juuu,
mutta miksi kruunattiin rumin,
kun olisi ollu vara kruunata oikeesti kaunis missi, - Pirrepä
sehän-tääsä-outoa-on kirjoitti:
juuu,
mutta miksi kruunattiin rumin,
kun olisi ollu vara kruunata oikeesti kaunis missi,Niin, sinun mielestä rumin, joka ei nyt välttämättä ole kaikkien mielipide.
En kyllä katsonut kyseistä ottelua, joten en arvioi missejäkään.
P.s. rotuoppia on turha ängetä joka asiaan.
- pilkaksi-meni-missikisat
Kaunein EI voittanu ei ,
voitti vähemmän kaunis outo muukalaisen näkönen, isopäinen , leveänaamanen, pottunokka, koukkupolvi,
harmi,
nämä ei varmaankaan ollu kauneuskilpailut,
olisko olla jotain pilkantekoa yleensäkki missikisoja vastaan, - hytinäx1
Kun katsoo jälkeenpäin netistä http://misssuomitour.fi/aanestykset/ sivustolta noita missiehdokkaiden kuvia, niin ihmetellä täytyy miten, mielestäni, paras ehdokas ei edes päässyt kolmen parhaan joukkoon.
Oma suosikkini Elina on maailman luokan kaunotar kuvista päätellen . Laittaisivat hänet Miss Universum kisoihin edustamaan suomalaista naiskauneutta.- Jkyggi
Tuomarit vaihtoon ja selittämään mokansa.Kaikkihan sen näkee että tuli pahasti mokattua.
"Mä tykkäsin Elinasta kansainvälistä tasoa oleva tumma kaunotar, Siis No. 4." Tuosta ylempää kopsattu.
Olemmekin sitten aivan samaa mieltä.
Tosin, en ole nähnyt kuin kuvissa. Hyvin valokuvauksellinen nuori nainen.- outo-valinta
Samaa ihmettelin, miten tuo elina ei sijoittunut ollenkaan.
- konkariesh
Paloma.se.co kirjoitti:
"Mä tykkäsin Elinasta kansainvälistä tasoa oleva tumma kaunotar, Siis No. 4." Tuosta ylempää kopsattu.
Olemmekin sitten aivan samaa mieltä.
Tosin, en ole nähnyt kuin kuvissa. Hyvin valokuvauksellinen nuori nainen.Laitanpa minäkin mielipiteeni, vaikka en yleensä tälläisiin ota kantaa. Olen Paloman kanssa samaa mieltä, että ainakin tv:n tältä puolen katsottuna numero 4, Elina Hoiska näytti kansainvälisen kauniilta kaunottarelta. Upea kaikin puolin.
Voidaanko siis sanoa että meidät Suomalaiset kotoutettiin?
Sehän on mukava ajatus.
Tackar!
H.- jopastaasen
Muistatteko nämä Bodom-järven hirveät surmat?
- Kateitaolette
Jotain rotia kaunottarien arvosteluun. Kuka näistäkin arvostelijoista on omasta mielestään niin kaunis että voi arvostella missiehdokkaiden ulkonäköä? Kateus on kamala sairaus ja siitä tämänkin ketjun monista vastauksista on kysymys.
- VITSIKSI_MENI_KISAT
Kaikki vaaleat suomalaisneidot on tuhatkertaa kauniimpi tuin nyt valittu omituisuus suomen missiksi,
suomea edustamaan huh,
joka ei edes ole ollenkaan suomalaisten näkönen
EIKÄ EDES KAUNIS,
ei voi hyväksy, eikä käsittää koko kisoja,
-
niin-no jos missin titteli ostettiin rahalla,
tai media lahjottiin miljoonilla valitsemaan outo otus suomen missiksi, - bessie-
VITSIKSI_MENI_KISAT kirjoitti:
Kaikki vaaleat suomalaisneidot on tuhatkertaa kauniimpi tuin nyt valittu omituisuus suomen missiksi,
suomea edustamaan huh,
joka ei edes ole ollenkaan suomalaisten näkönen
EIKÄ EDES KAUNIS,
ei voi hyväksy, eikä käsittää koko kisoja,
-
niin-no jos missin titteli ostettiin rahalla,
tai media lahjottiin miljoonilla valitsemaan outo otus suomen missiksi,No no, kyllähän voittaja kaunis on, turha on muuta väittää.
Vartalon pienet 'mittavirheet' saa helposti korjattua, jos täydellisiä missimittoja halutaan tavoitella. Oppia voi hakea vaikkapa Venezuelasta ellei Suomesta löydy valmentajia ja osaajia. Armi Kuuselalla oli täydellinen vartalo (85-57-85, pituus 165, paino 49). Shirlyn mitat 85-67-91, pituus 170 ja paino 55.
Kasvot ovat kauniit ja hymy näyttää aidon herttaiselta.
Hän on varmasti misseyteensä täysillä sitoutuva, fiksu ja olettaisin myös kielitaitoinen, oikein hyvä valinta. - hullunkuriset-kisat-hah
bessie- kirjoitti:
No no, kyllähän voittaja kaunis on, turha on muuta väittää.
Vartalon pienet 'mittavirheet' saa helposti korjattua, jos täydellisiä missimittoja halutaan tavoitella. Oppia voi hakea vaikkapa Venezuelasta ellei Suomesta löydy valmentajia ja osaajia. Armi Kuuselalla oli täydellinen vartalo (85-57-85, pituus 165, paino 49). Shirlyn mitat 85-67-91, pituus 170 ja paino 55.
Hän on varmasti misseyteensä täysillä sitoutuva, fiksu ja olettaisin myös kielitaitoinen, oikein hyvä valinta.EI se kaunis ole, ei ikinä,
katsoppa tarkempaan,
paneppa silmälasit päähäsi, näet paremmin,
ettet kuvittele turhia omituisuuksia,
suomea EI voi edustaa kukaan mulaatti,
Lolaki oli ruma, vaikka tuli toiseksi,
jos ei ole edes oikeasti suomalainen henkilö,
kisat oli aivan käsittämättömän älyttömät, - bessie-
hullunkuriset-kisat-hah kirjoitti:
EI se kaunis ole, ei ikinä,
katsoppa tarkempaan,
paneppa silmälasit päähäsi, näet paremmin,
ettet kuvittele turhia omituisuuksia,
suomea EI voi edustaa kukaan mulaatti,
Lolaki oli ruma, vaikka tuli toiseksi,
jos ei ole edes oikeasti suomalainen henkilö,
kisat oli aivan käsittämättömän älyttömät,Kauneuskilpailuissa Suomea voi edustaa kuka tahansa riittävän kaunis ja muut kriteerit täyttävä suomalainen nainen.
Miss Universum kilpailuissa valitaan maailman kaunein nainen. Suomalaiselta näyttäminen ?! ei siellä tuo mitään kilpailuetua, jos kohta ei siitä haittaakaan ole.
Toinen miss universumimme, Anne Pohtamo (83-63-84, pituus 173, paino 53) - kenties kaunein missimme ikinä - ei ole ollenkaan saman tyyppinen kuin Armi Kuusela. Hänelläkin oli lähes täydelliset 'missimitat'. Armi taas olisi yhtä hyvin voinut olla ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, saksalainen jne., ulkonäkönsä perusteella.
Ymmärrän että provoilet ja sinua ilahduttaakseni vastasin. - Korppis1
bessie- kirjoitti:
Kauneuskilpailuissa Suomea voi edustaa kuka tahansa riittävän kaunis ja muut kriteerit täyttävä suomalainen nainen.
Miss Universum kilpailuissa valitaan maailman kaunein nainen. Suomalaiselta näyttäminen ?! ei siellä tuo mitään kilpailuetua, jos kohta ei siitä haittaakaan ole.
Toinen miss universumimme, Anne Pohtamo (83-63-84, pituus 173, paino 53) - kenties kaunein missimme ikinä - ei ole ollenkaan saman tyyppinen kuin Armi Kuusela. Hänelläkin oli lähes täydelliset 'missimitat'. Armi taas olisi yhtä hyvin voinut olla ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, saksalainen jne., ulkonäkönsä perusteella.
Ymmärrän että provoilet ja sinua ilahduttaakseni vastasin.Armin valintaa siivitti tulevat kesäolympialaiset Suomessa. Anne Pohtamo oli kaunis ja ansaitsi misseytensä.
Mietin miten Kiinassa tai Japanissa reakoitaisiin jos miss Kiinaksi tai miss JapaniksI valittaisiin pohjoismaiset kasvon piirteet omaava soma eloveenatyttö.
Olen kyllä sitä mieltä, että ei valittaisi. - täysvitsi
bessie- kirjoitti:
Hän on varmasti misseyteensä täysillä sitoutuva, fiksu ja olettaisin myös kielitaitoinen, oikein hyvä valinta.eipä latino misutkaan osaa kieliä. ei universum kisoissa puheella pärjää.
täysvitsi kirjoitti:
eipä latino misutkaan osaa kieliä. ei universum kisoissa puheella pärjää.
Jotkut osaa jotkut ei....
- niin.se.menöö
Korppis1 kirjoitti:
Armin valintaa siivitti tulevat kesäolympialaiset Suomessa. Anne Pohtamo oli kaunis ja ansaitsi misseytensä.
Mietin miten Kiinassa tai Japanissa reakoitaisiin jos miss Kiinaksi tai miss JapaniksI valittaisiin pohjoismaiset kasvon piirteet omaava soma eloveenatyttö.
Olen kyllä sitä mieltä, että ei valittaisi.Anne Pohtamon valintaa siivitti sinä vuonna Suomessa pidetty huippukokous.
- Mokamoka
bessie- kirjoitti:
Hän on varmasti misseyteensä täysillä sitoutuva, fiksu ja olettaisin myös kielitaitoinen, oikein hyvä valinta.Vitsiksikin kommenttisi huono
- korppis1
niin.se.menöö kirjoitti:
Anne Pohtamon valintaa siivitti sinä vuonna Suomessa pidetty huippukokous.
Googlasin en löytänyt mitään erikoista, mutta totta kait huippukokous on hyvä syy antaa Suomen missin voittaa. Siitä huolimatta Pohtamo on kaunis jopa vielä kuuskymppisenäkin.
- se.varmaan
korppis1 kirjoitti:
Googlasin en löytänyt mitään erikoista, mutta totta kait huippukokous on hyvä syy antaa Suomen missin voittaa. Siitä huolimatta Pohtamo on kaunis jopa vielä kuuskymppisenäkin.
Helsingin Etyk-huippukokous v. 1975.
- bessie-
Korppis1 kirjoitti:
Armin valintaa siivitti tulevat kesäolympialaiset Suomessa. Anne Pohtamo oli kaunis ja ansaitsi misseytensä.
Olen kyllä sitä mieltä, että ei valittaisi.Kyllä minä uskon, että Kiinassa tai Japanissa pyrittäisiin valitsemaan paras mahdollinen, ja niin kai Suomessakin tehtiin. Jos tuomarien parhaaksi arvioimalla sattuisi olemaan vaikkapa suomalainen äiti tai isä, niin tuskin se valintaa estäisi.
Sitäpaitsi sekä Kiinassa että Japanissa aika yleisesti ihaillaan vähän länsimaalaisemmalta näyttäviä kasvoja.
Harvoin kaikki ovat samaa mieltä siitä, voittiko paras missi tai paras euroviisu. Samalla tavalla se varmaan menee useimmissa maissa. Valinnoista keskustellaan ja kirjoitetaan ja niitä arvostellaan.
Tällä palstalla tämä on kyllä mennyt aivan ala-arvoiseksi. Voisihan sitä arvostella ja vertailla vain ulkonäköä ja esiintymistaitoja. bessie- kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että Kiinassa tai Japanissa pyrittäisiin valitsemaan paras mahdollinen, ja niin kai Suomessakin tehtiin. Jos tuomarien parhaaksi arvioimalla sattuisi olemaan vaikkapa suomalainen äiti tai isä, niin tuskin se valintaa estäisi.
Sitäpaitsi sekä Kiinassa että Japanissa aika yleisesti ihaillaan vähän länsimaalaisemmalta näyttäviä kasvoja.
Harvoin kaikki ovat samaa mieltä siitä, voittiko paras missi tai paras euroviisu. Samalla tavalla se varmaan menee useimmissa maissa. Valinnoista keskustellaan ja kirjoitetaan ja niitä arvostellaan.
Tällä palstalla tämä on kyllä mennyt aivan ala-arvoiseksi. Voisihan sitä arvostella ja vertailla vain ulkonäköä ja esiintymistaitoja."bessie-"
Ulko-mailta ostetun puolison, tahi lapsen asema on kansain-välisen ihmis-kaupan uhri.
Suomalais-karkotteinen Adoptio on ruma sana.
Etenkin jos sen yhteydessä käytetään sanoja: isä, Äiti, vaimo, mieheni.
H.- bessie-
hunksz kirjoitti:
"bessie-"
Ulko-mailta ostetun puolison, tahi lapsen asema on kansain-välisen ihmis-kaupan uhri.
Suomalais-karkotteinen Adoptio on ruma sana.
Etenkin jos sen yhteydessä käytetään sanoja: isä, Äiti, vaimo, mieheni.
H.Jo on taas umpipimeää tekstiä.
Onko pimeässä mielessäsi koskaan käväissyt sellainen ajatus, että suomalainen voi mennä naimisiin esim. filippiiniläisen kanssa ihan vain rakkaudesta.
Olisiko sinunkin jo aika opetella kirjoittamaan ja keskustelemaan normaalisti? Olet todellakin jo osuutesi tehnyt, mitä tulee keskustelemaan pyrkivien, 'tavallisten' fiksujen kirjoittajien pois hätistelyyn. bessie- kirjoitti:
Jo on taas umpipimeää tekstiä.
Onko pimeässä mielessäsi koskaan käväissyt sellainen ajatus, että suomalainen voi mennä naimisiin esim. filippiiniläisen kanssa ihan vain rakkaudesta.
Olisiko sinunkin jo aika opetella kirjoittamaan ja keskustelemaan normaalisti? Olet todellakin jo osuutesi tehnyt, mitä tulee keskustelemaan pyrkivien, 'tavallisten' fiksujen kirjoittajien pois hätistelyyn."bessie-"
Tietääkseni Eestistäkään ei saa tuoda Koiraa.
Miksi siis tuoda ulko-mailta Koiran-syöjääkään?
Tahi heidän lapsiaan.
Kukaan, minäkään emme voi keskustelijoita karkoittaa.
Kyllä jokainen karkoittaa itsensä aina.
MInä uskon syynä olevan oma-tunto.
Miten sinä uskot?
H.
- hyi-ku-ruma-missi-nyt
Suomen missi kilpailuun pitäis olla AINA jokin taso,
jokin ennakko katselmus
esm. valokuvista enenkuin hyväksytään edes ensimmäiseen karsintaan,
armotta pitää karsia kilpailusta pois mulaatit,
jotka ei musituta miltään osin pohjoismaista vaaleaa kauneutta,
silmät p i t ä ä AINA olla ehdottomastisi siniset,
se olkoon ehdoton vaatimus,
-
sinisyys silmissä on maailmassa harvinaisuus,
kuuluu vaaleaan pohjoimaiseen rodun ominaisuuteen,
jokin aika sitten siitä oli TV:ssä
sanottiin että sinisilmäisyys on maailman kaikeudessa harvinaisuus,
vain pinellä ihmisryhmällä on siniset silmät,
-
rskeasilmäisiä on ihmiskunnasta enemmistö, kaikkein yleisin,
-
joten pohjoismaista kauneuttaa edustavalta pitää vaatia AINA sinisiä silmiä, - käsittämätöntä-outoa
Missikisat tuli uusinta just TV:stä
-
missiksi valittiin vielä rumempi kuin muistinkaa,
olipas erikoiset missikisat,
kummallista, viimmevuonna jo valittiin paksunaamanen mulaatti missiksi,
joka karsiutui universum kilpailuissa jo heti aivan alkuun ensimmäisenä pois kisoista, heti,
nyt valittiin vielä rumemempi miss suomeksi ,
joka ei edes suuressa unelmissaankaan voisi kuvitella suomalaiseksi naiseksi,
vielä vähemmän missiksi,
onko suomesa tuomaristo menty jotenki täysin sekasi ,
vai mistä tommonen valinta kumpuaa,
vai rahallako ostetaan rumallekki naiselle missin titteli,
jo on menny maailman kirjat sekasi,- Kyssäri
Ei missiainesta todellakaan.Kuin kehdataan lähettää Suomea edustamaan?
- MissKiina
suomessa pelätään rasismia. aina kun joku jolla on puolet geenit suomesta, voittaa lola pärjäsi universuissa. sara cafak mitättömän näköinen marokotar. nyt kiinalaisen näköinen. naama nätti. ei pituutta eikä vartalo pärjää latino misuille.
- RumilusKisat
eipä ollu viimevuotinen misu rosa ryyti mikään kaunotar. miksi kaikkein rumin voittaa miss suomi kisat.
- nuormieli
Missikisojen nimen voisi vaihtaa. Kuka heistä on vähiten kaunis.
Oli 10 kaunista tyttöä ja taas se vähiten kaunis voitti. Aidot kauniit suomi-neidot ovat parhaita miss Suomi edustajia.- LOPPU-miisikisoille
Samoin koen! Missikisat olisi yytä lopettaaa.
LOPPU-miisikisoille kirjoitti:
Samoin koen! Missikisat olisi yytä lopettaaa.
Jankuti.
Höpöt.
-
Voidaanko siis sanoa että meidät Suomalaiset nyt kotoutettiin?
Sehän on mukava ajatus.
Tackar!
H.
- vaadimme
Tuomariston nimet esiin ja millä mandaatilla ovat valitut tehtäväänsä, saataisiin jotain tolkkua tähän soppaan. Kuka tietää?
- ekköskattonu
Siellähän tuomarit istuivat näkösällä ja kaikki esiteltiin. Oli Karmaa ja Bachelorii, joku toimittaja ja entinen missi Mira Salo.
- kuuskytneljäv
Ei oikeat suomalaiset kelpaa enää missiksi eikä euroviisuihin. Tähän on menty.
- sptt
Miksiköhän kyseisen kilpailun nimi on miss Suomi, parempi nimi olisikin vain missikisat. Onhan se hienoa ja monikulttuurista kun Suomea edustaa kaikkea muuta kuin Suomalaisen näköinen neito.
- suomalaisia-LOUKATTIIN-
Nämä missikisat oli suuri LOUKKAUS suomalaista kauneutta kohtaan,
tuossa kymmenen joukossa oli kaikki muut kauniimpia kuin voittaja,
omitisimmat kisat kautta-aikain."suomalaisia-LOUKATTIIN-"
Jankuti.
Höpöt.
-
Voidaanko siis sanoa että meidät Suomalaiset nyt kotoutettiin?
Sehän on mukava ajatus.
Tackar!
H.
- Tällaista
Ei tässä tarvi mitään sukujuuria vetää esiin, kun tämä tyttö ihan oikeasti ei täytä mitään kauneusihanteita, ei todellakaan voi puhua mistään kaunottaresta.
- RUMA_VITSI
juuu, kyllä tympii, kait missikista koetaan JO VITSIKSI,
Olisko tällainen neito pärjännyt Suomen missikilpailuissa?
http://www.globalbeauties.com/blog/wp-content/uploads/2015/11/col1.jpghunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Onkohan neito loukannut nilkkansa?
Oikeasta jalastaan.
H.Toisaalta, voihan hän olla korppis :)
H.- Vanaha.mies.Hunksi.herää
Hämärä aamuyö. Viestintulo kännykkään herättää.
Salamana ylös.
Jännittää.
Toivottavasti ei huonoja uutisia.
.herää Kirkkaalta näytöltä viesti:
"Nyt ripsien pidennys edullisesti!" - ent.siivoojaparka
Mitäs Paloma nyt höperehtii?
Ei tietenkään olisi miss Suomeksi kelvannut sellainen, jolla lukee nauhassa Colombia.
Ulkonäöltään, miks ei, jos ei kauniimpia olisi tyrkyllä.
Luulen, että kisojen tuomaristo ymmärsi vähän väärin sen sanan "miss" noitten kisojen yhteydessä.
What a miss! - älä-höpise-tyhmiä
Palomalle,
Colombia missi
EI olisi kelvannu suomen missiksi,
suomi neito on vaalea sinisilmäinen hoikka älykäs korkeasti koulutettu, älä-höpise-tyhmiä kirjoitti:
Palomalle,
Colombia missi
EI olisi kelvannu suomen missiksi,
suomi neito on vaalea sinisilmäinen hoikka älykäs korkeasti koulutettu,Ja sinä tiedät että tää afrikkalais-kolumbialainen neito ei ole hoikka älykäs korkeasti koulutettu???
Eivät kelpaa suomen missit kansainvälisillä markkinoilla enää niinkuin takavuosina. Aika on kulkenut eloveenan ohi. Jospa vielä joskus?- maailmaonkumma
Paloma.se.co kirjoitti:
Ja sinä tiedät että tää afrikkalais-kolumbialainen neito ei ole hoikka älykäs korkeasti koulutettu???
Eivät kelpaa suomen missit kansainvälisillä markkinoilla enää niinkuin takavuosina. Aika on kulkenut eloveenan ohi. Jospa vielä joskus?Just niin. Pitää olla monirotuinen että pärjää.
Et kestä ett Elovenakin voi pärjätä ja olla kaunis. Mutta kun olet ollut Kolumbiassa.....
Olisi ollut parempi että olisit jättänyt reissuamisen vähemmälle, siellä olet oppinut arvostamaan muita kulttuureja oman kustannuksella ulkonäköä myöten, onneksi kaikille matkaajille ei käy samoin. Näetkö mitään hyvää suomessa tai suomalaisissa? maailmaonkumma kirjoitti:
Just niin. Pitää olla monirotuinen että pärjää.
Et kestä ett Elovenakin voi pärjätä ja olla kaunis. Mutta kun olet ollut Kolumbiassa.....
Olisi ollut parempi että olisit jättänyt reissuamisen vähemmälle, siellä olet oppinut arvostamaan muita kulttuureja oman kustannuksella ulkonäköä myöten, onneksi kaikille matkaajille ei käy samoin. Näetkö mitään hyvää suomessa tai suomalaisissa?Mutta kun...@maailmaonkumma:
luet kirjoittamaani vain ja ainoastaan sillä silmällä että löytäisit siitä jotain joka vahvistaa ennakkoluulojasi ja saamaasi negatiivista kuvaa siitä miten minä ajattelen suomalaisuudesta ja Suomesta.
Yritäs sinäkin nyt ryhdistäytyä ja laitat mittarin vaikka nollille ja luet asiaa silleen kuin se on kirjoitettu eikä silleen mitä sinä haluat se olevan kirjoitettu.
Vertailuni viime vuosina pärjänneisiin misseihin ja mustaihoiseen tyttöön joka valittiin muissiksi entisessä kotimaassani ovat vain esimerkkejä siitä miten VÄHÄN ihonväri ja rodullinen "puhtaus" merkitesee kansainvälisillä areenoilla ja liittyy täysin korppiksen (ja muidenkin kanssa) käymääni keskusteluun siitä miksi tai miksi ei sillä ei ole mitään merkitystä onko Miss Suomi vaaleatukkainen tai edes valkoihoinen. (Että minä otan esimerkkini juuri Kolumbiasta johtuu siitä että tykkään verrata asioita joista minulla on tietoa ja omaa kokemusta, en sen takia että uskoisin että jossain muualla on parempaa.)
Suomesta löytyy paljon kauniita neitoja, vaaleita ja tummia, sinisilmäisiä ja ruskeasilmäisiä ja kaikkea siltä väliltä. Stereotyyppien aika on ohi. Maailma muuttuu ja ellemme pysty päivittämään maailmankuvaamme muutoksien mukana olemme auttamatta ulkona kuin lumiukko,- älä-viitti-puolustella-
Paloma.se.co kirjoitti:
Ja sinä tiedät että tää afrikkalais-kolumbialainen neito ei ole hoikka älykäs korkeasti koulutettu???
Eivät kelpaa suomen missit kansainvälisillä markkinoilla enää niinkuin takavuosina. Aika on kulkenut eloveenan ohi. Jospa vielä joskus?sinut jo tunnetaa,
-
Paloma itse on ilmeisesti mulatti,
sekarotunen ku noin puolustat vähemmän kauniita neitosia,
sori vaan,
sekarotuset ei ole kauniita,
ne on kirjavia kuin kissa,
kaikkea muuta kuin kauniita,
mulaatit voi olla monen rodun sekotuksia,
useamman sukupolven takaa, älä-viitti-puolustella- kirjoitti:
sinut jo tunnetaa,
-
Paloma itse on ilmeisesti mulatti,
sekarotunen ku noin puolustat vähemmän kauniita neitosia,
sori vaan,
sekarotuset ei ole kauniita,
ne on kirjavia kuin kissa,
kaikkea muuta kuin kauniita,
mulaatit voi olla monen rodun sekotuksia,
useamman sukupolven takaa,Hei musta on kuva profiilissa voit itse päätellä, ei tarvi arvailla.
Mulatti EI VOI olla monen rodun sekoitus. Tarkistappa tietosi :) Ainoastaan mustan ja valkoisen. Mustan ja intiaanin sekoitus on zambo. Valkoisen ja intiaanin sekoitus on mestizo.
Laitappa kuva itsestäsi niin voimme keskustella ensin sinun taustastasi.- näin-on-asia-
Paloma.se.co kirjoitti:
Hei musta on kuva profiilissa voit itse päätellä, ei tarvi arvailla.
Mulatti EI VOI olla monen rodun sekoitus. Tarkistappa tietosi :) Ainoastaan mustan ja valkoisen. Mustan ja intiaanin sekoitus on zambo. Valkoisen ja intiaanin sekoitus on mestizo.
Laitappa kuva itsestäsi niin voimme keskustella ensin sinun taustastasi.TUO kuva sinun voi olla vaikka kuva naapurin naisesta,
se ei todista sinusta yhtää mitään,
petoksia tehdään näilläki foorumeilla, kuten tiedät,
sun vakuuttelusi ei mene täydestä,
voithan olla jopa mustalainen, niillä on vaale iho mutta tumma tukka, heh
ihmeesti vaan puolustelet rumia mulaatti missejä,
missin pitää olla suomalinen jos aikoo edustaa suome ulkomailla,
mulatit ei kelpaa, näin-on-asia- kirjoitti:
TUO kuva sinun voi olla vaikka kuva naapurin naisesta,
se ei todista sinusta yhtää mitään,
petoksia tehdään näilläki foorumeilla, kuten tiedät,
sun vakuuttelusi ei mene täydestä,
voithan olla jopa mustalainen, niillä on vaale iho mutta tumma tukka, heh
ihmeesti vaan puolustelet rumia mulaatti missejä,
missin pitää olla suomalinen jos aikoo edustaa suome ulkomailla,
mulatit ei kelpaa,"TUO kuva sinun voi olla vaikka kuva naapurin naisesta,
se ei todista sinusta yhtää mitään, "
Voisihan se tietysti olla. Mutta miksi laittaisin jonkun toisen kuvan omaan profiiliini? Mitä hyötyä siitä olisi minulle itselleni? Minkälaista petosta voisin suunnitella laittamalla naapurin tädin kuvan omaan profiiliini? Kerros sinä minulle koska minulla ei riitä siihen "mielikuvitusta".- huijarit-tunetaan-
Paloma.se.co kirjoitti:
"TUO kuva sinun voi olla vaikka kuva naapurin naisesta,
se ei todista sinusta yhtää mitään, "
Voisihan se tietysti olla. Mutta miksi laittaisin jonkun toisen kuvan omaan profiiliini? Mitä hyötyä siitä olisi minulle itselleni? Minkälaista petosta voisin suunnitella laittamalla naapurin tädin kuvan omaan profiiliini? Kerros sinä minulle koska minulla ei riitä siihen "mielikuvitusta".HAH, eipä olis ensimmäinen kerta ku " naapurin kuvan " pistää profiiliin,
voisi laittaa jopa jokun kaunottaren kuvan jos haluaisi,
niitä on nähty,
huijaus on tätä päivää,
älä näyttele viatonta,
oli kuva kenen tahansa sua ei usko kukaan, huijarit-tunetaan- kirjoitti:
HAH, eipä olis ensimmäinen kerta ku " naapurin kuvan " pistää profiiliin,
voisi laittaa jopa jokun kaunottaren kuvan jos haluaisi,
niitä on nähty,
huijaus on tätä päivää,
älä näyttele viatonta,
oli kuva kenen tahansa sua ei usko kukaan,:)
paitsi ne jotka ovat (tai ovat olleet)kavereitani muualla somessa ja nähneet samat kuvat aikaisemmin.- sinut-on-tunnistettu-
Paloma.se.co kirjoitti:
:)
paitsi ne jotka ovat (tai ovat olleet)kavereitani muualla somessa ja nähneet samat kuvat aikaisemmin.hah olet huijari,
olet huijannu niitäki, heh,
juu,
meikään ei mene sun kuvasi täydestä,
olet ilmeisesti ruskeaihoinen somali, tai sitten mulatti,
et kehtaa panna oikeaa kuvaasi
-
nooooh se olkoon sun oikeutesi,
-
mutta jos mä olisin nekru tai mulaatti mä kyllä pistäsin oman kuvan komeesti esille,
en häpeäisi yhtää,
koska se ei olisi mun oma syyni, se olisi mun vanhempien syy,
miksi hävetä luojan käsityötä, hah,
eri asia on jos missiksi valitaan suomen edustaja,
niin silloin pitää missin olla myös oikea suomalaista rotua edustava henkilö,
- Lopetetaan-missikisat
Suomi oli eka eurooppalainen maa, joka antoi äänioikeuden naisille,
eikä koko maailmassakaan ollut kuin pari maata sen sitä ennen antaneita.
Tässä voisimme myöskin olla arvojohtajia, suunnannäyttäjiä! Entäs nää kaksi viime vuoden Miss Universum finaalista? Olisiko kumpikaan heistä kelvannut Miss Suomeksi?
http://i.caras.com.mx/dam/el-espia/15/12/26/miss_universo_y_miss_colombia1200.jpg/jcr:content/renditions/cq5dam.web.1280.1280.jpeg- ent.siivoojaparka
Vieläkin: Jos ei kauniimpia olisi tyrkyllä, niin tottakai olisi kelvannut.
- mulatitONrumaakiRumempia
Paloma.se.co
Miss Ryyti oli yhtä ruma mulaatti kuin tämä uusiki,
Ryyti ei päässy edes semifinaliin,
puotsi ensimäisessä katselmuksessa ulos universumkisoiisa, hei kärkeen,
sielläki vajaaksi rumaksi sekarotuiseksi mulaatiksi huomattiin,
-
-
eihän sekarotuisia koriakaan kelpuuteta koiranäyttelyyn,
eikä niillä ole mitään arvoa,
ainoastaan jos joku tavallinen talaaja haluaa sekarotusen koiran lemiksi
niin ilmatteeksi saa,
omistaja on mielissään jos jolleki kelpaa ettei tarvi tappaa,
-
on aivan käsittämätöntä MIKSI suomessa on jo useampia MULATTEJA valittu suomen missiksi,
terve järki puuttuu suomen tuomaristolta,
taitavat olla kaikki kallellaan jotenki sekarotusiin, omituista sakkia,,, mulatitONrumaakiRumempia kirjoitti:
Paloma.se.co
-
-
niin ilmatteeksi saa,
-
on aivan käsittämätöntä MIKSI suomessa on jo useampia MULATTEJA valittu suomen missiksi,
taitavat olla kaikki kallellaan jotenki sekarotusiin, omituista sakkia,,,http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/700/1305945901800?ts=93
Onko tää Ryyti se sama kaunotar josta puhut?
Mistä kohtaa se on mulatti?- ent.siivoojaparka
mulatitONrumaakiRumempia kirjoitti:
Paloma.se.co
-
-
niin ilmatteeksi saa,
-
taitavat olla kaikki kallellaan jotenki sekarotusiin, omituista sakkia,,,"...eihän sekarotuisia koriakaan kelpuuteta koiranäyttelyyn..."""
Eikös sekarotuisille koirille järjestetä omia näyttelyitä?
Joskus jostain kuullut. - Korppis1
Nyt kun tästä keskustelusta on tullut Suomi Ruotsi kamppailu niin sovittaneen, että kauneus on katsojan silmissä.
Salatut Elämät sarjassa näyttelee saman näköisiä tyttöjä kuin Paloman liittämässä Miss Universum finaalikuvassa. ; ) - pleasee
Korppis1 kirjoitti:
Nyt kun tästä keskustelusta on tullut Suomi Ruotsi kamppailu niin sovittaneen, että kauneus on katsojan silmissä.
Salatut Elämät sarjassa näyttelee saman näköisiä tyttöjä kuin Paloman liittämässä Miss Universum finaalikuvassa. ; )Ruotsin missejä kanssa näytille meille maalaistolloille.
- mulaatit-ei-missiksi
Paloma.se.co kirjoitti:
http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/700/1305945901800?ts=93
Onko tää Ryyti se sama kaunotar josta puhut?
Mistä kohtaa se on mulatti?- paloma, pistähän silmälasit päähäsi ja katso tarkempaan,
-
Miss Ryyti on luonnostaan tummatukkanen, vain värjättynä voi esiintyä vaaleatukkaisena,
joten katsoppa tarkempaan, tukka, silmät, ihonväri kertoo selvästi sakarotuisesta mulaatista,
tunnen yhden Ryyti nimisen, hän on suomalainen vaalee nainen,
hän ilmeisesti on käyny arabimailla sekaantumassa muslimiin
ja tulokseksi on saanu sekarotuisen suhteellisen sievän tyttölapsen,
josta tuli miss suomi viimmevuonna,
mutta kun maailmalla on alettu katsomaan rodun puhtauttaki,
nyt ei kelpaa enää sekarotuset missiksi maailmalla,
huomaa,
tämä kiinalisen näkönen uusi missi ei muistuta miltään osin suomalaista naiskauneutta,
hän ei voi edustaa suomea ulkomailla ei ikinä,,, - mimmimum-..mi
mulaatit-ei-missiksi kirjoitti:
- paloma, pistähän silmälasit päähäsi ja katso tarkempaan,
-
Miss Ryyti on luonnostaan tummatukkanen, vain värjättynä voi esiintyä vaaleatukkaisena,
joten katsoppa tarkempaan, tukka, silmät, ihonväri kertoo selvästi sakarotuisesta mulaatista,
tunnen yhden Ryyti nimisen, hän on suomalainen vaalee nainen,
hän ilmeisesti on käyny arabimailla sekaantumassa muslimiin
ja tulokseksi on saanu sekarotuisen suhteellisen sievän tyttölapsen,
josta tuli miss suomi viimmevuonna,
mutta kun maailmalla on alettu katsomaan rodun puhtauttaki,
nyt ei kelpaa enää sekarotuset missiksi maailmalla,
huomaa,
tämä kiinalisen näkönen uusi missi ei muistuta miltään osin suomalaista naiskauneutta,
hän ei voi edustaa suomea ulkomailla ei ikinä,,,Korjaisin vähän tietämystäsi Missi Ryytin isästä....hän on kyllä aivan suomalainen...sukunsa on tullut jostain Ukrainan takaa.....lehdestä olen näin lukenut....luultavasti pitää paikkansa.
- nätti-mut-ei-loisto-
mimmimum-..mi kirjoitti:
Korjaisin vähän tietämystäsi Missi Ryytin isästä....hän on kyllä aivan suomalainen...sukunsa on tullut jostain Ukrainan takaa.....lehdestä olen näin lukenut....luultavasti pitää paikkansa.
ei ole loisto-kaunotar, tavallinen mulaatti , pikku- nätti,
-
NO joka tapauksessa muslimi kuitenki,
ilmankos Ryyti näyttää muslimilta,
enemmän ulkomaalaiselta kuin suomalaiselta,
siis Ryyti on sekarotuinen, - mimmimum-..mi
nätti-mut-ei-loisto- kirjoitti:
ei ole loisto-kaunotar, tavallinen mulaatti , pikku- nätti,
-
NO joka tapauksessa muslimi kuitenki,
ilmankos Ryyti näyttää muslimilta,
enemmän ulkomaalaiselta kuin suomalaiselta,
siis Ryyti on sekarotuinen,anteeksi ..piti sanoa että Uralin takaa....siis sukunsa lähtöisin.
Yritä nyt ryhdistäytyä, siivooja. Vitsisi tulevat päivä päivältä heikommiksi.
- ent.siivoojaparka
Ei kai täällä kahta "humoristia" tarvita.
- pelkkiä.nalkuttajia
Kumpikaan teistä ei ole humoristi.
- ent.siivoojaparka
pelkkiä.nalkuttajia kirjoitti:
Kumpikaan teistä ei ole humoristi.
No sitähän minä justiinsa tarkoitin, että kun sinä jo olet täällä, niin ei tänne toista "hunoristia" tarvita.
- niinkuaina
ent.siivoojaparka kirjoitti:
No sitähän minä justiinsa tarkoitin, että kun sinä jo olet täällä, niin ei tänne toista "hunoristia" tarvita.
Sait viimeisen sanan sitähän halusit.
- ent.siivoojaparka
niinkuaina kirjoitti:
Sait viimeisen sanan sitähän halusit.
Luoja hyvästi varjelkoon sen olevan viimeinen sanani vaikka läheltä piti.
Meinasi päässä ratketa, kun huomasin, että Ruotsi ei näytä telkkarissa tämän illan Suomi-Kanada matsia. Muita höpömatseja kyllä näytetään, niinkuin Ryssät-Ruotsi, minkä tietää jo etukäteen miten se menee (8-1 ryssille toivottavasti).
Muut Suomenkin (eikä vain Ruotsin) matsit on tähän asti näytetty ... Mikä niitä nyt alkoi kakittamaan? Joko ne alkaa kyllästymään Maammelauluun?
@pelkkänalkuttaja:
minä taas uskon että siivooja on hyvinkin humoristinen, omasta mielestään. Nauraa omille vitseilleen mutta kun se ei laita hymiöitä niin me muut ei osata nauraa.
Sillä on melkein yhtä hyvä taiming kuin Petra Medellä.
Nim. pelkkän.nalkuttajan huumorintajusta ei ole mitään näyttöä. Paitsi että valitsemansa itseironinen nimimerkki on varmaan joku osoitus siitä että huumorintajua löytyy, mutta siitä ei riitä muille kuin ....nalkutusta ja arvosteluja.- laita.lasit
Nimimerkki on "pelkkiä.nalkuttajia"..
- laita.lasit
Paloma.se.co kirjoitti:
Luin oikein :)
Tuskin edelliseen vastaukseesi.
laita.lasit kirjoitti:
Tuskin edelliseen vastaukseesi.
@laitalasit: kuka sinä olet? Oletko se edellinen nalkuttaja? Jos olet, niin voin vain kertoa että et tainnut huomata että käänsin pilkan omaan nilkkaasi. Koska antimesi tälle palstalle taitaa ollakin vain pelkkä nalkuttaminen. Kirjoitas oikein mehevä aloitus ja sitten voit tulla arvostelemaan muita ja muiden huumorintajua.
- ruma-on-vaikka-voissa
paistais
--
Sekarotunen on jokatapauksessa ruma,
usein, enimmäkseen niillä iho on kirjava,
likasen näkönen vaikka kuinka meikkais,Tiedän että provoilet koska ei edes pikkulapsi voisi kirjoittaa noin yksinkertaisesti, mutta mulla nyt sattuu olemaan tyhjää aikaa niin ole hyvä ;)
- viimeiset-olmit
"Sekarotunen on jokatapauksessa ruma",
Ei ole. Lue tarkkaan Raamattusi. Pakko sinunkin on tottua näihin tummaihoisiin, sillä maailma muuttuu niin, että tämä valkoinen rotu kuolee sukupuuttoon ja on vain ihanan rusketuksen saaneita ihmisiä.
Tänään tulee sopivasti TV1-klo 13,35 "Maailman kaunein tyttö", jossa voit nauttia Armi Kuuselan kauneudesta. Kyllä hän on kaunis, sitä ei voi kieltää ja on edelleenkin.
- talttataltta
Täällä ne entiset koulukiusaajat kirjoittelevat suu vaahdossa. silmät rähmää tihkuen ja sapen myllertäessä mahassa. Voi kuuskymppisiä `kaunottaria´, joilla on vara moittia nuoren, kauniin naisen ulkonäköä
- niioikein
Palstan juoruakat vauhdissa ;)))))))))
- onon___-
kuusikympiset vanhemmat, niillä on vaaleat kauniit tytöt
En ole nähnyt kisoja kuvissa samanlaisia luurankoja kaikki, herää kysymys mistä on kysymys. Valkeatukkaisia valkeaihoisia on monissa kansallisuuksissa.
Niinkuin laulussa---mahtava peräsin ja pulleat purjeet...... .Teille naisille kaikille.........
https://www.youtube.com/watch?v=06u5Ta4OuxI.
Med vänlig hälsning.
- outoavalintaa
Hyvä muotoisia tyttöjä näyttivät olevan vartaloiltaan.Yhtään kasvoiltaan ahaa elämystä ei noista löytynyt.Suomessa on kauniimpia,mutta eivät arvosta enää missikisoja.Kaakattava kanalauma nykyään.Sorry vaan,mutta ei tule näköjään enää entisaikojen ihania missiaikoja,Armi Kuusela,Ester Toivanen,Satu Östring ja Marita Lindahl ja jokunen muu.Missään nimessä kaunein ei voittanut tänä armon vuonna 2016.Mikä' lienee tämän voittajan lahja kun voitti????
- raha-ratkaisee-
Isän mijoonat vaikutti,
voi olla että ameriikan tuomaristollekki ku lähetetään
muutaman mijoonan jokaiselle omaan taskuun,
niin eiköhän tämä omituinen kaunotar voita neki kilpailut,
rahalla on suuri vaikutus,
silmissä alkaa säteillä rupikonnaki kauniisti,
rumastaki saadaan kaunis rahan voimalla kauniilta,
- rahalla-voi-ostaa-kaiken
Nämä ei ollu mitkää missi kisat nämä oli rahapussi kisat,
kenellä suuri ja paksuin rahapussi,
jos tämä missi ottaa universumkisaan paksun lomakon miljoonia täynnä, voittaa varmasti.- itkua
voi voi voi
- sitäsaamitätilaa___
hei rahapussi kato et tytäreni menisi naimisiin neegerin kaa he
- taiteilija____
katsoin kuvat ja se olisi numero 2 tosi nätti
Tuomarit teki väärän päätöksen, miksi, voi vaan arvella. Eihän se ole missin moka. Nyt on tyrkyllä liikaa rotuja, kansa on ähkyssä ja se ei ole kansan vika. Suosittelen Obamaa seuraavaksi presidentiksi, hän vapautuu sopivasti. Minä äänestäisin Obamaa, edustava rouva ja lapset :-)
- komein-rahapussi-voitti
Kaunein ei voittanu,
eikä ollu k edes aunis tämä voittaja,
mutta jos sen isällä on komee paksu lompakko,
mijoonia pullollaan,
voi olla että lompakko voitti, - vaaleanilkeys
vaalean mutsi avautuu
- vaaleanilkeys
sun lompakko ei auttanut
- Tarkenna.tietosi
Ketä tuomaria syytätä korruptiosta, vai kaikkiako? Kuka päättää viimekädessä voittajan?
Millaisesta raharikkaasta perheestä voittaja on peräisin, vai onko takana joku suomalais-kiinalainen salajuoni?
Jos syytös kohdistuu johonkin tunnistettavaan henkilöön, oletko valmis kunnianloukkaussyytteeseen? - kaunotarihnaa
Voittaja 2016 ------- I H A N A A
- Makriina.ek
Ruma-on-vaikka-voissa-paistais
jokainen pahansuopa, rasistinen ja negatiivinen ikäihminen, joka on elämäänsä niin kyllästynyt, ettei voi löytää enää mistään asiasta hyvää.
Kaikki on huonosti, missit rumia, muilla on rahaa miljoonittain, niin että rumastakin saa rahalla kauniin, loukkaavat sanatkin saa sanoa, kun se kuuluvat suomen kieleen. Kaikki suomalainen on OK, muun maailman höpötykset ovat halveksittavia ja torjuttavia.
Miten mahtaa maailman käydä, kun suomalaisia ei ole kuin viitisen miljoonaa, ja maailma täyttyy ulkomaalaisista. Heitä on jo 7 miljardia jollei enemmän.
Rahaa maailmalla tuntuu kuitenkin olevan, joten ehkä on ihan hyvä, että sitä syydetään Suomessakin korruptiona kaikille niille tahoille, jotka eivät tee happaman ja omahyväisen vanhuksen mielen mukaisia päätöksiä. Paranee talous kertaheitolla, sillä kaikkihan täällä on pielessä, ja lisää huonoja ja naurettavia päätöksiä tehdään rahan voimalla joka päivä.
Ja se oikeuttaa kyllä naisten halveksimiseen, sillä kaikki alkoi Eevasta, jokainen sen tietää. Minusta tää tällainen ilmiselvä trollaus on kuin avunhuuto: vastatkaa mulle jotain kun olen niin yksin ja voin niin huonosti ja kukaan ei välitä.
Ei ihme että lääkärit jakavat mielellään citalopraminia ikääntyville vanhuksille.
/mvh Paloma joka käy aina ottamassa naapurin rouvasta kuvia ja sitten photoshoppaa ne kukkatorille lounaisessa Kolumbiassa ja sitten laittaa ne profiiliinsa ja väittää että se on hän itse vaikka tosiasiassa onkin kirjava shakkiruudullinen somali tai pilkullinen mulatti kas kun ei vihreä marsilainen :)- turha-näytellä-muuta
Paloma on mulaatti vaikka voissa paistettaisiin, ei muutu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855