Hakusessa koirarotu

Rotuhukassa

Hei. olen 14-vuotias tyttö ja minulle olisi hakusessa pieni koirarotu, rodun tulisi olla helposti motivoitava ja esim. agilitya olisi mietteissä vain omaksi iloksi ei mitenkään kilpailuihin tms, rodun täytyisi tulla toimeen vieraiden koirien kanssa, ei myöskään kovin herkkähaukkuinen toki voi silloin tällöin haukahdella, lyhtykarvaisuus olisi plussaa, koira tulisi mukaan mökille jossa saisi juoksennella metsässä, kotona koira olisi yleensä yksin koulupäivät riippuu onko äitini töissä, meillä on entuudestaan kissoja ja asumme omakotitalossa jossa on iso piha jossa koira voisi temmeltää sekä sukulaisillamme on koiria joitten kanssa koira voisi leikkiä eli rodun tulisi olla suhtrohkea uusille asioille. Koiran tulisi myös olla seurallinen ja energinen mutta joka ei tarvitse älyttömiä lenkkejä ollakseen tyytyväinen vaan jolle riitää päivässä parin tunnin lenkit ja päälle leikkimiset, kouluttaminen jne.

Olisi kiva jos vastailisitte ja myös laittaisitte hyviä kasvattajia tänne :)

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota pystykorva se kotimainen

• Karjalankarhukoira

Itselläni tulee ensimmäisenä mieleen keskikokoinen villakoira ja shetlanninlammaskoira..

• Etälamautin

Sheltti kuulostaa hyvältä mutta jos ei tuommonen turkki miellytä niin ehkei kumminkaan ja villakoira on toinen joka kuulostaa hyvältä, on mukava kotikoira, mutta energiaa ja intoa riittää harrastukseen, ei kumminkaan tarvitse sellaista hirveetä touhuamista niinkuin jotkut työkoirat vaikkapa. Villakoirat on myös hiljasia ja sopeutuvaisia ja kulkee mukana missä vain. Muistaakseeni noilla vaan turkki vaatii silloin tällöin puunaamista koska noilla turkki kasvaa koko ajan eikä irtoa samanlailla kuin muilla roduilla.

• asdasdasddd

Villakoira, löytyy joka koossa. Todella helppo motivoida ja tunnetaan ''sirkuskoirana'', eli oppii hyvin ja on ketterä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7246
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      55
      3533
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3052
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2226
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      44