Minne autokouluun kannattaa mennä, onko kenelläkään mitään huonoo tai hyvii kokemuksii??
Pitäisi ottaa jo se kortti ku niin kauan jo luuhattu sen kans. mutta valintoja on minne mennä!
Autokoulut
51
9420
Vastaukset
- jukkis797
se o ihn hyvä paikka, simo on paras ope ainaki mun mielest
- Habbalan
En mee sinne,siellähän niillä opeilla silmät harottaa! Ajetaan ojaan pian!
- Rita
Habbalan kirjoitti:
En mee sinne,siellähän niillä opeilla silmät harottaa! Ajetaan ojaan pian!
Auto-Haron autokoulu on Kokkolan ensimmäinen ja vanhin. Silloin ku se perustettiin 40-luvulla niin mukana oli mm. linja-auto konserni Haldin&Rose joten tästä se lyhenne tulee HARO. Mukana oli myös muita merkittäviä henkilöitä. Terv. Rita Harolta
- Anonyymi
simos vanha koulukiusaaja , ei missään nimessä , naisten kähmijä!
- Hannes
JP-Liikennekoulu Asialliset opet, halpahinta joustava toiminta.Suosittelen.
- Amazon Tuuning
Mene sellaiseen missä on nuori opettaja,hyvä hermoisia ne on kaikki!Tai hanki opetuslupa!
Mikäs toi on tuossa Tehtaankadulla,kokeile sitä!! - make 83_sd
no joo, ohan siel harolla iha söpö se sihteeri, joo ja nyt oli kyl kyse siit kortista, mee sinne happy driversille siel o asiallista porukkaa!
- -J -
Rami on ehdottomasti paras, mukavin ja fiksuin opettaja, jonka tiedän. Voin kehua omasta kokemuksestani, sekä muutkin ovat sitä mieltä!!
Suosittelen lämpimästi!!!- Irina
Mikäs se Lasse on? Onko se entisiä rallimiehiä?
Kukas se Simo on? Onko se se Simo säätö-kaasu? - jenni:S:84
Irina kirjoitti:
Kukas se Simo on? Onko se se Simo säätö-kaasu?Mä voin sanoa et lasse ei kyl mikään entinen rallikuski ole eikä simokaan mikään säätö kaasu!
Terv. Auto-Haron Sihteeri - Kyl tietoa on ...
** Mee likka ramille opit ajaan hymyssä suin ** Jos ei pidä paikkaansa saat manit bois
- Anonyymi
Irina kirjoitti:
Kukas se Simo on? Onko se se Simo säätö-kaasu?hanki opetuslupa , se on parasta opetusta , eikä opettajat lähentele.
- Driver
Happy Drivers on paras paikka! kannattaa mennä sinne.. hyvät opettajat ja joustavaa henkilökuntaa muutenkin.
- Bensaa suonissa
Kupila on paras ope! Se ei hermostu ikinä!Hyvä,maltillinen ,asiantunteva,kohtelias,opettaja.Ja on sillä ajokokemusta paljon!Suosittelemme me!
- amh
Itse ajoin korttini happy driversissa, ja oli kyllä tosi hyvä paikka. ajo-opettaja tosi mukava eikä mikään tiukkapipo. Suosittelen!!
- hakunti
vai ei tiukkapipo?! Saitko ajaa jalkakäytävillä!
Nää häppy kuskit voisi ensin harjoitella ihan ajamista jossain maakunnan kyläteillä,vasta sitten voisivat tulla keskustaan! Tien tukkoja ei tarvita!
- hyvä opettaja
Kupila on cool ! Sinne siis!
- Kokemusta
SE Drivers Kupilan Erkki täysin hermoja vailla oleva erittäin hyvä opettaja. On tainnut ajaa ralliakin joskus.
- jäärata
On tärkeää,että opettaja on ammattinsa tunteva!
Ja sitten se hinta! Hintaa kannattaa kilpailuttaa,yksi sanoo sitä,toinen tätä! Voi olla jopa 300€ heittoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!- caro
Kokkolassa ei pitäisi olla kovin isoja hinta eroja, max 100,- jos hintahaarukka on jo 300,- silloin on jo jossakin vikaa.. siis siellä kaikista edullisimmassa. Tässä pätee siis se että halvin ei ole paras. Itselläni on kokemusta sieltä tiskin toiselta puolen joten tiedän kyllä mistä kirjoitan.
- kukaan että
onko Kokkolassa vielä autokoulun opettajana joku Siponen-niminen mieshenkilö? Tai nimi voi olla jotain sinnepäin. Asui ainakin joskus Kälviällä. Siinä on maailman huonoin autokoulun ope. Mulla oli aikanaan ajotunti ja tää Siponen oli ajattamassa ja kun ajeltiin Mesilässä päin niin vastaan tuli joku sen kaveri ja äijä käski pysäyttään ja tein kuten se käski. Niinpä tää kusipää-Siponen meni jutteleen kaverinsa kanssa ja siinähän vierähti komeesti aikaa parikymmentä minuuttia meikäläisen ajotunnista eikä ukko pyytäny anteeks tai tehny mitään muutakaan asian hyväksi. Nuoria ajo-oppilaita se näköjään käsitteli miten lystäs ja muutenkin se luuli olevansa joku saatanan huumorimies vaikka sen jutuille ei kukaan koskaan edes nauranu. Tästä on jo tosiaan vuosia aikaa mutta muistanpa hyvin tuon tilanteen. Tunteeko tai tietääkö tätä äijää kukaan? Tais olla Auto-Harolla vai oiskohan ollu Suomelan koulussa silloin aikanaan. Toivottavasti äijä on jo manalassa tai ainakin helvetissä itse pirun kuulusteltavana.
- Rita
Joo tiedän tapauksen sen nimi on Siposen Jussi ja on tällä hetkellä Ruukissa, pitää siellä omaa autokoulua. Toimi silloin aikana Liikennekoulu Suomelalla. Terveisiin Rita Mäkinen Auto-Harolta
- kuin
Rita kirjoitti:
Joo tiedän tapauksen sen nimi on Siposen Jussi ja on tällä hetkellä Ruukissa, pitää siellä omaa autokoulua. Toimi silloin aikana Liikennekoulu Suomelalla. Terveisiin Rita Mäkinen Auto-Harolta
apteekin hyllyltä =) Kiitos! Onko sulla muuten vastaavia kokemuksia tai ootko kuullu muita negatiivisia juttuja kyseisestä Siposen Jussista? Mulle jäi autokouluaikoinani sellainen kuva ettei siitä ukosta pitänyt kukaan siellä Suomelalla...ei oppilaat eikä sen kollegat.
- Rita
kuin kirjoitti:
apteekin hyllyltä =) Kiitos! Onko sulla muuten vastaavia kokemuksia tai ootko kuullu muita negatiivisia juttuja kyseisestä Siposen Jussista? Mulle jäi autokouluaikoinani sellainen kuva ettei siitä ukosta pitänyt kukaan siellä Suomelalla...ei oppilaat eikä sen kollegat.
Olenhan tietysti saanut kuulla hänestä paljonkin erilaisia juttuja, en halua niitä näin julkisesti kommentoida. Sen voin kertoa että mistä tunnen tapauksen on että vaarini perusti sekä isäni omisti aikoinaan Suomelan Liikennekoulun, vuonna noin jotain -89 paikkeilla se myytiin ulkopuolisille. Näin tunnen lähes jokaisen opettajan tällä alueella.
Vastaan kyllä mielelläni kaikkien kysymyksiin autokoulu alaan liittyen.
Terveisiin Rita - herra67
Rita kirjoitti:
Olenhan tietysti saanut kuulla hänestä paljonkin erilaisia juttuja, en halua niitä näin julkisesti kommentoida. Sen voin kertoa että mistä tunnen tapauksen on että vaarini perusti sekä isäni omisti aikoinaan Suomelan Liikennekoulun, vuonna noin jotain -89 paikkeilla se myytiin ulkopuolisille. Näin tunnen lähes jokaisen opettajan tällä alueella.
Vastaan kyllä mielelläni kaikkien kysymyksiin autokoulu alaan liittyen.
Terveisiin RitaEn silleen Ritaa autokoulunopettajana tunne enkä hirveesti muutenkaan, mutta Rita on kyllä kokkolan energisimpiä naisia. Kiva kattoo kun ihmisessä on virtaa =)
Hyvä jatkoa vaan Ritalle - Rita
herra67 kirjoitti:
En silleen Ritaa autokoulunopettajana tunne enkä hirveesti muutenkaan, mutta Rita on kyllä kokkolan energisimpiä naisia. Kiva kattoo kun ihmisessä on virtaa =)
Hyvä jatkoa vaan RitalleKorjaan hieman asiaa ja kerron lisää itsestäni.
Siis olen tällä hetkellä 30 vuotias ja olen pääosakkaana Auto-Haron autokoululla, tehtäviini kuuluu toimistotyöt ja moottoripyöräteoriat. Mukana olen ollut pikkutyttösestä lähtien, hieman on ollut pakko kun on perheyritys taustalla. Olen ollut myös muittenkin autokoulujen palveluksessa, mikäli joku jostain tuntee ja ihmettelee.
Koska olen ollut äitiyslomalla jo hetken aikaa eipä minua ole paljoa näkynyt, mutta eiköhän ole aika tehdä comeback. Opettajan urani on ehkä mahdollinen tulevaisuudessa. Se nähdään lähivuosina.... Joten en ole vielä liikenneopettaja. - Osku L
Tämä Siponen oli ihan sikaukko juovuksissa.Heitettiin se kerran ulos Vaakunasta,kun ei osanut olla ihmisiksi.Tais Pera vetää lättynkin sitä!
- Rita
Heippa!
Totta on että on monta autokoulua mistä valikoida joten tässäpä sulle muutama vinkki miten voit valikoida itsellesi sopivan:
asiallinen, joustavat ehdot maksuissa sekä tuntisuunnitelmassa, kavereilta saama hyvä palaute, normaalitasoinen hinta, jatko koulutusmahdollisuus y.m.
Näin tiedät saavasi hyvän palvelun sekä hyvän opetuksen. Auto-Harolla päivystetään paikanpäällä ma - to 15-17 mutta muina aikoina voi aina ottaa yhteyttä puhelimella myös iltaisin ja viikonloppuisin. Myös sähköpostiin voi jättää viestejä.
Terv. Rita Mäkinen / Oy Auto-Haro Ab
P.S. on mukava lukea täällä teidän palautetta joten tomitetaan terveiset perille!!- Jenni:S:84
Olihan se pakko arvata että rita menee oitis tänne, onhan se hyvää mainontaa ja muutenki saa lukee muiden mielipiteitä, kiitos myös sulle joka kehuit :)
Terv. Jenni / Auto-Haro
Ps. Saa muhunki ottaa yhteyttä jos jotain kysyttävää. - hullukuski
Nyt kun täällä näyttäs olevan autokouluihmisiä niin kysymys:
Mitä siihen kakkosvaiheeseen sisältyy tai siis mitä siinä pitää tehdä? ja paljon maksaa suunnilleen?
Itse olen parisen vuotta sitten kortin ajanut ja alkaa tuo voimassaoloaika lähentyä loppuaan väliaikasesta kortista, mutta kun ei oikeen enää muista mitä siellä autokoulussa kakkosvaiheesta sanottiin...
Voiko sen käydä muualla kun siinä autokoulussa, mistä kortin sai? - Jenni:S:84
hullukuski kirjoitti:
Nyt kun täällä näyttäs olevan autokouluihmisiä niin kysymys:
Mitä siihen kakkosvaiheeseen sisältyy tai siis mitä siinä pitää tehdä? ja paljon maksaa suunnilleen?
Itse olen parisen vuotta sitten kortin ajanut ja alkaa tuo voimassaoloaika lähentyä loppuaan väliaikasesta kortista, mutta kun ei oikeen enää muista mitä siellä autokoulussa kakkosvaiheesta sanottiin...
Voiko sen käydä muualla kun siinä autokoulussa, mistä kortin sai?Moi, II-vaiheen voi suorittaa ihan mis koulus vaan, se vain että pimeä ajo pitää olla kunnossa ja sen jälkeen voit ilmottautua II vaiheen kurssille. Sinun täytyy ajaa ensin arvioivan ajon autokoulun kanssa ja tehdä tietokoneella analyysi testin. Kemora päivänä pitää olla oma auto ja se kestää yleensä noin aamu 8 siihen puol 4 , mutta aikoja voi olla monia riippuen päivästä ja autokoulusta.
Kemoralle pitää olla 60 euroa mukana ja II vaiheen autokoulun maksu on vaihteleva kouluilla. Mutta noin 200 euroa kuitenkin. - Rita
Jenni:S:84 kirjoitti:
Moi, II-vaiheen voi suorittaa ihan mis koulus vaan, se vain että pimeä ajo pitää olla kunnossa ja sen jälkeen voit ilmottautua II vaiheen kurssille. Sinun täytyy ajaa ensin arvioivan ajon autokoulun kanssa ja tehdä tietokoneella analyysi testin. Kemora päivänä pitää olla oma auto ja se kestää yleensä noin aamu 8 siihen puol 4 , mutta aikoja voi olla monia riippuen päivästä ja autokoulusta.
Kemoralle pitää olla 60 euroa mukana ja II vaiheen autokoulun maksu on vaihteleva kouluilla. Mutta noin 200 euroa kuitenkin.Pieni tarkennus II-sta,
ensin suoritetaan interaktiivinen testi ja arvioiva ajo (harolla sis. lisäksi ecodriving)
Kemora päivään sisältyy 3 tunnin opetus kemoralla sekä 3 tuntia teoriaa. Matkoihin menee Kokkolasta Kemoralle noin tunti per suunta sen takia on aika pitkä päivä. - Soldat Karl
Rita kirjoitti:
Pieni tarkennus II-sta,
ensin suoritetaan interaktiivinen testi ja arvioiva ajo (harolla sis. lisäksi ecodriving)
Kemora päivään sisältyy 3 tunnin opetus kemoralla sekä 3 tuntia teoriaa. Matkoihin menee Kokkolasta Kemoralle noin tunti per suunta sen takia on aika pitkä päivä.Miksi se Suomelan Lasse aikoinaan lähti YK joukkoihin? Eikös se ole jo eläkkeellä?
- Tages
Tässä laatua!
RÖNN LIIKENNEKOULU! Laatu ja ympäristösertifikaatti! Huippu osaamista.
Teräksentie Vaasa ! - Rita
Soldat Karl kirjoitti:
Miksi se Suomelan Lasse aikoinaan lähti YK joukkoihin? Eikös se ole jo eläkkeellä?
En tiedä miksi lähti, oli siellä ymmärtääkseni myös liikennekouluttajana. Ei se ihan vielä ole eläkkeellä, senkin eläkeaika lähestyy kyllä. Tällä hetkellä on ulkomailla lomailemassa, mutta kysytään syytä yk-hommiin kun palaa maisemiin kuun vaihteessa. Lasse opettaa tällä hetkellä Auto-Haron koulussa sekä Kruunupyyssä Classicilla. T. Rita
- sonya
kyl ramin autokoulus saa kaikista parasta opetusta kokkolas =)molemmat sekä janne ja rami molemmat on tosi loistavia ja huumori pelaa ;)
- Lahnakoski
Kyllä Kupila on asiallinen ja korrekti opettaja!Kokemusta on.
- asiaa
Erkki Kupila, asiansa osaava opettaja.
- Maarika
Täällä olin ja oli hyvä! Nilsson Nils Autokoulu.
Vi pratar också svenska. Karleby!- Rita
Ja här finns också andra bilskolor i Karleby som betjänar på svenska. De är Auto-Haros bilskola och Classic som fungerar i Kronoby. De är ända skolor som finns möjlighet att ta teoriatimmar på svenska på grund av att här finns inte många lärare som kan tala svenska.
- Rita
Valintaperusteena kannatta valikoida autokoulu joka kuuluu suomen autokoululiittoon. Siellä on luokitellut normit joita täytyy noudattaa ja sieltä ne seuraavat jäsen koulujen toimintaa. Kyseiset autokoulut ovat varmasti hyviä. Lisätietoja liiton sivuilta: www.autokoululiitto.fi
- pate
niin tota kokkolassa on ollut yksi paras koulu ja se oli KOKKOLAN AUTOKOULU. harmi vaan että sitä ei ole enää. mutta onneksi on AUTOKOULU RAMI.
- likka
pate kirjoitti:
niin tota kokkolassa on ollut yksi paras koulu ja se oli KOKKOLAN AUTOKOULU. harmi vaan että sitä ei ole enää. mutta onneksi on AUTOKOULU RAMI.
kohta aijon mennä autokouluun:) jesh..
mutta minne autokouluun kannattaisi mennä? olen suunnitellut että menisin auto-harolle, olisko se hyvä paikka?
onko kokemuksia kokkolan autokouluista missä tehään eniten ryhmässä töitä, tai tehäänkö kaikki yksin??
- pate
kuka on teidän mielestä mukavin/paras opettaja ja toimiston työntekijä? ja missä koulussa..?
- markku06
opettaja on paras tuo sami aalto, Happy Drivers
mutta toimiston työntekijä on tuo jenni vai oliko jenny sieltä harolta ja mukavin opettaja on kyllä rami!
tää on mun mielipide ja sitä ei voi muuttaa! - ester ja las
markku06 kirjoitti:
mutta toimiston työntekijä on tuo jenni vai oliko jenny sieltä harolta ja mukavin opettaja on kyllä rami!
tää on mun mielipide ja sitä ei voi muuttaa!Nilsson on PARAS,,best!
- Rita
markku06 kirjoitti:
tää on mun mielipide ja sitä ei voi muuttaa!Joo Jennin löydät Haron toimistolta ja kohta myös Ritankin,
opettajia on Lasse, Simo, Aulis ja Lexa. - minä
Rita kirjoitti:
Joo Jennin löydät Haron toimistolta ja kohta myös Ritankin,
opettajia on Lasse, Simo, Aulis ja Lexa.Hei vaan. tiedättekö onko raffu niminen autokoulu kuvioissa mukana enää
- just just
minä kirjoitti:
Hei vaan. tiedättekö onko raffu niminen autokoulu kuvioissa mukana enää
eipä oo koskaan sellaista kouluu ollu nimeltään Raffu, mutta kyl sen emäntä omisti kokkolan autokoulun... mutta hengissä näyttää olevan sekin tyyppi vielä ...
- Anonyymi
Aikanaan Suomelan autokoulussa sanottiin, että pitää mennä yksityislääkärin vastaanotolle ajokorttitodistuksen saamiseksi. Opiskelin Kokkolassa, mutta kotikuntani Perhon treveyskeskukseen olisi päässyt heti. Maksoi lähes puolet opintolainastani.
ELI HUIJAREITA KOKO SAKKI. - Anonyymi
simox on vanha koulukiusaaja ja naistenkähmijä varokaa sitä, paksut silmälasit yms. opetuslupa parempi vaihtoehto. pakolliset tunnit CAP- koulussa ,ja halvimmat , ei kähmimistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049