Olen pari kertaa ostanut pelejä tuolta gamelife:stä ja pelit ovat tullut perille 2-5 arkipäivän aikana. Ostin pari viikkoa sitten sieltä pelin ja yhä odottelen sitä -.-...
Olen pari kertaa ottanut heihin yhteyttä ja kertovat kuinka toimitustakuu ei koskenut tätä tuotetta ja että lähetys kestää 2-6 arkipäivää. Kertoivat keskiviikkona että laittavat pelin torstaina postiin (Veivät siis klo: 16:00 jälkeen, koska peliä ei näkynyt perjantaiksi). Sähköpostiin ei tullut normaaliin tapaan lähetys vahvistusta kuten yleensä on tullut kun ovat laittaneet pelin postiin, sivuilla lukenut torstaista asti että peli on lähetetty eteenpäin.
Mitäs teen jos peliä ei näy maanantaiksi? Prismasta olisin saanut tämän saman tuotteen 10snt halvemmalla ja heti käyttöön (Huomasin tämän sattumoisin kun kävin prismassa tässä yksi päivä ja kiroilin sitä siinä sitten hetken).
Pelikauppa: Gamelife... Pettymys.
Herneetnenässä
1
297
Vastaukset 1
- mietekisin
Torstaina tais olla helatorstai jolloinka normiposti ei vissiin kulje. Kannattaa varmaan odottaa viel pari arkipäivää ja sitten vaikka laittaa sinne uudestaan viestiä, mahdollisesti perua koko tilaus ja ostaa prismasta se halvempi. Ainakin näin itse tekisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521010
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍110961Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust27910Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7804- 71693
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3644Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it186602- 72584
- 57583
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25577