Terve!
Kaipailetko uusia juttukavereita elämään? Jos vastaus on kyllä, niin hieno juttu sillä niin minäkin. Olen listannut alle joitakin toiveita (huom. ei vaatimuksia) ja mitä useampi niistä täyttyy kohdallasi, sitä todennäköisemmin tulemme hyvin toimeen.
-omaat huumorintajun ja osaat nauraa välillä myös itsellesikin
-hyväksyt muidenkin mielipiteet ja näkemykset asioista, kuin mitä itse olet mieltä
-tykkäät seurata elokuvia tai TV-sarjoja
-tykkäät pelata videopelejä jossakin muodossa tai olet ylipäätänsä kiinnostunut niistä
-viihdyt paremmin kotioloissa, kuin baareissa tai muissa riennoissa
-päihteet eivät ole tärkeä osa elämääsi
-haluat jutella jollain pikaviestimellä (esim. Skype, Facebook, IRC, Whatsapp)
Jos tunnistit itsesi tuosta, niin laitahan viestiä! Täällä odottelee yhtenottoja 35-vuotias miessukupuolen edustaja ja osoitteena voit käyttää [email protected] .
Uusia juttukavereita
2
296
Vastaukset 2
- ryit
Moi vaan iltaan .kiva kuulla näin hiljaista nyt .ajattelin näin muuten kirjoitella jos ois apua kirjoitella jokune rivin pätkä.mitä.kuulu.
- JD35
Terve!
Kiva että jutteluun kiinnostuneita löytyy. Tässähän se viikko on mennyt kiireisenä töissä ja nyt koitetaan viikonloppuna rentoutua, jotta jaksaa sitten taas maanantaina.
Sellainen tarkennus tuohon ilmoitukseeni, että haluan kuitenkin jutella ihmisten kanssa siellä pikaviestimissä eli se on ainoa "vaatimus". Jos siis haluatte jutteluseuraa minusta, niin laittakaa viestiä tuonne mainitsemaani osoitteeseen ja ilmoittakaa sitten tarkemmin mikä pikaviestin sinulle sopii parhaiten, kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo197642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398