Danny ilonamme

ö-Öö

Palstalla aktivoitu haukkumaan Dannya.

Pitää muistaa, mies tehnyt valtavan uran suomen musiikkiviihteen parissa. Musa ehkä skeidaa, mielipidekysymyksiä. Mutta ekat isot showt. Lujat levymyynnit. Iso ohjelmatoimisto. Kaikenlaista.

Tästä Danny kuitenkin kai loppujen lopuksi tullenee jäämään suomen viihdemusiikin historiaan.

Armi Ja Danny - I Want To Love You Tender:

https://www.youtube.com/watch?v=kA5GkLM5C7M

Yks ekoista suomen musiikkivideoista, kansainväliset markkinat mielessä. Oikein suunniteltu koreografiakin(Jari Samulin). Etenkin valittu maailman surkeimmaksi musiikkivideoksi ikinä :DDDD

=DW=

36

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ehkä vähän liioittelet. Kukaan muu ei viitsi kaivaa viime Toukokuussa tehtyä aloitusta.
        Itse teen yleissilmäyksen näkyvillä oleviin aloituksiin, vanhat eivät kiinnosta.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Ehkä vähän liioittelet. Kukaan muu ei viitsi kaivaa viime Toukokuussa tehtyä aloitusta.
        Itse teen yleissilmäyksen näkyvillä oleviin aloituksiin, vanhat eivät kiinnosta.

        "mielikki.mummo"

        Minulleko?
        Toukokuulle?!

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mielikki.mummo"

        Minulleko?
        Toukokuulle?!

        H.

        Hunksz. Laittamasi linkin ketjun aloitus on päivätty viime Toukokuussa.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Hunksz. Laittamasi linkin ketjun aloitus on päivätty viime Toukokuussa.

        "mielikki.mummo"

        Sitä minä tarkoitinkin.
        Koko aloitus on Toukokuulta.
        Rauta-lanka:

        Miksi vedättelet vanhoja aloituksia?
        Kohdistat höpöttimesi minuun, mutta et muihin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mielikki.mummo"

        Sitä minä tarkoitinkin.
        Koko aloitus on Toukokuulta.
        Rauta-lanka:

        Miksi vedättelet vanhoja aloituksia?
        Kohdistat höpöttimesi minuun, mutta et muihin.

        H.

        Anteeksi :)
        En katsonut tämän aloituksen päiväystä.


    • eppu2

      Vähän kanssa silmiäni heiluttelin, kun niin kamalaa haukkumista Dannysta ja Katri-Helenasta.
      Kumpikin tehnyt pitkän uran. Jotain ovat pystyneet kansalle antamaan, koska näin pitkään pinnalla pysyneet.
      Kyllähän noita tähdenlentoja riittää, jotka hetken pysyy otsikoissa skandaaleilla ja paljaalla pinnalla.
      Eikös se Danny saanut musiikkineuvoksen arvonimen, vai muistanko väärin?
      Musiikkiaan voi oman maun mukaan arvioida, mutta kuka meistä oikeasti tietää, miten kukin on elämänsä kokenut ja mitkä seikat mihinkin vaikuttanut.

      • "eppu2"

        Mene sinne alku-peräiseen Danny-aloitukseen.
        Jos et sitten halua olla kummallinen.
        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Mene sinne alku-peräiseen Danny-aloitukseen.
        Jos et sitten halua olla kummallinen.
        H.

        Siis, jos en mene, olen kummallinen.
        Kerro lisää.


      • Olen-Palstaneuvos

        D sai musiikkineuvoksen arvonimen kun itse pisti hankkeen vireille ja valjasti porukat anomaan sitä hänelle. Taisi peräti maksaa tittelistään.
        En vain ymmärrä, millä lihaksilla se on myönnetty. Se että itse ei ole säveltänyt ei sanoittanut mitään, laulanut vaan toisten kääntämiä covereita tai sanoittamia säkeistöjä, toisten sävellyksillä...siis musiikkineuvos? Ei uppoa meikän maaperään.


    • hienonmiehenteot
      • pahaa

        Eipä löytynyt fiksuutta kuitenkaan, piti Katria alkaa mollata. Herrasmiehet ei noin menettele :((


      • raadollinen_elämä
        pahaa kirjoitti:

        Eipä löytynyt fiksuutta kuitenkaan, piti Katria alkaa mollata. Herrasmiehet ei noin menettele :((

        Onko se mollausta lainkaan, jos tulee kertoneeksi todenperäistä ja sellaista, jonka tietää ja on havainnut oman tuntemisensa perusteella?
        Meillä kaikilla on käsityksemme tutuistamme ja ystävistämme ja niistä kerrotaan toisille - sanoisin, että hyvin usein, eikä se ole loukkaavaa, eikä sellaisesta pidä loukkaantua. Aivan varmaan minustakin tutut kertovat huomioitaan ja päättelyjään toinen toisilleen ja tiedän, etten ole täydellinen ( enkä halua olla) niin koen, että se on normaalia käytöstä. Näen, että joskus on tarpeen puhua suoraankin. Katrin "ominaisuus" on ollut todella monella tiedossa ja luulen, että monia myös ärsyttänyt, että Katri on jostain syystä? nostettu sinivalkoiseksi ikoniksi, ikään kuin hän olisi puhdas viaton ja "virheetön" pulmunen...? Elämä on raadollista itse kullekin.


      • EnTunne
        pahaa kirjoitti:

        Eipä löytynyt fiksuutta kuitenkaan, piti Katria alkaa mollata. Herrasmiehet ei noin menettele :((

        Menettelikö Heluna oikein tv-haastattelussa.


      • eppu2
        raadollinen_elämä kirjoitti:

        Onko se mollausta lainkaan, jos tulee kertoneeksi todenperäistä ja sellaista, jonka tietää ja on havainnut oman tuntemisensa perusteella?
        Meillä kaikilla on käsityksemme tutuistamme ja ystävistämme ja niistä kerrotaan toisille - sanoisin, että hyvin usein, eikä se ole loukkaavaa, eikä sellaisesta pidä loukkaantua. Aivan varmaan minustakin tutut kertovat huomioitaan ja päättelyjään toinen toisilleen ja tiedän, etten ole täydellinen ( enkä halua olla) niin koen, että se on normaalia käytöstä. Näen, että joskus on tarpeen puhua suoraankin. Katrin "ominaisuus" on ollut todella monella tiedossa ja luulen, että monia myös ärsyttänyt, että Katri on jostain syystä? nostettu sinivalkoiseksi ikoniksi, ikään kuin hän olisi puhdas viaton ja "virheetön" pulmunen...? Elämä on raadollista itse kullekin.

        Eikös tuo sinivalkoinen viittaa nimenomaan hänen lauluihinsa ja laulamiseensa.
        Itse en ajatellut, että se kuvastaisi hänen henkilökohtaista persoonaansa.
        Julkisen kuvan takana oletan (en tunne häntä), että on ihan normaali nainen.


      • expimot
        raadollinen_elämä kirjoitti:

        Onko se mollausta lainkaan, jos tulee kertoneeksi todenperäistä ja sellaista, jonka tietää ja on havainnut oman tuntemisensa perusteella?
        Meillä kaikilla on käsityksemme tutuistamme ja ystävistämme ja niistä kerrotaan toisille - sanoisin, että hyvin usein, eikä se ole loukkaavaa, eikä sellaisesta pidä loukkaantua. Aivan varmaan minustakin tutut kertovat huomioitaan ja päättelyjään toinen toisilleen ja tiedän, etten ole täydellinen ( enkä halua olla) niin koen, että se on normaalia käytöstä. Näen, että joskus on tarpeen puhua suoraankin. Katrin "ominaisuus" on ollut todella monella tiedossa ja luulen, että monia myös ärsyttänyt, että Katri on jostain syystä? nostettu sinivalkoiseksi ikoniksi, ikään kuin hän olisi puhdas viaton ja "virheetön" pulmunen...? Elämä on raadollista itse kullekin.

        "Onko se mollausta lainkaan, jos tulee kertoneeksi todenperäistä ja sellaista, jonka tietää ja on havainnut oman tuntemisensa perusteella?"

        Ei tietenkään, sehän on vain hyväntahtoista toisten asioista tiedottamista.


      • ent.siivoojaparka
        pahaa kirjoitti:

        Eipä löytynyt fiksuutta kuitenkaan, piti Katria alkaa mollata. Herrasmiehet ei noin menettele :((

        Älä huolehdi.
        Kaikkia kehutaan sitten kuoltuaan. Vielä ei ole Katri-Helenan vuoro. Hän saa odotella niitä kehumisia Dannylta toivottavasti vielä kauankin.
        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001179203.html


    • KuolaValuuVieläkin

      Minäkin olisin pannut oikein mielelläni sitä nuorta Armia, oli se ihana!

    • Dannykyrpä

      Dänny sitä dänny tätä. Saatana Tapio Rautavaara. Urheilija mahikset Hollywood Tarzan rooli. Samoin Åke Lindman Hitchcock jopa kysyi häntä elokuvaansa. Olen nähnyt 1974 Rautavaaran laulavan ja jutellutkin. Dänny peräsuolesta muuta tehnyt kun pannut akkoja pilalle

      • korppis11

        No, eläs nyt, Danny mies parhaassa iässä 74-vuotia vielä pelittää ja saa nuoren tytön hehkumaan, siinä sitä on jottain ; ).


      • puskakorppis10

        Totta on tuo


      • triosta
        korppis11 kirjoitti:

        No, eläs nyt, Danny mies parhaassa iässä 74-vuotia vielä pelittää ja saa nuoren tytön hehkumaan, siinä sitä on jottain ; ).

        Kolmikko Danny, Tapani ja Frederik olivat aamutv:n haastattelussa äsken. Danny näyttää olevan kunnossa, samoin Frederik, joka on parhaiten "säilynyt" kolmikosta. Tapani vaikutti kolmikon vanhimmalta, sellasen kuvan sai habituksestaan.
        Kukaan muu laulaja ei ole nostanut areenoille lukuisia laulajia, kuten Danny ja joista aika moni on menestynyt. Tytär Heidi Lipsanen on tunnettu ylen kirjeenvaihtaja.


    • Muutakinyhteistä

      Tämän päivän uutisointia Donald Trumpista kuunnellessani pamahti yhdennäköisyys yht'äkkiä tajuntaan: Danny - Suomen Trump.

    • TulleekohanJuttua

      Mitä tarkoittaa: tulenee?

      • SiisMitäSe

        Eikä, kun TULLENEE ?


    • Miehelle tullut tavaksi, auttaa, nuoria naisia urallaan, viemällä heitä hiekkarannoille pyllistelemään herran päällä peppu kameraanpäin. Stringit oli tytöllä, ei näytetty oliko Dannylla. Toinen episodi on suudelmakuva jossa molemmilla on pysähtynyt ilme, joka taas kertoo ettei suudelmaan jaksettu paneutua. No, tarkoitus pyhittää keinot, eikö joku kirjakin ole Dannylta taas tulossa. Heh, he, kyllä jaksaa vanhakin
      tanssia...🎶😎

      • Aamutelkassa kolme komeaa. Danny näytti hyvinkin virkeältä, ruskettunut etelänmatkallaan, nuori seura palauttanut silmänpilkkeen.
        Kirja ja konsertti tulossa, sitä se tiesi. Tapani, Frederik ja Danny, se on nähtävä, kuultava 😊


      • Äijätenergiaa

        Frederit oli noista kolmesta virkein joo kyllä ikä on tehdyt tehtävänsä enkä minäkää ennee rippivalokuvan näkönen, enemmän arvokkaasti vanhentunut näin äkkiä peilistä vilkastuna.


    • Minä olen kymmenen vuotta nuorempi Dannyä ja neljäkymmentä vuotta vanhempi, kuin tämä neito, en silti mene puuttumaan heidän yksityisasioihinsa. Kymmenen vuoden kuluttua heidän suhteensa on ajat sitten ohittanut intohimon vaiheen ja neito on äiti ikäisensä miehen lapselle (tyttö?) hänelle tulee pariutumisvaihe se kuuluu elämän lakeihin. Sitten tulee se menovaihe erotaan, ollaan murheen murtamia ja kohta estraadilla eheytyneenä jälleen. Danny siinä vaiheessa 84 ja neito 33, tämä nyt on keskiverto uutisoinnin keskiverto kaava, saa nähdä poikkeavatko................

    • kuusamoonihana

      Danny on ihan kiva ja hyvin säilynyt, katsoin aamu tv tänään ja osaa suhtautua huumorilla asioihin, eikä ole moksiskaan.

      • Samaa mieltä. Kivasti Danny lähtee leikkiin mukaan, shoubisnes mies.


    • Ei tuollaista suhdetta ole tarkoitettukaan kestäväksi. 50v on ainakin kaksi sukupolvea iässä, valitettavasti aikamme täällä on rajallista.
      Kummallakin on omat pyyteensä suhteessa, hyvä jos saavat mitä haluavat.

      • Näin on, ei kannata ottaa kaikkea vakavasti. On tullut joskus itsekin oltua piruuttaan väärän moottoripyörän takaistuimella, nuorena ja hurjana 😎🎶


    • löjhf

      Danny on ihan virkeän näköinen mies ikäisekseen, ja varmasti ymmärtää "hunajapurkin" päälle, kuten Seiska-lehti näyttävästi mainosti. Mikä ettei , jos apua tarttee, niin ottaa kiksipillerin.

    • Tavuviiva

      Vain lunta kaikkialla on mielestäni kaunein.
      Liittäisin, but no tecnics at all. Om det är någon, som vill hjälpa.....tack.

    • Varsinvaatimaton

      Busines- ja show-mies ko. tyyppi saattaa olla, mutta jos hän jää viihdemusiikin historiaan aloittajan antaman esimerkin ansiosta, niin mitä se kertoo musiikillisesta tasostaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      2005
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1571
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      130
      1436
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1115
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1113
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1034
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe