Koetteko "Rasistista" syrjintää päivittäin? Tunnetusti suomalaiset eivät pidä suomenruotsalaisista johtuen heidän etuoikeuksistaan suomalaisessa yhteiskunnassa kuten omat koulut, pakkoruotsi kaikille suomalaisille, helpommat äidinkielen kokeet, ruotsinkielen taito pakollinen politiikassa. Tietääkseni ruotsinsuomalaisille ei ole koskaan myönnetty mitään näistä etuoikeuksista. Ei edes toisen virallisen kielen asemaa! Kiitoksia jo etukäteen kaikille jotka vastaavat.
Miten ruotsissa asuminen sujuu?
1
169
Vastaukset
- Skeptikkoakka
Kannattaisi varmaan ottaa ihan itse selvää väitteistään, jotka eivät ole totta. Koska olet ilmeisen taitamaton netin hyötykäyttäjä niin annan vinkin: hakukoneen käyttö.
Googlaa vaikkapa suomenkielen oikeudet Ruotsissa.
Lisäksi huipputyhmä väitteesi: helpommat äidinkielen kokeet.
Mihin kummaan tuo perustuu? Miten voi edes sanoa että jonkin toisen kielen koe voi olla opiskelijoilleen vaikeampi tai helpompi? Ainoa tavattoman vaikea kieli, joka on sitä äidinkielenäänkin puhuville lähes mahdoton suorittaa virheittä, on kiinan kirjoitustaito. Niinpä siellä on rajattu hyvän taitotason osaamiseksi jos osaa kirjoittaa 10000 kirjoitusmerkkiä virheettömästi.
By the way, teit tappouhkauksen toisella keskustelupalstalla ruotsinkielisille ja olen ilmiantanut sen ylläpidolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769