olen itse pähkäillyt että kannattaisiko tuota sarjaa katsoa. itse olen 12-vuotias ja olen katsonut grey's anatomya kauan aikaa eli veri ei ällötä. pelannut vuoden kaksi sotapelejä ja l4d2 (zombie-peli) juuri aloitin eikä ällötä. isäkin näyttänyt pienempänä kun on pelannut kauhupelejä. mietin vain että olisikohan se kuitenkin sopivaa katsoa sitä koska siinä paremmit ne zombiet näkyvät. hieman ottanut selvää ketkä sitä katsovat ja monet ovat olleet 13-16-vuotioita. sarjahan on k16-18.
The Walking Dead
tvsarjafriikki
1
116
Vastaukset
osta Call of Duty Modern Warfare 2 ja pelaa semmosta kenttää kuin "no russian" se on parasta. (koska saa massamurhata siviilejä lentokentällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424330
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 1063619
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344