Mitä ongelmia voi tulla jos laittaa alumiinipaperin koko mökin kattoon? Siis ei vain saunaan vaan myös tuvan kattoon. Kännykkä varmaan kuuluu vähän huonommin, mutta samalla lämpö pysyy paremmin sisällä.
alumiinipaperi mökin kattoon
7
411
Vastaukset
- xcdsxz
Kantsii laittaa myös seiniin, ei tule säteilyjä asuntoon, eikä tarvitse tehdä erillistä foliohattua radiosäteilyjen torjumiseksi.
- remppa2016
Ehdotin kyllä asiaa vaimolle, mutta hänen mielestään on helpompi askarrella oma foliolippis minulle kuin vuorata hirsiseinät alumiinipaperilla :)
- jgjgjgkdddlk
Kannattaa miettiä, mihin kohtaan katon alumiinipaperia kosteus kerääntyy.
Vastausta en tiedä. - kosteus.pysyy.kotona
Alumiinipaperi ei ole lämmöneriste.
- remppa2016
Ei olekaan, mutta lämpösäteilyä se kyllä käsittääkseni heijastaa. Kysymys olikin lähinnä siitä, että voiko tuosta olla jotain haittaa. Höyrysulkuna sitä käytetään saunassa, joten siinä ominaisuudessa se on varmasti ihan yhtä hyvä kuin hyörynsulkupahvi tai -muovi
- yksi_tarkennus
Ajattelitko laittaa sen alumiinipaperin mökin sisä- vai ulkopuolelle?
- eipmittää
Eipä kai tuosta mitään ongelmia, jossei sitten hiki tule. Toimiihan se saunassakin ilma- ja höyrysulkuna, miksei myös helpommissa olosuhteissa. Kalliimpaa kuitenkin lienee kuin muovi tai tervapaperi? Kotosalle asensin kodinhoitohuoneeseen sellaisia kattolevyjä, joissa näytti myös yhtenä kerroksena olevan alumiinipaperi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667