itseään peilistä silmiin riittävän pitkään, voi nähdä oman peilikuvansa väläyttävän silmää ja sairastuu skitsofreniaan?
Onko totta että jos tuijottaa
11
489
Vastaukset
Ei.
Jos tuijottaa niin pitkään peiliin, että tulee hulluksi, silloin on jo valmiiksi hullu.
söpöliini_ kirjoitti:
Oletko sää ollu sillo ku nuorten palsta oli täynnä söpöilyä?
En nyt tiedä, oliko se söpöilyä, mutta vakkari minä olin.
biologinalku kirjoitti:
En nyt tiedä, oliko se söpöilyä, mutta vakkari minä olin.
Oikeesti. Sinäkö mun viestejä poistit??
söpöliini_ kirjoitti:
No niinpä tietenkin...
Hei Söpöliini, kuka sinö olet? Kirjoittelitko silloin vanhan vakkarijärjestelmän aikaan jollain tietyllä nimimerkillä?
biologinalku kirjoitti:
Hei Söpöliini, kuka sinö olet? Kirjoittelitko silloin vanhan vakkarijärjestelmän aikaan jollain tietyllä nimimerkillä?
Hmm, kuka olen? No kirjoita tonne suomi24 hakuun "söpöliini lolihentai" ni eiköhän selvene että kaikki luetuimmat viestit nuorissa olivat minusta kertovia.
mutta kun suomi69 pääsi vauhtiin poistivat kaikki mun viestit uudelleen ja uudelleen. Eivät pitäneet söpöistä, Lähdin pois helmi-maaliskuussa
Ja nyt tulin takas.
Olen aina ollut käyttäjällä söpöliini.
Olen vain niin söpö että yli puolet lukijoista vihasi minua. Ja tää nuorten palsta raivoo jo nyt....Tosin uudistuksen jälkeen luotsi ei voi enää poistaa viestejä, joten minäkään en sitä tehnyt.
- Tryitoutt
Totta helvetissä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769