Onko todella näin että ikänsä työttömälle ,huume,pilleristi alkoholistille Sosiaalitoimisto maksaa toistuvasti kaikki hammaslääkäri kustannukset. Ensin Jopa suositeltiin menemään yksityiselle Hammaslääkärille koska sieltä saa parempaa hoitoa.Lasku oli 2700e.Sossu maksoi?!?Nyt 4v.jälkeen julkisella puolella jälleen tehtiin uudet hampaat n.2000e Kysymys kuuluu onko todella näin että maksaako Sosiaalitoimisto myös köyhälle Eläkeläiselle "kaikki "terveyden hoitomenot? Nuoresta saakka töitä tehnyt,verot maksanut.
Hammaslääkäri kustannukset?
Tiedonjyvä31
2
126
Vastaukset
- Kurvinketku
Ei todennäköisesti maksa. Kun itse jäin eläkkeelle ja olin koko aikuisikäni ollut työterveyshuollon piirissä ja siten en käyttänyt julkisia terveyspalveluja, jouduin menemään terveyskeskukseen. Tällöin naislääkäri tokaisi mulle, että miksi et edelleenkin käy, omilla rahoillasi, Mehiläisessä. Näin meillä Suomessa.
- Just_joo
Voi sitä katkeruuden määrää, asioista jotka eivät mitenkään liity matkailuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906